Wie heeft die? En waar heb je ze gekocht? Ik zie ze bij ikea maar ook bij kwantum en leenbakker volgens mij...heb geen idee welke beter of fijner is..
Ik heb nu ook van Ikea gehaald en die ga ik nu gewoon op het systeem van de Hema doen. Voor de afwisseling felle kleuren.
Wij hebben ze van de ikea. Zijn stevige panelen vind ik. Alleen de rails waar ze in hangen rolt niet zo lekker. Wij hebben best een lang stuk en het zijn veel losse stukken aan elkaar. Die punten zeg maar daar blijven ze wel eens hangen met het verschuiven. Geen idee hoe dat is met de rails van de hema.
We hebben ze ook. Onze huurbaas heeft ze laten hangen, omdat wij ze wel mooi vonden. In de slaapkamer vliegen 2 van de panelen regelmatig uit de rails. Als we verhuizen, dan zijn paneelgordijnen niet onze keus
ik heb ze ook van ikea. nadeel is dat je ze niet kunt wassen of afdoen! ik heb daar toen niet opgelet, heb er nu enorm veel spijt van (wel heel mooi! alleen jammer dat je ze niet af kunt doen) Ik heb het wel geprobeerd omdat zoontje lief met vieze vinger eraan heeft gezeten en uit eindelijk zit er nu een vlekje in! bij mij gaat het schuiven van de panelen wel soepel dus heb nu maar voor vitrage gekozen
dat is idd wel een nadeel dat ze niet de was inkunnen idd... Die van ikea vondt ik idd wel leuk en een mooie prijs.
ze zijn idd erg leuk! vind het ook erg jammer.. + wij roken binnen en dan gaan ze ook verkleuren erg jammer! ik heb hier het kaartje niet meer liggen waar het op stond maar geloof dat je het nergens mee af kunt doen dit staat er op de site zelf Niet wasbaar. Niet bleken. Niet drogen in de droogtrommel. Niet strijken. Niet chemisch reinigen
we hebben ze drie jaar geleden bij de ikea gekocht en het is echt een miskoop geweest, ik vind het echt niet mooi staan. het lijkt net of er stukken papier voor de ramen hangen, heel slordig en het ziet er gewoon goedkoop uit. Vanaf dag 1 ergeren we ons al dood. Gelukkig zijn onze nieuwe gordijnen bijna klaar!
6 witte panelen en dan nog twee doorzichtige met bloemetjes ertussen. Ze blijven ook niet mooi in die ophangdingen hangen, de hoekjes zijn er inmiddels half uit, dus die panelen hangen scheef, geen gezicht. Misschien is het bij de hema-panelen wel anders, maar ikea vind ik dus echt niks.
Wij hebben ook de paneelgordijnen van de Ikea en ik ben er wel heel tevreden over. Ze blijven bij ons wel mooi hangen en ik heb er al veel positieve reacties op gehad. Inmiddels wil ik wel graag wat anders (ben snel op dingen uitgekeken ), maar daarvoor moeten we eerst nog even sparen.
Wij zijn ook aan het kijken voor paneelgordijnen maar zijn er nog niet helemaal uit. IKEA wordt het in elk geval niet omdat wij een groot stuk (5,2 meter) nodig hebben en ze geen lange rails hebben. Dan zouden het 10 (!) kleine stukjes worden en dat is ons een te groot risico. De Hornbach heeft ook hele mooie, maar ik zal nog eens bij de Hema gaan kijken daar ben ik nog niet geweest. Verder zijn we nu aan het kijken bij een lokale stoffeerder waar de goede ervaringen hebben. Misschien net wat duurder maar ook meer mogelijk.
je hebt bij ikea verschillende he. Onze overburen hebben ook die papieren en is idd niet mooi. Wij hebben ook van ikea maar gewoon stof en dat is toch wel een heel groot verschil! Wij zijn er na bijna 5 jaar nog steeds blij mee!