Pffff ik ben nou al 2 weken druk aan 't verzinnen maar ik weet 't echt niet meer. Mijn vriendin en haar vriend gaan nu voor 't "echie" samenwonen. Maar ik weet dus helemaal geen origineel kado :S. Wie o wie heeft een idee.
2 badjassen cadeau doen en misschien hun naam erop laten naaien? en als je echt op niks kan komen, bestaan er gelukkig nog altijd mooie bossen bloemen (niet zo persoonlijk maar toch..)
Een canvas doek van een foto van hun samen... www.herinneringenoplinnen.nl heb ik goede ervaring mee...
Wij hebben een keer een mand cadeau gegeven met allerlei spullen. Afwasborstel en allerlei poetsmiddelen, 2 tandenborstels met een handdoekset en douchespullen voor beide, mokken met naam en een pak koffie en filters Dit was wel met meerdere vrienden samen. Anders lopen de kosten aardig op.
Ik heb weleens zelf een "plantje" gemaakt. Bij het tuincentrum een leuke kleur pot gehaald wat bij het interieur paste. En een cadeaubon (ik had toevallig van de blokker) in doorzichtig folie ingepakt, in de pot gedaan en als aarde de pot gevuld met chocotoffs, je ziet dan alleen nog een uitsteeksel doorzichtig folie. Bij het tuincentrum, kon je bij de inpaktafel van dat cadeaulint pakken, dus heb ik heel wat groen, oranje en rood lint meegenomen en daar het plantje van gemaakt, vast gemaakt aan het doorzichtige folie en klaar is je plantje Vriendin vond em erg leuk, vooral toen ze erachter kwam dat er ook nog een cadeaubon in verstopt zat.
ik heb vond k erg leuk een kratje gehad met allemaal leuke dingen ein macaroni afwasborstel enz.. erg leuk idee. vond ik. Of een leuk boompje kopen en daar allemaal klein geld inhangen.
een bak met goudvissen, echt heel erg leuk, zaterdag een housewarming gehad en mijn vriendin had een bak met goudvissen gekregen, en ze vond het helemaal toppie
kookboeken hihi al is dat vaak bij iemand die vor het eerst op zich zelf gaat. een mand idd met vanalles erin voor huishouden en ook andere dingen zoals l wat rijst en luiers voor later hihi.
kookboek is idd wel een leuk idee. ik heb toen ik ging samenwonen het boek, "koken voor beginners "gekregen. erg leuk met handige tips. maar ik weet niet of ze vanuit "thuis" gaat samenwonen? een mand met allerlei lekkere spullen erin, een bon van het tuincentrum zodat ze zelf planten kunnen uitzoeken
Ik dacht ook gelijk een leuke mand/booschappenbox met levensmiddelen, lekkere dingen, schoonmaakdingetjes of net iets wat jij bij hun vind passen etc...!