Ons dochtertje gaat net week naar de PSZ. Nu is ze erg verkouden en moet af en toe hoesten, met name als ze zich druk maakt, bijv. rennen enz. Wat doen jullie in zo geval? Wel of niet naar de PSZ? Ze gaat er altijd op de maandagmorgen naar toe, weet even niet wat te doen.
Als ze geen koorts heeft zou ik haar gewoon laten gaan. Je kunt ze vragen je te bellen als ze ziek wordt.
Als ze verder niet ziek is zou ik haar ook gewoon laten gaan. Hier was ie nooit verkouden totdat ie naar de psz ging maar was verder nooit echt ziek dus ging gewoon heen en is altijd goed gegaan...
Hier ook een flink verkouden peuter. Ik breng hem ook gewoon heen en vaak zeg ik erbij dat ze me mogen bellen als het niet gaat. Bij mijn dochter ben ik nooit gebeld, vaak gaat het wel goed. Ik snap je wel, ik zat ook al te twijfelen vanochtend, voor mijn zoon is het ook pas de derde keer dat hij heen gaat. Maar vorige week ging het heel goed, dus daarom gaat hij nu ook.
Niet vervelend bedoeld, maar als je haar hiervoor thuis zou laten...dan kan ze de hele winter niet . Onze dochter is ook aan het snotteren en hoesten, maar is nu naar de psz. Waar ze overigens allemaal aan het snotteren waren.
Zonder koorts of hangerig gedrag? Lekker laten gaan. Die snotneusjes zijn ze wel gewend. Er staat in de winter standaard een doos tissues of de tafel
Als ze geen koorts heeft en verder niet ziek is kunnen ze gewoon naar de psz. Als ze zieker wordt bellen ze vaak wel of ze opgehaald kan worden.
Alleen verkoudheid gaat ze gewoon. Vind het belangrijk dat ze al vroeg leren om niet voor een simpele verkoudheid al thuis blijven. Wel mogen ze me altijd bellen als het echt niet gaat.
Als ze verder geen koorts heeft en ze zich goed voelt gewoon lekker gaan onze dochter heeft dit vaak in de winter ik ga haar echt niet daarom thuis houden
Mijn zoontje is van de week ook begonnen en we werden allemaal ook verkouden deze week. Dus hij was de 2e keer verkouden en ook hangerig. Verder geen koorts of andere dingen. Hij wilde persé heen en heeft zich ook prima vermaakt. Was alleen wat moe en soms ook wat hangerig. Maar de leiding vond het prima. Het is net als je zelf wat hangerig bent en je gaat binnen blijven. Dan voel je je ook slechter dan wanneer je afleiding hebt. Ophalen kan altijd.