ik was vanmorgen vroeg al bij de ha en toen ik terugkwam heb ik een test gedaan die was heel licht positief ik moet mijn kuur vanmiddag ophalen en dan zal ik het even navragen en even uitleggen en het was nog niet heel veel bloed maar wel helderrood dus ik hou het maar even in de gaten hopen dat het niet meer wordt bedankt voor je advies
Graag gedaan droppie Ik denk dat ze bij de aphoheek ook goed advies hebben! Hou je ons op de hoogte ? Liefs Melanie
ja zodra ik geweest ben laat ik hetw eten vreemd dat je lichaam je zo voor de gek kan houden want waarom heb ik een positieve test als ik misschien niet meer zwanger ben hoe voelde jij je verder toen je een miskraam kreeg had je ergens pijn behalve je buik waarschijnlijk ik weet niet zo goed wat ik voel behalve pijn in mijn rug sorry als ik je kwets met deze vraag niet echt tactisch maar ik zit best met wat vraagjes
Hey droppie Je kwets me niet hoor Maar wel lief dat je eraan denkt! Ik had met 9 weken een miskraam maar kwam daar pas 5 weken later achter bij de verloskundige... Ik ging het hartje luisteren en ze kon niets vinden.. Echo erop gezet en toen zag ze dat het vruchtje was overleden met 9 weken.... De dag daarna kreeg ik bloedingen en heb ik s,nachts 4dagen lang rugweeien gehad. Toen ik het echt niet meer trok en bijna gek werd van de pijn ben ik met m,n vriend on 4 uur s,nachts naar het ziekenhuis gereden (toen hield de pijn op , zal je net zien..... ) Maar ben ik toch geopereerd die ochtend. (curetage) Bleek dat ik ontsluiting had en het vruchtje bijna eruit was, maar het zat muurvast... Dus ik had nog veel meer pijn gehad als ik niet naar het ziekenhuis was geweest.. maar het kon er dus niet vanzelf uitkomen... Mijn hele verhaal kun je lezen op : http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2944&i=1572&t=1572 Maar die positieve test is toch wel een goed tegen... Als het toch mis is bij jou (wat ik echt niet hoop!) Hoef je niet bang te zijn voor rugweeien want daar is het nog te klein voor.... Het zal voelen als een zeer heftige menstruatie.... Meis doe rustig aan en ik weet dat het heeeeel moeilijk is maar heb gedult.... Liefs Melanie Ik hoop dat het bloeden heel snel stopt en dat alles gewoon goed zit!
Hoi MiaMel, Bedankt voor je reactie. Ik snap dat het allemaal ontpillen kan zijn,maar omdat je ook overal leest dat er mensen zijn die ook die afscheiding hebben gehad in het begin van de zwangerschap,raak ik echt aan het twijfelen over dat geval met de pil. Ik wil eigenlijk dat mijn menstruatie gewoon doorzet,dan weet ik tenminste meer.Want die onzekerheid,daar wordt ik echt gek van. En over die negatieve testen,als ik de testen op een bepaalde manier in het licht hou zie ik een heel vaag,maar dan ook heel vaag streepje.lijkt wel gewoon achtergrond streepje. Dit was zo op men NOD en vandaag 3 dagen later nog steeds. En ik wil dus de dokter bellen hierover,maar die kan ik niet bereiken i.v.m vakantie,wat ik overigens echt niet vind kunnen,maarja.
Hoi Esther Klopt dat mensen die zwanger zijn wel vaker afscheiding hebben in het begin... Maar geloof ik is dat niet 6 dagen lang.... Meestal 1/hooguit 3dagen ... En dat is alleen maar oud bloed...(bruin) Dan moet het ook echt wel stoppen na 3/ max 4 dagen ... Ik ken de onzekerheid.. Liever NU ongesteld dan nog 3 dagen in spanning zitten! Ik heb vaak een Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele vage streep , dan moet je m precies goed in het licht houden en in een bepaalde hoek en dan zie je ''iets '' staan... Maar ben altijd gewoon ongi geworden... Zeg niet dat het bij jou ook perse zo is.... Maar als ie 4 dagen geleden ook zo was en nu ook ..... (lichte schaduw) Hij zou dan toch wel IETS duidelijker moeten worden.... Als je dokter op vakantie is kan je ook naar een andere dokter toegaan of bellen.. Als het goed is staat dat nummer ook op het bandje als je belt... Anders kan je gewoon een andere dokter opbellen voor advies. en de situatie uitlegen... Zolang je zelf niet zeker er van bent zou ik toch nog geen pil slikken want als je zeer misschien toch nog zwanger bent is dat heel slecht... Succes... Ik bedoel geen van de dingen boos of kwetsend.... Soms kan ik een beetje hard overkomen... Meid ! Ik hoop het echt voor je ! maar ik denk dat het best een hele kleine kans is....
