Wel of niet naar de peuterspeelzaal?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Elleke, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Ons dochtertje gaat net week naar de PSZ. Nu is ze erg verkouden en moet af en toe hoesten, met name als ze zich druk maakt, bijv. rennen enz. Wat doen jullie in zo geval? Wel of niet naar de PSZ? Ze gaat er altijd op de maandagmorgen naar toe, weet even niet wat te doen.

2. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ze geen koorts heeft zou ik haar gewoon laten gaan. Je kunt ze vragen je te bellen als ze ziek wordt.

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Als ze verder niet ziek is zou ik haar ook gewoon laten gaan. Hier was ie nooit verkouden totdat ie naar de psz ging maar was verder nooit echt ziek dus ging gewoon heen en is altijd goed gegaan...

4. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    De tijd van verkoudheden breekt weer aan, gewoon laten gaan hoor!

5. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Hier ook een flink verkouden peuter. Ik breng hem ook gewoon heen en vaak zeg ik erbij dat ze me mogen bellen als het niet gaat. Bij mijn dochter ben ik nooit gebeld, vaak gaat het wel goed.
    Ik snap je wel, ik zat ook al te twijfelen vanochtend, voor mijn zoon is het ook pas de derde keer dat hij heen gaat. Maar vorige week ging het heel goed, dus daarom gaat hij nu ook.

6. misa

misa Niet meer actief

Gewoon laten gaan als ze er niet ziek van is. En ja ze kunnen altijd bellen als het niet gaat..!

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Gewoon laten gaan, als ze zich verder normaal gedraagt en niet hangerig is.

8. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Niet vervelend bedoeld, maar als je haar hiervoor thuis zou laten...dan kan ze de hele winter niet :). Onze dochter is ook aan het snotteren en hoesten, maar is nu naar de psz. Waar ze overigens allemaal aan het snotteren waren.

9. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik breng haar alleen niet met koorts en als ze echt ziek oogt.

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Zonder koorts of hangerig gedrag? Lekker laten gaan. Die snotneusjes zijn ze wel gewend. Er staat in de winter standaard een doos tissues of de tafel :)

11. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Gewoon gaan!

12. Joycee

Joycee Actief lid

9 dec 2007
    179
    0
    16
    Helpende
    Als ze geen koorts heeft en verder niet ziek is kunnen ze gewoon naar de psz. Als ze zieker wordt bellen ze vaak wel of ze opgehaald kan worden.

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zolang ze niet heel ziek oogt, niet spuugt en geen koorts heeft gaat ze altijd gewoon naar de PSZ.

14. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Die van mij gaat altijd, alleen met koorts niet.

15. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Alleen verkoudheid gaat ze gewoon.
    Vind het belangrijk dat ze al vroeg leren om niet voor een simpele verkoudheid al thuis blijven. Wel mogen ze me altijd bellen als het echt niet gaat.

16. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Als ze verder geen koorts heeft en ze zich goed voelt gewoon lekker gaan onze dochter heeft dit vaak in de winter ik ga haar echt niet daarom thuis houden

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Mijn zoontje is van de week ook begonnen en we werden allemaal ook verkouden deze week. Dus hij was de 2e keer verkouden en ook hangerig. Verder geen koorts of andere dingen. Hij wilde persé heen en heeft zich ook prima vermaakt. Was alleen wat moe en soms ook wat hangerig. Maar de leiding vond het prima.

Het is net als je zelf wat hangerig bent en je gaat binnen blijven. Dan voel je je ook slechter dan wanneer je afleiding hebt.
    Ophalen kan altijd.

Deel Deze Pagina