Gisteren zat ik te wachten op een pakketje met de waarde van 280,- Toen zag ik vervolgens bij track and trace dat mn pakketje bezorgd is om 18.37uur. Dus ik bij de brievenbus kijken en zag niets, ook naar beneden gelopen en daar in de brievenbus gekeken en niets geen briefje oid. Vanochtend de galerij afgelopen en gevraagd aan de buren of ze een pakketje hebben ontvangen. Helaas helemaal niets. 2x naar postNL gebeld en het enige wat ik terug krijg is dat ik geduld moet hebben. Ook naar de afzender van de webwinkel gebeld en zij gaan een onderzoek starten. Man he wat baal ik zeg. zat echt te wachten op dat pakketje. Ik vind het ook raar dat postNL aangeeft niets te kunnen doen. Ze kunnen toch de bezorger vragen wat hij met het pakketje heeft gedaan? Maar wat zijn mijn rechten als het pakketje echt zoek blijft. Weet iemand dat? Heeft iemand wel eens hetzelfde meegemaakt?
Ik heb het ook weleens, dan waren wij er niet, of de jongen van post nl heeft zijn ronde niet helemaal kunnen rijden ofzo en dan komen ze het de volgende dag brengen. Hopelijk is dat voor jou ook het geval!
Zal ik vast voorspellen wat ze gaan zeggen als het niet meer boven water komt? 'Dan had u het maar aangetekend moeten laten versturen'.. Ik zou een boek kunnen schrijven over alle ellende die ik al mee heb gemaakt met PostNL Misschien heeft de bezorger het pakket vast gescand en op afgeleverd gezet omdat hij z'n aantal pakketten wilde halen gisteren, maar komt hij het vandaag pas brengen.. Ik hoop heel erg dat er zo'n (stomme) reden achter zit en dat je het gewoon nog binnenkrijgt!
Was het een groot pakket? Ik heb een keer gehad dat het niet op tijd kwam en toen werd het weekend en toen was het veel te lang onderweg. Het was en plant, dis die was dan allang dood. Ik heb het geld teruggekregen van diegene waar ik het van heb gekocht. Wat postnl zegt is gek. Ze kunnen zo zien waar het is afgeleverd.ik heb ze laatst ook gebeld. Toen stond er bezorgd en ik had ook niks gekregen. Bleken ze het weer teruggestuurd te hebben naar de leverancier. Blijkbaar waren ze langs geweest. Maar geen briefje achter gelaten dus toen maar weer teruggebracht. En groot pakket mag niet bij de buren.
Het zijn kleren voor mn zoontje. Wel veel kleren. Ik wou de helft ook nog weer terugsturen omdat ik via de website niet kon kiezen. Dus heb van veel 2 soorten zeg maar waarvan er weer 1 terug moet. En via de webwinkel kon ik niet kiezen of ik hem aangetekend of niet kan krijgen. Dus dat is dan toch niet mijn fout daarin lijkt mij? Ik hoop echt dat het vandaag komt! Het pakket was al wat later dan verwacht en ik had gehoopt mn zoontje strax leuk aan te kleden want mn man komt na bijna een maand weer thuis.
Ze kunnen helemaal niet even zomaar zien wat er met een pakket is gebeurd. Soms kan dat maar vaak niet. De stappen die nu zijn ondernomen zijn standaard. Alleen de afzender kan een onderzoek starten. De meeste bedrijven zullen dan gewoon een nieuw pakket sturen naar de koper...tenzij het natuurlijk iets is wat je speciaal hebt laten maken. Als de afzender een bedrijf is heb jij als klant gewoon recht op je geld terug. Maar als het dus gewoon een product is dat je weer opnieuw kunt versturen zullen ze dat doen.
Webwinkel is hiervoor verzekerd; zij kunnen via postnl een onderzoek starten, komt daar niks uit, dan krijg jij gewoon je geld terug of de bestelling alsnog. Hier ook wel eens gehad dat het zogenaamd was afgeleverd, maar een dag later kwam het pas echt; ivm einde dienst ofzo van de bezorger moest hij het als 'afgeleverd' scannen. Vaag verhaal. Ik denk dat hij gewoon naar huis wilde
Oke maar de status staat op bezorgd. Ik kan me ook voorstellen dat ze denken dat ik de boel besodemieter oid. Want zo kan iedereen toch aangeven; ja maar mijn pakket is bezorgd alleen het is er niet.... Nja ik hoop dat je gelijk heb betreft het opnieuw sturen van het pakketje. 280 euro is een hoop geld.
