Pakketje afgeleverd bij buren...Huisnummer bestaat niet ????

Discussie in 'De lounge' gestart door Mybrand2018, 2 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Het zou ook nog bij nr. 79 afgegeven kunnen zijn.
    Dan is het streepje van de 7 te laag geschreven en lijkt de 7 op een 2. Weet het niet hoor. Ik kan zo'n niet-thuis-briefje soms ook moeilijk lezen.
     
  2. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    14.221
    28.179
    113
    ..en toen heb je het maar opgegeven? Waarom niet opnieuw contact opnemen?
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  3. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ze kan het best bol.com bellen met het verzoek uit te zoeken waar het pakketje is.
     
  4. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    23.176
    16.510
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hebben wij ook weleens gehad, het zou op een nummer zijn afgeleverd maar die bestaat niet in onze straat. Was het een doorlopende straat maar met een andere straatnaam en daar was het afgeleverd maar dat wisten wij natuurlijk niet. We hadden het bedrijf gebeld en die vonden het heel vervelend en stuurden ons een gratis zending, ( waren cartridges) en vervolgens stond een week later de buurvrouw met het pakketje want dat werd maar niet opgehaald ;)
     
  5. missle

    missle Fanatiek lid

    4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Is het in een andere straat geleverd? Ik ben wel eens achter de pakketbezorger aan gerend nadat hij vroeg of ik iets voor de buren wilde aannemen. Bleek een hele andere straat op het pakket te staan en dat zag ik net nadat de bezorger al weer was ingestapt, net op tijd toen. Maar je mag inderdaad Bol aan het werk gaan zetten om het uit te zoeken.
     
  6. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    9.166
    10.676
    113
    De verzender is de klant van de bezorgdienst, die mag dit gaan uitzoeken. En een groot bedrijf als bol.com zal zo nodig gewoon opnieuw verzenden.
    We hebben ook weleens gehad dat een niet thuis code dubbel was uitgegeven. Was ons pakket volgens de site afgegeven aan ene Verhoeven, die kennen we niet, zonder vermelding van een adres. De dhl telefoniste vond zo'n dubbele code de normaalste zaak van de wereld. Gelukkig stonden ze twee dagen later alsnog voor de deur.
    DHL is ook weleens een pakket kwijt geweest. Ik had zelfs betaald voor een avond-levering en heb de chauffeur zien rijden aan de overkant van het water. Ineens krijg ik in de h&m app een melding dat het pakket niet bezorgd kon worden. Bleek te zijn vanwege een niet bestaand adres. Nee dat klopt als je aan de overkant van het water zoekt (bekend probleem van sommige navigatiesystemen, ook al staat dit huis er al 18 jaar). Maar DHL was al niet meer bereikbaar om de chauffeur te onderscheppen. Vervolgens kon niemand bij DHL echt iets zeggen over het pakket, de status veranderde af en toe, en na een paar weken gaven ze toe het kwijt te zijn. H&M betaalde alles terug, en ik had ondertussen maar andere feestoutfitjes voor de kerst gehaald voor de kinderen, en ook de rest van hun mid-seizoen aanvulling maar opnieuw besteld.
    Staat er eind januari ineens een bezorger voor de deur, blij dat hij dat pakket (doos helemaal gedeukt) alsnog kon leveren. Tsja, nu had ik de spullen niet meer nodig en mijn geld al terug, dus ik heb het toch maar geweigerd, hoe lullig ook voor de bezorger.
    Een andere keer zaten we erg te wachten op iets. Na een tijdje maar contact opgenomen met de afzender, hadden we het volgens DHL geweigerd.
    Zelfde product, opnieuw verzonden, uiteindelijk gewoon in het portiek geparkeerd door DHL. Waarde iets van 150 euro.
    En dan hebben we het nog niet over alle keren dat we "niet thuis" waren terwijl we er wel waren en er zeker weten niet eens is aangebeld.
     
  7. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113

    Ja joh echt vreemd soms

    Heb bol.com benaderd ze gaven aan idd dat het nummer niet bestaat

    Ze sturen een nieuwe zending

    Heb gezegd mocht het alsnog komen stuur ik het retour
     
  8. kleinegup

    kleinegup Fanatiek lid

    19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Ik vind het van de zotte dat hier tips worden gegeven over heel de wijk afzoeken. Het is toch bizar dat je een thuis bezorging plaatst, aanwezig ben, en je dan nog extra moeite moet gaan doen ook. Dan had je het pakket bij wijze van zelf kunnen ophalen bij een afhaalpunt of zelfs kunnen aanschaffen in de winkel.
    Dit lijkt mij zijn doel van het thuisbezorgen helemaal voorbij gaan.

    Goed dat BOL het oplost.
     
    Syane vindt dit leuk.
  9. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113

    Ja dit bedoel ik. En de vorige medewerker van bol.com vond dat ik dat maar moest doen afzoeken van de wijk

    Hij zei letterlijk

    Wat wilt u nu dat ik doe

    Dan denk ik pfff
     
  10. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier ook wel eens gehad, ik informeer dan bij mijn naaste buren en verder niet hoor - ik ga echt niet de hele straat langs.
    Met bol.com wat dat betreft altijd prima ervaringen, die regelen het met postNL en lossen het netjes op.
     
  11. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Uiteindelijk maandag alsnog geleverd door post.nl. Het "verloren" pakketje

    Is toch gek
     
  12. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Het verzenden is de verantwoordelijkheid van de verzender. Nooit die van de klant.

    Voor de volgende keer als dit je mag overkomen kun je dat aangeven ;)

    Hopelijk is je nieuwe pakket al binnen.
     

Deel Deze Pagina