Moederdag dus....ik geef zelf niet echt wat; we hebben er nooit veel aan gedaan, maar ik vind t wel leuk als mijn dochtertjes iets geven. Wie heeft leuke ideeën? Ben niet echt creatief op t moment....
Wij geven mijn schoonmoeder ook een cadeautje namens de jongens. Wij hebben gekozen voor het 'Oma vertel eens' boekje! (x2 natuurlijk )
Bij bol.com Gisteren besteld en hij was vandaag binnen! bol.com | Oma vertel's!, Elma van Vliet | Nederlandse boeken
Ik ben al een week bezig met een DVD voor de oma's, 2 uur samengeraapt filmmateriaal van de kleine van de afgelopen 9 maanden (inclusief een knop "Alles afspelen" en "Scenes selecteren" en dat met 76 scenes!!) Vooral mijn moeder gaat dat leuk vinden, ze woont 200km verderop.... Ik hoop dat ie op tijd af is
ik ga met S. een theebakje en een senseo bakje schilderen en beplakken, en daar doe ik dan natuurlijk thee en senseo in.. en dan denk ik nog een klein bosje bloemen ofzo..
Ik heb samen met mijn zus voor onze moeder 2 kussensloopjes besteld en daarop wordt een foto afgedrukt van onze kinderen. Ben alleen te laat met bestellen dus we kunnen het nog niet geven a.s. zondag.
Ik ga morgen samen met Isabella koekjes bakken ( recept van een topic hier) en dan mooi versieren met hartjes et cetera.. En dan natuurlijk leuk inpakken. Ik zal eens kijken of ik een leuk trommeltje kan vinden in de stad