osteopaat/KMA?Krampen/ slechte ontlasting

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door limili, 6 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Hoi allemaal,

Mijn dochter is 20 maanden en ik zla in het kort haar medische geschiedenis hier neer zetten.

Bij 8 weken oud is er verborgen reflux geconstateerd. Daar heeft zij nexium voorgeschreven gekregen. Ze veranderde als een heerlijke meid maar de ontlastingproblemen kwamen. Niet kunnen poepen. Lactulose, diverse klysmas... uiteindelijk op een kma vrij dieet en movicol gekregen. Het ging goed.. uiteindelijk ook reactie op ei en soja en sinds drie maanden krijgt ze neocate active als melkvoeding.

Ook was ze veel ziek en heeft ze buisjes en sindsdien gaat het met de oorontstekingen erg goed en is ze nauwelijks verkouden.

We hebben al een paar keer geprobeerd de movicol proberen af te bouwen en na een week weer enorme verstopping en weer terug aan de movicol. Oorzaak was een paar keer te vinden in iets binnen gekregen met melk maar nu is het niet te verklaren. We kunnen niet afbouwen met de movicolon dan stagneert het. En als het stagneert dan hebben we ook vervelende nachten je merkt dat ze buikpijn heeft en wordt dan vaak huilend wakker in de nacht soms wel 10 keer of vaker. Zelfs zo verstopt dat we haar dan helpen door middel van een microlax toe te dienen en we schrikken elke keer wat er dan uitkomt aan ontlastingkloet.

Nu ben ik afgelopen week naar een osteopaat geweest en zij geeft aan wel te kunnen helpen en dat hoop ik wel maar ben op zoek naar mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en misschien nog tips of suggesties hebben. Mocht de osteopaat niet kunnen helpen zullen we terug moeten naar de kinderarts en de molen in want zo kan het ook voor het kleine meisje.

2. lovejoy

lovejoy Lid

13 feb 2013
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi limili.

wat vervelend dat je kleintje zo veel klachten heeft.
    ik ben ervan overtuigd dat een osteopaat veel kan betekenen voor jullie.
    heb daar zelf ook goede ervaringen mee.
    ik weet niet of je openstaat voor parergische therapie.(energetisch) maaar ik kan je zeker jaq bom uit venlo aanraden.heeft al veel mensen geholpen op onverklaarbare wijze.
    ik wens je heel veel succes en hoop dat je kleintje gauw beter is.

Deel Deze Pagina