Heeft iemand een suggestie voor een overnachting in de buurt van het Sportpaleis? Hoeft niet perse een hotel te zijn, mag ook een B&B zijn ofzo. Heb verder geen eisen aan de accomodatie, alleen dat het dus makkelijk bereikbaar is vanaf t Sportpaleis, na het concert zijn we natuurlijk pas laat weer weg, dus heb weinig zin om heel antwerpen door te moeten midden in de nacht. Ik heb al wel veel hotels gevonden in Antwerpen natuurlijk, maar de meesten liggen midden in het centrum en dat lijkt me niet handig. Of is dat goed te doen vanaf t sportpaleis, snachts? Ben er nog nooit geweest, dus alle tips zijn welkom! Bedankt!
hoe ga je ernaar toe? bij station Antwerpen in dat straatje zitten er genoeg in verschillende prijsklasses. met een taxi ben je erzo en is eigenlijk gezien de drukte de beste oplossing. ik weet niet wanneer je gaat maar er is ook kerstmarkt
Lijn 6 gaat vanaf het sportpaleis direct terug naar het centraal station dus het best daar een hotel nemen.
Ah, jullie adviseren dus juist wél in t centrum en dan met de bus? Grappig, dat had ik nog helemaal niet bedacht, dat dat ook kon. Wat erg, ik ben gewoon verkleefd met m'n auto geloof ik, besef me soms niet eens dat er nog andere vervoersmiddelen ook zijn hahah Bedankt, ik ga dus gewoon kijken voor centrum en dan met de bus, lijkt me t handigst. Iemand nog een specifieke aanrader, welk hotel wel en welke niet?
ik woon naast het sportpaleis en daar heb je geen hotels etc.. om te overnachten. je moet echt naar het centrum gaan en dan met tramlijn 6/3 weer terugkomen.dichtbij het centraal station heb je wel hotels en daar kan je de trams nemen
Wij zijn een paar jaar terug naar Marco Borsato geweest in het Golden Tullip hotel geloof ik, was op loopafstand van het station. Hebben toen van de hoteleigenaar/manager de tip gekregen om met de ondergrondse metro te gaan. Dit was erg goed te doen! Geen gezeur met parkeren bij het het sportpaleis en het koste geloof ik maar 1 of 2 euro.
sportpaleis? Heb je het misschien over die kasteel in wernhout? Wij waren daar afgelopen weekend ook op stap en toen zag ik wel flyers van een of ander concert dus vandaar dat ik denk dat je het daarover hebt.. maar kan het ook mis hebben hihi
ooh nee sorry ik weet al waar je het over hebt! Veeeel plezier! en in antwerpen zijn er genoeg voordelige hotels te vinden! zowiezo ben je voor 1 nacht niet veel kwijt hoor!
ik ben pas naar de night of de proms in het sportpaleis geweest. er is een metrostation direct naast. dus een hotel in het centrum zou best kunnen. alleen terug zou ik dan een taxi bestellen, want als die 75000 mensen met zijn allen met de metro terug moeten, moet je er wel wachten. wij hadden een hotel vlak naast het centraal station en zijn terug gaan lopen. dat was een wandeling van zo'n 45-50 minuten (iedereen was toen wel weer lekker opgefrist)
wij zaten trouwens in het agora hotel http://www.agorahotel.nl K. Astridplein 43-44 2018 Antwerpen België
Bij ons was het toen inderdaad best druk, maar er werden meerdere metro's ingezet en waren we na een uur/anderhalf uur (met lopen vanaf station naar hotel) weer in het hotel. Vind ik niet dat je daar iets van kan zeggen!
tram 12 gaat ook regelrecht naar het centrum van Antwerpen. Ik zou zeker met OV gaan scheelt echt in de kosten en een kaartje kost je 1,20 Hotels die ok zijn : Florida hotel Tourist Hotel Deze hotels liggen ook op 100 mtr van de halte van de tram. Veel plezier !
Bedankt voor alle tips weer, hier kan ik wat mee. Agora stond ook op mn lijstje trouwens, maar op internet kom ik daar redelijk negatieve reacties over tegen.
Hey, ga je naar clouseau? Helaas moet ik dit jaar overslaan, want heb net een zoontje gekregen, hoop er volgend jaar weer bij te zijn