Hai allemaal! Er is al weer veel gekletst zeg! Net thuis van mijn werk, dus eerst weer even inloggen, haha. @MiaMel; wat een boel huisdiertjes Mia! Wel heel erg gezellig zeker. Wij hebben 2 katjes (nu 2 jaar oud), en dat vind ik soms al wel druk, want ze kunnen erg ondeugend zijn. Leuk hoor zoveel beestjes, maar ik werk 3,5 dag per week (ga binnenkort naar 4) dus heb niet tijd voor meer beestjes. Omdat het inderdaad wat veel is met het schoonhouden van het huis erbij er iemand bij ons een paar uurtjes per week even stofzuigen en dweilen enzo. Dat is wel héél erg lekker hoor! Wat leuk dat je gaat solliciteren trouwens, spannend ook of niet? Als overblijf moeder heb je denk ik wel hele fijne werktijden, kun je 's ochtends nog lekker je eigen huisje op orde maken voordat je je tussen die kids stort, haha. Maar stiekem hoop ik voor je dat je zo gauw zwanger bent, dat je niet eens meer hoeft te solliciteren Weet je al wat je wilt gaan doen als er een beebje komt? Of je thuis wilt blijven of werken? Voor de SMEP beebs kun je trouwens kijken op pagina 300 van dat topic (dacht ik...) daar verwees iemand me naar toe. Wat een heftig verhaal las ik trouwens van je over die mk. zeg! Dat moet echt afschuwelijk voor jullie zijn geweest. Ik neem aan dat als jullie opnieuw zwanger raken je eerder een echo mag laten doen? Have a nice day! @ Droppie; wat vervelend dat je het niet weet! Het is fijner óf te weten dat je nog een ronde tegemoet gaat óf ongesteld te worden. Die onzekerheid is niet prettig he? Hou je ons op de hoogte? Hopelijk breng je ons straks goed nieuws! @ Esther; welkom Esther! Gefeliciteerd dat je gaat trouwen! Welke dag is jullie trouwdag? Heb je al uitgerekend wanneer je ongesteld zou moeten worden wanneer je ervan uitgaat dat de gekleurde afscheiding die je hebt gehad menstruatie is? Toen ik stopte met de pil (om toen over te stappen op NuvaRing trouwens) was mijn menstruatie veel lichter dan normaal, dus misschien heb jij dat ook? Doei allemaal, tot later weer! BarbaBeer
hoi ik hou jullie op de hoogte bloedverlies lijkt iets minder maar voel me niet lekker pijn in mijn buik,rug koorts dus het zit niet lekker droppie
Hey Barbabeer, 19 September dan ga ik trouwen,wel spannend allemaal.morgen ga ik mijn jurk passen en het komt allemaal leker dichtbij. Ik heb zeker al vanalles uitgerekend. Maar ik denk niet dat de gekleurde afscheiding mijn menstruatie was want dat was niet heel de dag door misschien een paar keer per dag alleen tijdens het drukken zeg maar(sorry) Maar ik weet nog wel dat ik vandaag 2 weken geleden buikpijn kreeg (misschien eisprong) dus dat wil zeggen dat ik een deze dagen ongesteld zou moeten worden.Misschien verklaard dat wel de vage testen. Ik wacht het gewoon nog een paar dagen af en doe b.v. zaterdag nog een test is die negatief dan begin ik gewoon weer met de pil vanaf zaterdag omdat ik dan nog voor mijn trouwdag van de ongesteldheid af ben. Groetjes Esther
hallo allemaal bloedverlies is minder wel nog veel last van mijn buik en mijn rug dus neem zo een paracetamolletje en dan duik ik mijn bedje in hopelijk slaap ik vannacht een beetje lekker en is morgen het bloedverlies weg zo niet dan denk ik dat ik alsnog de hap bel welterusten en tot morgen hopelijk met goed nieuws ga morgen nog maar een test halen denk ik droppie
