Ovulatietesten en ovulatie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door IwantALittleAngle, 23 feb 2025.

1. IwantALittleAngle

16 okt 2024
    49
    4
    8
    Vrouw
    Magazijnier
    Belgie
    Goedemorgen allemaal,

Kheb even een vraagje voor jullie ik heb gisteren 2 ovulatie testen gedaan de foto die in het licht gemaakt is was de eerste en die in het dinker de laatste (gewoon zodat jullie weten wanneer de test genomen is was mss sowieso al duidelijk) maar nu komt het dus zou mijn lh piek dan de dag ervoor geweest zijn? En heb ik nog kans als ik op de avond van die testen het gezellig gemaakt heb? Had door de gehele dag zeer pijnlijke steken links vanonder rugpijn en pijn aan mijn bovenbenen in de avond toen we het gezellig maakte had ik het dus nogsteeds maar in mindere maten nu heb ik ook nog wel steekjes en rugpijn. Had daarvoor dinsdag avond rond een uur of 12 voor de laatste keer geklust

Sorry voor de lange tekst.
    Khoop dat ik nog optijd ben geweest dan
    Alvast een fijne dag xx

Bijgevoegde bestanden:

2. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.680
    8.282
    113
    Vrouw
    Je weet het niet. Het kan, maar het kan ook nog even duren. Ik zou nog even doortesten.

3. IwantALittleAngle

16 okt 2024
    49
    4
    8
    Vrouw
    Magazijnier
    Belgie
    Ja inderdaad haha ik heb echt geen idee maar ik voel wel vanalles dus kan misschien wel eraan zitten te komen. Ik praat er graag over als ik ergens mee zit dus vandaar dat ik even een berichtje deed heel erg bedankt voor je antwoord trouwens heel lief x een fijne dag gewenst x

Deel Deze Pagina