Het zou ook nog bij nr. 79 afgegeven kunnen zijn. Dan is het streepje van de 7 te laag geschreven en lijkt de 7 op een 2. Weet het niet hoor. Ik kan zo'n niet-thuis-briefje soms ook moeilijk lezen.
Hebben wij ook weleens gehad, het zou op een nummer zijn afgeleverd maar die bestaat niet in onze straat. Was het een doorlopende straat maar met een andere straatnaam en daar was het afgeleverd maar dat wisten wij natuurlijk niet. We hadden het bedrijf gebeld en die vonden het heel vervelend en stuurden ons een gratis zending, ( waren cartridges) en vervolgens stond een week later de buurvrouw met het pakketje want dat werd maar niet opgehaald
Is het in een andere straat geleverd? Ik ben wel eens achter de pakketbezorger aan gerend nadat hij vroeg of ik iets voor de buren wilde aannemen. Bleek een hele andere straat op het pakket te staan en dat zag ik net nadat de bezorger al weer was ingestapt, net op tijd toen. Maar je mag inderdaad Bol aan het werk gaan zetten om het uit te zoeken.
De verzender is de klant van de bezorgdienst, die mag dit gaan uitzoeken. En een groot bedrijf als bol.com zal zo nodig gewoon opnieuw verzenden. We hebben ook weleens gehad dat een niet thuis code dubbel was uitgegeven. Was ons pakket volgens de site afgegeven aan ene Verhoeven, die kennen we niet, zonder vermelding van een adres. De dhl telefoniste vond zo'n dubbele code de normaalste zaak van de wereld. Gelukkig stonden ze twee dagen later alsnog voor de deur. DHL is ook weleens een pakket kwijt geweest. Ik had zelfs betaald voor een avond-levering en heb de chauffeur zien rijden aan de overkant van het water. Ineens krijg ik in de h&m app een melding dat het pakket niet bezorgd kon worden. Bleek te zijn vanwege een niet bestaand adres. Nee dat klopt als je aan de overkant van het water zoekt (bekend probleem van sommige navigatiesystemen, ook al staat dit huis er al 18 jaar). Maar DHL was al niet meer bereikbaar om de chauffeur te onderscheppen. Vervolgens kon niemand bij DHL echt iets zeggen over het pakket, de status veranderde af en toe, en na een paar weken gaven ze toe het kwijt te zijn. H&M betaalde alles terug, en ik had ondertussen maar andere feestoutfitjes voor de kerst gehaald voor de kinderen, en ook de rest van hun mid-seizoen aanvulling maar opnieuw besteld. Staat er eind januari ineens een bezorger voor de deur, blij dat hij dat pakket (doos helemaal gedeukt) alsnog kon leveren. Tsja, nu had ik de spullen niet meer nodig en mijn geld al terug, dus ik heb het toch maar geweigerd, hoe lullig ook voor de bezorger. Een andere keer zaten we erg te wachten op iets. Na een tijdje maar contact opgenomen met de afzender, hadden we het volgens DHL geweigerd. Zelfde product, opnieuw verzonden, uiteindelijk gewoon in het portiek geparkeerd door DHL. Waarde iets van 150 euro. En dan hebben we het nog niet over alle keren dat we "niet thuis" waren terwijl we er wel waren en er zeker weten niet eens is aangebeld.
Ja joh echt vreemd soms Heb bol.com benaderd ze gaven aan idd dat het nummer niet bestaat Ze sturen een nieuwe zending Heb gezegd mocht het alsnog komen stuur ik het retour
Ik vind het van de zotte dat hier tips worden gegeven over heel de wijk afzoeken. Het is toch bizar dat je een thuis bezorging plaatst, aanwezig ben, en je dan nog extra moeite moet gaan doen ook. Dan had je het pakket bij wijze van zelf kunnen ophalen bij een afhaalpunt of zelfs kunnen aanschaffen in de winkel. Dit lijkt mij zijn doel van het thuisbezorgen helemaal voorbij gaan. Goed dat BOL het oplost.
Ja dit bedoel ik. En de vorige medewerker van bol.com vond dat ik dat maar moest doen afzoeken van de wijk Hij zei letterlijk Wat wilt u nu dat ik doe Dan denk ik pfff
Hier ook wel eens gehad, ik informeer dan bij mijn naaste buren en verder niet hoor - ik ga echt niet de hele straat langs. Met bol.com wat dat betreft altijd prima ervaringen, die regelen het met postNL en lossen het netjes op.
Het verzenden is de verantwoordelijkheid van de verzender. Nooit die van de klant. Voor de volgende keer als dit je mag overkomen kun je dat aangeven Hopelijk is je nieuwe pakket al binnen.