Hoii, Wie heeft er ervaring met de Ovulatie Thermometer van Sensitest ? Is dit een beetje een betrouwbaar iets, en hoe werkt dat ongeveer ?
ik heb even gegoogled.. maar het is een gewone digitale thermometer met 2 cijfers achter de komma. Verder moet ji nog steeds je grafiek zelf bijhouden. Voor een thermometer is hij trouwens niet duur
Oh okay,.. ik heb nog geen idee wat 'je grafiek' is, maar ik google wel even verder Bedankt voor je reactie!
er is op dit forum onder zwanger worden een hele rubriek voor tempen. Daar zul je meer info kunnen vinden Zelf temp ik niet maar ik weet wel dat je op fertilitie friend (ofzo) Elke dag je temp. kunt invullen. Je moet dan 's ochtends voor je je bed uitgaat eerst je temp meten. Dat kun je dan op de site invullen en zij berekenen dan wanneer je eisprong geweest is (dat zie je dus pas als je je eisprong al hebt gehad)
hey slunae, heb er geen ervaring mee maar wou hem ook bestellen. heb je hem al geprobeerd? heb btw een grafiekje gevonden best handig om bij te houden. via google: temperatuur grafiek ovulatie, dan (de 3e) : bijhouden cycluskaart. je komt dan op een website en ziet als je iets naar beneden scrolt de grafiek. laat even weten wat je van de thermometer vond. zat er een batterij bij en wat voor een moet erin?
Heey Goudvis! Ik heb hem toch maar niet gekocht, omdat ik niet elke ochtend op dezelfde tijd kan temperaturen.. heb niet het idee dat ik er iets mee opschiet dan Ik heb nu ovulatietesten dipsticks van Sensitest, denk dat dat handiger is in mijn geval 8) In ieder geval thanks voor je reactie!