Sorry dat ik even kom inbreken, maar ik kwam bij toeval op dit topic en wil graag even reageren op Esther. Esther, als ik jou was zou ik niet zomaar voor een maandje ofzo weer met de pil beginnen. Je cyclus en je lichaam raken zo helemaal ontregeld lijkt mij. Je kunt bij de huisarts vragen om een receptje voor Primolut. Dat is een medicijn waarmee je, als je niet aan de pil bent, je ongesteldheid kunt uitstellen. Google er maar eens op, misschien is het wat voor jou! Groetjes Whisper
Hoi allemaal, Even om jullie op de hoogte te houden,ik ben vanochtend ongesteld geworden.Gelukkig. Nou maar hopen dat ik volgende maand niet weer een hoop dagen later ongesteld wordt. Maarja we zien wel. Groetjes Esther
Oooooooh neee he ! Ik had een heeeeeeeeeeeeel verhaal getypt ! En wat denken jullie... Ja.. START DAT DING OPNIEUW OP! Heeel frustrerend! Moet even stofzuigen enzv. want er komt iemand van Ziggo huistellefoon instaleren. Was echt een drama deze week. Wel 2 uur aan de tell. gezeten.. Tot zo ! Liefs Melanie
Hallo dames! Ook ik zit al 5 dagen te wachten op m'n menstruatie. Nou ja, eigenlijk niet dus want dat zou betekenen dat het er deze maand weer niet in zit. Maar had maandag ongesteld moeten worden, woensdag negatieve test gehad en tot op heden nog geen symptonen van ongi gehad. Wanneer kan ik dan het beste weer testen? Zit er nog een verschil in het merk van de test die je gebruikt, mijne was gewoon een huismerk van drogist... Laatste cyclussen zijn wel erg wisselvallig geweest, van 33 tot 27 dagen. Laatste ongi dag was 14 juli na een cyclus van 27 dagen...wie helpt mij rekenen? Vind dat nog steeds zó moeilijk! Dit is onze 3de ronde, dus mocht het niet zo zijn, gaan we gewoon voor de volgende ronde! Ben ook wel benieuwd naar de SOEP theorie, maar even opzoeken! Succes allemaal!
Hey Barbabeer ! Het is wel altijd druk in huis met al de dieren haha Maar smiddags doen ze alltijd paar uur een tukje ,dus dan is het wel rustig.. Leuk dat jullie ook katten hebben! Mijn katten zijn ook boeven hihi , in gordijnen klimmen , even m,n kledingkast opnieuw organiseren hahaha , je s,nachts wakker houden door als een gek het hele huis door te rennen en op je te springen Maar ze zijn ook super lief Wel lekker zeg als je 4 dagen werkt dat iemand een dagje je huis komt doen! Weet nog niet zeker wanneer ik precies ga solliciteren... Stiekum hoop ik ook dat ik dan al zwanger ben haha (ook voor jou natuurlijk!) Lijkt me wel onwijs leuk om te doen! Krijg ik alvast een voorproefje wat me te wachten staat De tijden leken mij ook ideaal! S,ochtends even keutelen in huis en dan smiddags paar uur werken en dan weer keutelen Als er een beebje op komst is dan wil ik graag blijven werken tot 8 weken voor de bevalling. Ennn als het beebje er is wil ik fulltime mama worden totdat hij/zij 3/4 jaar is en naar de peuterspeelzaal gaat of kleuterklas. Oooh als ik eroverna denk lijkt het zo ver weg.. Kan echt niet wachten tot het zover is! En wat wil jij doen als je beebje onderweg is? Zal zo eens kijken bij het smep topic op pagina 300 Maar ze zijn hardstikke snel daar joh haha begonnen in juni met het nieuwe onderwerp (deel 2) en ze zijn nu alweer bij pagina 350? (als het al niet meer is) Succes verzekerd zou je denken Lets hope so.. Ja de maanden januari en februari enzv. waren best heftig... Vond het ook zo erg dat ik al die tijd in de zwangerwaan heb gezeten, terwijl het eigelijk niet meer zo was al een tijd... maar ja die dingen gebeuren helaas.. Hoop dat het niet meer gebeurd volgende keer... Toen alles gebeurde was de verloskundige praktijk 24 uur bereikbaak voor mij . Dat was ontzettend fijn , kon altijd terecht en ook altijd praten met ze. Ze zijn echt een onwijze steun geweest! Ze zeiden ook dat als ik volgende keer zwanger word ik vaker mag komen voor een echo. Dat was echt super! Nou beebje waar blijf je nou Liefs Melanie