Ik heb het vaker gehad en eigenlijk nooit problemen met m'n geld terug krijgen. Soms duikt zo'n pakket ook weer op en komt het alsnog aan of gaat het vanzelf retour.
Wij hadden het een keer gehad met de neckermann aantal jaren terug, was een kast dat wij besteld hadden, elders afgeleverd, iemand anders zijn handtekening was gezet. Wij hadden gebeld en kregen een nieuwe kast. Was fout van de bezorger. Ik heb paar maanden terug nog gehad dat een pakketje van de buren bij mij werd geleverd en bezorger had achteraf geen briefje achter gelaten voor de buurman, ik paar x heen en weer gelopen om het te brengen en hij was steeds niet thuis. Pakketje had aantal weken bij mij gelegen, dacht dat hij op vakantie was oid... bleek de bezorger dus helemaal geen briefje voor hem hebben achter gelaten.
Ik heb het vorige week nog gehad. Status op bezorgd, maar niks ontvangen en ook geen briefje in de bus. Gemaild naar de webshop, die hebben een 'onderzoek' gestart bij PostNL, waar dus uit kwam dat het pakket was afgeleverd. Nou fijn maar ik heb het niet. Ik heb ál mijn buren gevraagd, ook aan de overkant maar niemand had mijn pakket ontvangen. Dit ook weer aangegeven bij de webshop, ze gaan het nu opnieuw versturen en de betalingsverplichting van de vorige bestelling vervalt.
Ik heb het ook gehad met een autostoel. Heel groot pakket en was volgens de post hier geleverd. Nergens te bekennen, niet bij de buren, niet bij postnl service. Postnl doet niks, het is geleverd dus ja. Uiteindelijk verstuurde babydump een nieuwe stoel, staat opeens een vrouw aan de deur, zij woont op ons huisnummer omgekeerd, daar was het dus bezorgd (zij was een paar dagen weg, dus het stond al die tijd bij haar buurman). Dus als je je huisnummer kan omdraaien, zou ik daar eens aanbellen. En verwacht niks van postnl, je moet het van de webshop hebben.
Helaas ook gelijksoortige ervaringen met Postnl... En ik heb mijn pakketjes nooit meer ontvangen/gezien. En Postnl doet alsof haar neus bloed en doet totaal geen moeite om er werk van de maken. De webshop is gelukkig wel meewerkend en heeft helaas ook vele vervelende ervaringen met de pakketdienst. Ik ben zo blij dat ik met mijn creditcard betaald heb, zodoende ben ik in ieder geval verzekerd en krijg ik mijn aankoopbedrag terug.
Ik heb een keer status bezorgd gehad terwijl deze helemaal niet bezorgd was (aflevering op afhaalpunt) gebeld met postnl en een niet behulpzame medewerker die alleen maar kon herhalen dat het pakket vertraagd was... Zelfs op mij m'n vraag hoe het dat kon dat de status dan op bezorgd stond... Verwacht niet teveel van de helpdesk, ook niet van terugkoppeling van klachten... Overigens is mijn pakket de dag erna bezorgd bij het afhaalpunt.
Ik zou me niet teveel zorgen maken nu al. Ik ontvang al jaren ongeveer twee keer per week van TNT en eigenlijk nooit problemen. Wat jij beschrijft heb ik 1x meegemaakt, natuurlijk net toen ik er echt op zat te wachten. S Avonds stond het weer terug in het depot en de volgende dag stond er weer een bezorgtijden en werd het ook bezorgd. Het risico is sowieso voor de leverancier (als het een keurmerk webwinkel is) En als je man een maand is weggeweest zijn zij zo blij elkaar te zien, dat nieuwe kleertjes je man waarschijnlijk niet eens zullen opvallen
Hier staat de status nog steeds op bezorgd. Geen nieuwe bezorgtijden gekregen. Dat heb ik wel eens gehad overigens, alleen toen stond de status niet op bezorgd. Nu dus wel. Nja ik heb de kleertjes van de Zara. Hopen dat ze een beetje fijn meewerken.
Ik heb het een keer gehad (maar dan met DHL). Stond ook op bezorgd maar die man wist dat ik overdag meestal werk (hij komt vaker bij ons) en toen was hij na zijn dienst nog even langsgereden op weg naar huis Hopelijk komt het snel boven water.