Hihi, valt wel mee hoor. Het zijn maar 13 afleveringen. Ik kan er nog niet zo heel veel over vertellen want anders verklap ik teveel maar ik vond de verhaallijn gewoon minder en ik vind het ook heel jammer dat Piper en Larry uit elkaar zijn en dat zijn rol in deze serie ook veel kleiner is.
Misschien kun je je bericht beter even aanpassen, ik wist niet dat dat niet weer goed kwam tussen hun. Misschien spoilers even in het wit zetten?
Ja dat weet ik natuurlijk wel, maar ik had nog stille hoop dat het in seizoen 2 nog goed zou komen Al vind ik ze niet bij elkaar passen, en is het wat dat betreft beter!
Geweldige serie! ik heb alleen seizoen 2 ook alweer af gekeken op naar seizoen 3 ! zal alleeen nog wel een tijd duren.....
Ik ben gelijk op vrijdag gaan kijken. Maar écht niet alles achter elkaar. Ik kijk 2 per keer (ben nu bij bij afl. 5). Vind het wel jammer dat Alex er vrijwel uit is. Ik dacht verhalen gelezen te hebben dat zij toch wel vaker erin zou zitten. Maar nee (tot zover) Betreft die Vee... daar ben ik nog niet over uit. Toen Red en zij tegenover elkaar stonden, dacht ik echt "die vliegen elkaar zo naar de keel", maar het tegenovergestelde gebeurde... En Larry, die papt nu aan met... zijn schoonzus? (Die vrouw is toch zijn schoonzus?) Dat beloofd nog wat voor de komende afleveringen... (en ben nog nieuwsgieriger naar seizoen 3!)
nou zij en red zijn geen vriendinnen echt niet... nee niet zijn schoonzus.. ze is de beste vriendin van piper ... ik vond dit seizoen echt tegenvallen.. de enige afleveringen die ik spannend vond was die van die chemo in het ziekenhuis met dat busje dat weg ging en de laatste aflevering... had ik toch niet verwacht haha.. het was wel een leuk einde eigenlijk begin ik een hekel te krijgen aan piper... dus ben blij dat Larry met ... is nu !!
Komt er wel een seizoen 3? Ik vind dat er weinig losse eindjes zijn.... Vorig seizoen echt zoń mega-spannende cliffhanger en nu eigenlijk niets...
Net seizoen finale gekeken (gisteravond dan ) maar vond die van het vorige seizoen een stuk beter. Wel leuk voor rosa
SPOILERS? Ik mag hopen dat ze een 'dummie' hebben gebruikt voor de laatste scène... Ondanks dat de laatste aflevering minder spannend was als seizoen 1 (ze hadden aflevering 12 als laatste moeten doen, dan was de spanning pas echt te snijden..), zijn er naar mijn mening toch flink wat nog onbeantwoorde vragen... - Hoe loopt het verder met Daya en de baby / John? - Is Vee dood, of heeft ze alleen een giga klap gekregen (dat mens is zo taai, zou me niets verbazen dat ze in seizoen 3 weer opduikt) - Hoe gaat het verder met Rosa? - Krijgt Red eindelijk haar keuken weer terug? - Hoe doet Caputo het als directeur? - Komt Alex weer terug in de gevangenis? En zo ja: geeft ze Piper dan de schuld? - Komen Polly en Larry nog veel voor? - Hoe gaat het verder tussen het 'gelovige groepje', Soso en Pensatucky (als ik de naam goed spel?)? daar zat ook behoorlijk wat spanning in.. - Wordt het gat in de kas ontdekt? Maken er nog meer gebruik van? Dus genoeg open stof voor seizoen 3...
vee is hartstikke dood haha, dat zag je aan de scene dat ze zo met haar ogen open lag, dat was wel duidelijk de rest is inderdaad leuk voor seizoen 3
Ik vond seizoen 1 echt super maar seizoen 2 vond ik echt tegenvallen, vond alleen de laatste 2 afleveringen leuk ..