hoi dames, ik ben na mijn mk van vorige week weer zwanger... althans ik heb de dag van mijn nod een lichte 2de streep en vannocht, een paar dagen na nod een iets duidelijkere 2de streep. bij mijn vorige keer had ik zoals nu een opgezette buik, obstipatie en nog het ea.. maar vanmiddag werd ik misselijk, t kwam er van onder uit(sorry), toen viel ik bijna flauw en toen overgegeven. Voel me verder slap, moe en hebeen constante druk op mijn buik net onder de ribben.. verder een trekkerig gevoel onder in buik en buikspieren. Ik heb vorige week een griep gehad en giser pasta met pesto gegeten.. miss iets te vet ofzo.. normaal zou ik daar dezelfde avond al last van hebben. is dit normaal? Zijn dit symptonen of ben ik gewoon ziek? bIj the way heb nog steeds een temp verhoging sinds zwangerschapssymptonen ( normaal 36,9 nu 37,2) liefs
misschien buikgriep? ik weet niet het precies, zou even je huisarts bellen voor de zekerheid.. beterschap!
Toevallig, ik heb ook een paar dagen terug pasta met pesto gegeten en had dat daarna ook. Zoonlief overigens ook. Maar ik denk toch dat het een lichte buikgriep was in ons geval. Ik hoefde niet over te geven, maar was wel aan de dunne en ik voelde me ontzettend slap en duizelig. Het is nu wel weer redelijk over. Duizeligheid kan ook van een lage bloeddruk komen trouwens. Dat had ik tijdens mijn vorige zwangerschap.
Ik zou gokken op een buikgriepje o.i.d. Dan zou je je met een paar dagen (hooguit een week) toch al een stuk beter moeten voelen. Misschien nog niet gelijk op volle kracht. Maar als jij je zorgen maakt, kun je gerust even langs de huisarts hoor. Meestal vinden die het niet erg om een zwangere vrouw wat extra in de gaten te houden en eventueel gerust te stellen.
Dankjullie wel meiden! Ik voel me alweer een stuk beter, geen overgeven of misselijkheid, eet ook wel weer redelijk normaal.. alleen darmen rommelen. Nog ff en testje gedaan, had vannacht last van liezen en nu niks meer dus ik begon angstig te worden... maar gelukkig.. de streep word nog duidelijker... al blijf ik wel onzker hoor. HA ass gebeld, die had overlegd met dokter.. ze dacht toch aan of een buikgriep of zwangerschap.. moet ffies deze week aankijken.. in elk geval voorlopig geen pasta pesto meer voor mij!