Hey droppie ! Hoe gaat het met je? Beetje kunnen slapen vanacht? Heb je nog bloedverlies? Heb je al een test gehaald? Hoe bedoel je nieuwsgierig ? Meid ik hoop snel van je te horen en hoop dat je goed nieuws heb! Liefs Melanie
Hey Esther ! Eindelijk duidelijkheid! Al was het niet het resultaat waarop je natuurlijk gehoopt had... Goed advies trouwens van Wishper ! Dan heb je wel zekerheid dat je op je bruiloft niet ongesteld bent.. Ben je al zenuwachtig voor The wedding? Nog gefeliciteerd trouwens ! Liefs Melanie
Hoi Miewie JOIN THE CLUB Als je woensdag voor het laatst heb getest zou ik het morgen nog een keertje doen... (of vandaag?) Er zitten bij sommige tests(weinig) zeker wel verschillen in de gevoeligheids factor(maar bij de meeste is het gewoon standaard). Sommige mensen zweren bij Kruidvat (2 cassetes voor 5 euro)(1 test voor 10 euro) De matcare ultra is ook heeeeeel gevoelig maar die is afteraden omdat er vaker valse resultaten zijn afgelezen. De cleurbleu is gewoon prima , maar je kan ook naar de aphotheek gaan die hebben ook altijd wel goeie testen. En anders kan je even in de onderwerplijst hier snuffelen want daar zijn heel vaak vragen over Maar die jij had gedaan van de drogist is ook goed hoor Maar ik denk toch dat je van je langste cyclus uit moet gaan. (33 dagen 33edag = VANDAAG Spannenddd ! ) Weet je wanneer je je eisprong heb gehad? Grappig he dat SOEP onderwerp! Ik ga daar ook nog even kijken Liefs Melanie
Hey Hey, Alles goed hier? Ik lees vanalles over SMEP ofzoiets,wat houd dat eigenlijk in? En MiaMel hoelang ben jij al bezig? En de rest van jullie? Ik ga nu pas mijn 3de ronde in,dus in principe maakt het me nog niet veel uit dat het nu nog niet zover is. (ik moet namelijk ook nog in de jurk passen,haha) Maar ik ben er wel achter gekomen dat het lichaam toch maar raar en ingewikkeld in elkaar steekt. En dat de pil ook erg veel met je lichaam doet,want vantevoren was ik echt heel erg regelmatig en dit is echt de allereerste keer dat ik overtijd was. Maar ik vind het zowiezo vreemd hoor,vanmorgen was het dan doorgezet en nu al bijna niks meer.Ik gooi het gewoon allemaal op het ontpillen,en ik wil mijn eigen er vanaf nou echt niet meer zo mee bezig houden,misschien lukt het daardoor wel vrij snel en zo niet heb een hele leuke bruiloft en vrijgezellenfeest met wat drankjes ipv zonder,haha. Hoe verloopt het hier eigenlijk allemaal. Hebben jullie nog wat leuke of interessante tips ofzo? Groetjes Esther
Hey Esther ! Het Smep topic = Sperm meets Egg plan! haha In Nederlands Soep = Sperma ontmoet ei plan Op de eerste pagina (of 2e?) kan je het plan lezen! Ik heb m uitgeprint + een kalender gemaakt en ze op m,n bedslaapkamerkast (wat een woord) geplakt ! Heb het ''schema'' ook goed laten bestuderen door huupje dus (hopelijk) gaat het helemaal goed komen deze maand ! Heb vanmiddag ook ovulatietesten besteld dus die komen ma, di binnen! Voor m,n miskraam heb ik er 7 maanden over gedaan om zwanger te worden en nu zit ik alweer in de 8e maand in totaal 15 maanden bezig (bijna anderhalf jaar). Liefs Melanie