olaaa meiden ben er weer!! @Sookie SMEP wat is dat als ik vraqgen mag? @ Raspberry hoe is het met je? hier lekker ontspannen van de vakantie hoop dat de komende tijd ook ontspannen blijft groetjes Roos
Fijne vakantie gehad Roos? iig fijn dat je helemaal bij gekomen bent! Was je nog ongie op vakantie, of was ie al lekker over? Knuf Sookie
Hahahah Sperm Meets Egg! geweldig! Hier alles goed hoor! Voel me prima! Ben nog steeds aan het wennen, vind het nog steeds zo raar.....maar mooi natuurlijk wel! Roos, fijn dat je vakantie lekker was. Dat had je ook wel even nodig! Maar euh meiden, kunnen we via dit forum gewoon contact houden of moeten we mekaar even toevoegen als vrienden? Zou het leuk vinden om een beetje contact te houden en elkaars wel en wee wat bij te houden....wat vinden jullie?
We kunnen een kluppie starten in de zwanger woren clubs? Maar dan moeten we ook een naam hebben.. Iemand een idee? Knuf Sookie
Aaaah maar dan mag ik er toch ook wel bijhoren??.....ik vind het gewoon erg leuk om bij te houden hoe het met jullie gaat en ben zo benieuwd wanneer jullie zwanger worden! Maarreeu...een naam....hm....wat dacht je van de SMEP club whahahahaa!
Ja inderdaad om elkaar wat op de hoogte te houden. Deze week wil ik beginnen met ovulatietesten ben benieuwd!
hey meiden mag ik me hier ook aanmelden? zit momenteel in de periode dat ik overtijd ben... maar nog steeds nega testen. terwijl ik normaal gesproken heel erg regelmatig ongesteld ben. (28dagen) en nog steeds niks. zelfs geen tekenen dat ik evt ongie zou worden. (wat ik normaal wel heb) vandaag wel wat hoofdpijn wat al de hele dag aan houd (maar dat zullen wel spanningen?? zijn) en me eten smaakte me niet echt... ook moet ik wel erg vaak naar de wc vandaag voor maar een klein beetje.... wat zouden jullie doen? paar dagen wachten of morgen gewoon nog eens testen???!!! liefs marijke
Hoi Marijke, Ik zou nog even wachten en als je over 2a3 dagen nog niet ongi ben weer testen. Succes Roos
Clubje leuk!!!!!!! Ik denk nog na over een naam: -) En vriendjes kunnen we sowieso worden; -) Liefs Roos
Hallo allemaal, Ik zou het ook leuk vinden om me bij jullie aan te sluiten. Ik ben vanaf april gestopt met de pil, maar we hebben het daarna nog twee maanden veilig gedaan. De eerste keer was mijn cyclus 25 dagen, toen twee keer 28 dagen en de laatste keer was het in een keer 33 dagen. Was erg spannend de laatste keer, te spannend eigenlijk. Nu zit ik vandaag op dag 35, maar nog steeds niks te bekennen..heb verder ook geen klachten voor een evt. zwangerschap,alhoewel, alles wat ik voel, elk steekje, elk pijntje denk ik: Zou het dan toch zo zijn? Word echt gek van mezelf...heb gister een test gedaan, 2 v 5 van trekpleister, maar deze was negatief.. Wachten....wachten en nog eens wachten...pfff erg slopend vind ik. Voor degenen die zwanger zijn, natuurlijk van harte gefeliciteerd!! en voor alle anderen: Heel veel succes!! Als er nog iemand tips/ideeen heeft voor mij.....alles is welkom!! Alvast bedankt!!! Groetjes!!
ben vanmorgen ongesteld geworden.. :x dus ga me banner maar weer veranderen... boehoe... groetjes marijke
Hoi baby27 Irritant he die onzekerheid. Als je over 3 dagen nog niet ongi bent zou ik nog een test doen als ik jou was. slik je multivitamine op je cyclus op gang te helpen? Succes Liefs Roos
Hoi Roos, Inderdaad erg irri die onzekerheid...maak mezelf ook helemaal gek geloof ik. Nee, ik slik geen vitamines om mijn cyclus op gang te helpen...wist ook niet dat dat kon eigenlijk..hihi!! Kun je me daar iets meer over vertellen? Het zou misschien ook nog kunnen dat ik nog aan het ontpillen ben...tot nu toe nog niks in ieder geval..heb alleen een beetje koppijn nu en had net ook wat krampen in mijn buik, dus wie weet komt het er wel aan...hoop het niet natuurlijk. Vraag me ook altijd af in hoeverre het invloed kan hebben als je er teveel mee bezig bent...dat zeggen ze tenminste altijd, maar kan me dat zo moeilijk voorstellen. Bedankt vast voor je reactie!! Groetjes Baby27
Ik heb trouwens ook een banner gemaakt en ben uitgegaan van mijn gemiddelde cyclus...maar ziet er wel spannend uit zo...7 dagen overtijd...