Origineel kado voor iemand die gaat samenwonen

Discussie in 'De lounge' gestart door Koeky, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Pffff ik ben nou al 2 weken druk aan 't verzinnen maar ik weet 't echt niet meer. Mijn vriendin en haar vriend gaan nu voor 't "echie" samenwonen. Maar ik weet dus helemaal geen origineel kado :S.

Wie o wie heeft een idee.

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Mij lijkt een naambordje wel leuk om te geven en om te krijgen

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

2 badjassen cadeau doen en misschien hun naam erop laten naaien?

en als je echt op niks kan komen, bestaan er gelukkig nog altijd mooie bossen bloemen (niet zo persoonlijk maar toch..)

4. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
  5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb ook een keer gezien dat je een deurmat kunt maken met een leuke tekst erop.

6. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Wij hebben een keer een mand cadeau gegeven met allerlei spullen. Afwasborstel en allerlei poetsmiddelen, 2 tandenborstels met een handdoekset en douchespullen voor beide, mokken met naam en een pak koffie en filters
    Dit was wel met meerdere vrienden samen. Anders lopen de kosten aardig op.

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Dat zijn idd leuke ideeen.

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik heb weleens zelf een "plantje" gemaakt.
    Bij het tuincentrum een leuke kleur pot gehaald wat bij het interieur paste.
    En een cadeaubon (ik had toevallig van de blokker) in doorzichtig folie ingepakt, in de pot gedaan en als aarde de pot gevuld met chocotoffs, je ziet dan alleen nog een uitsteeksel doorzichtig folie.
    Bij het tuincentrum, kon je bij de inpaktafel van dat cadeaulint pakken, dus heb ik heel wat groen, oranje en rood lint meegenomen en daar het plantje van gemaakt, vast gemaakt aan het doorzichtige folie en klaar is je plantje :)
    Vriendin vond em erg leuk, vooral toen ze erachter kwam dat er ook nog een cadeaubon in verstopt zat.

9. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    een romantisch stelletje voor chocoladefondue

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik heb vond k erg leuk een kratje gehad met allemaal leuke dingen ein macaroni afwasborstel enz.. erg leuk idee. vond ik.

Of een leuk boompje kopen en daar allemaal klein geld inhangen.

11. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    een bak met goudvissen, echt heel erg leuk, zaterdag een housewarming gehad en mijn vriendin had een bak met goudvissen gekregen, en ze vond het helemaal toppie

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    kookboeken hihi al is dat vaak bij iemand die vor het eerst op zich zelf gaat.
    een mand idd met vanalles erin voor huishouden en ook andere dingen zoals l wat rijst en luiers voor later hihi.

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere

14. mona23

mona23 Niet meer actief

kookboek is idd wel een leuk idee. ik heb toen ik ging samenwonen het boek, "koken voor beginners "gekregen. erg leuk met handige tips. maar ik weet niet of ze vanuit "thuis" gaat samenwonen?

een mand met allerlei lekkere spullen erin, een bon van het tuincentrum zodat ze zelf planten kunnen uitzoeken

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    En zelfgeschilderd schilderij. :)
    Persoonlijker kan niet. ;)

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik dacht ook gelijk een leuke mand/booschappenbox met levensmiddelen, lekkere dingen, schoonmaakdingetjes of net iets wat jij bij hun vind passen etc...!

Deel Deze Pagina