Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensmama98

    21 sep 2023
    11
    2
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal

    ik zit in mijn eerste ronde letrozole en ovitrelle.
    Omdat ik benieuwd was hoelang de HCG in mijn lijf zou blijven, heb ik het eruit getest. In het begin om de 2 dagen om mooie sprongen te maken, wanneer het echt vaag werd elke dag.
    Nu heb ik het gevoel dat ik geen verschil zie tussen 8DPO/9DagenPostTrigger en 9DPO/10DPT

    wat denken jullie? zien jullie een verschil tussen beide?

    Ik weet dat ik nog vroeg ben en dit echt nog van de ovitrelle kan zijn, maar vraag me gewoon af of ik gek aan het worden ben, of dat er inderdaad geen enkel verschil tussen beide zit

    hieronder gewone testen, in comments de negativo

    thanks ladies! IMG_9218.jpeg
     
  2. wensmama98

    21 sep 2023
    11
    2
    3
    Vrouw
    En dan hier plaats ik de negativo

    heel benieuwd!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    7.062
    5.768
    113
    Vrouw
    Ik heb het idee dat degene van 10dpo iets lichter is, tenminste die va 9dpo zie ik iets beter. Dus ik denk dat hij toch afloopt. Alhoewel je nu wel een natte met opgedroogde test vergelijkt. Beste is dan straks ook even te kijken als die van vandaag ook opgedroogd is of om even alle natte testen naast elkaar te leggen.
     
    wensmama98 vindt dit leuk.
  4. wensmama98

    21 sep 2023
    11
    2
    3
    Vrouw
    Weet inderdaad dat ik nat met droog aan het vergelijken ben, vandaar dat ik het gek vind dat die nu nat even 'duidelijk' is als een opgedroogde... Had een volledig blanco verwacht omdat die van gister nat echt een tuurdertje was...
     
  5. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    3.155
    3.052
    113
    Vrouw
    Mij lijkt ook die van 10 dpo iets lichter, maar kan inderdaad te maken hebben met droog vs nat. En ik wil je ook behoeden voor teleurstelling, de concentratie van je urine kan ook invloed hebben op de zichtbaarheid van de lijn. Bij mij was hij in ronde 1 op 9 dpo echt véél duidelijker dan op 8 dpo, en toch op 10 dpo een witte test. Dus dat lag echt aan mijn urine.
    Het kan nog, dus houd hoop! Staar je alleen niet blind op een test die gelijk of iets donkerder is ;)
     
    wensmama98 vindt dit leuk.
  6. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    7.062
    5.768
    113
    Vrouw
    Het laatste restje Ovitrelle duurt doorgaans ook wat langer om je lichaam te verlaten. Het kan dus best zijn dat je 2 dagen een nagenoeg gelijke test hebt voordat deze echt blanco is. Enige wat je kan doen is door testen en dan ga je zelf of oploop zien of helaas geen 2e streepje.
     
    wensmama98 vindt dit leuk.
  7. wensmama98

    21 sep 2023
    11
    2
    3
    Vrouw
    Thanks voor de reactie Besef heel goed dat dit nog heeeel goed van de ovitrelle kan komen, vond het gewoon enorm fascinerend dat het streepje voor mijn gevoel 'gelijk' bleef!

    Voel daarnaast ook niet echt iets, buiten wat rommelende krampjes, maar dat kan hoogstwaarschijnlijk van de bijnemende progesteron komen

    Jij zit nu in ronde 4 zie ik? Ook al op het wachtbankje, of nog niet?
     
    Basilicum vindt dit leuk.
  8. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    3.155
    3.052
    113
    Vrouw
    Nee, was het maar zo'n feest ;). Mijn behandeling slaat niet echt (of beter: echt niet) aan, dus nog steeds aan het stimuleren. Hopelijk deze ronde wel een ei. Anders door naar ivf:oops:
     
    wensmama98 vindt dit leuk.
  9. wensmama98

    21 sep 2023
    11
    2
    3
    Vrouw
    Ik zal voor je meeduimen!
     
    Basilicum vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina