Hoi dames, Ik ben dan nog wel niet zwanger maar hoop over 2 weken wel een positieve test in mijn handen te hebben.. Ik ben wel heel erg benieuwd op welke manier jullie hebben laten weten dat je zwanger bent van oma en opa tot aan de familie en vrienden, in mijn omgeving weten ze dat we er veel moeite voor moeten doen om zwanger te raken, dus wil het op een leuke originele manier doen dus alle tips & tricks zijn welkom ik ben reuze benieuwd!!! We willen het pas rond de 12 weken gaan vertellen, hebben jullie dit ook gedaan?? In ieder geval alvast bedankt voor de reacties ik ben echt benieuwd!!!
Ik heb het al rond 8 weken verteld, ik kon niet wachten en moest veel te vaak uitleggen waarom ik geen wijntjes nam Ik heb een taart laten maken van een zwangere buik: http://www.mevrouwtaart.nl/ce_photo/html/ci_8259982/sound. Ik was toevallig jarig rond die tijd dus in plaats van de verjaardagstaart kwam een andere verrassing op tafel!
Nacho wat leuk!! De link doet het alleen helaas niet. Ik weet nog niet of we t geslacht willen weten maar als we t wel willen weten dan wil ik het Bekend maken via een taart met de binnenkant blauw of roze met de belangrijkste mensen om me heen zonder dat we het zelf weten.. Maar dat is dus pas als er zwanger mochten raken
Als ik zwanger mocht zijn dan wil ik een spiegeltje laten maken, met daarop de tekst; spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie zijn de leukste opa en oma van het land?
Die vind ik echt super leuk alleen heeft mijn schoonzus die 3 weken geleden gegeven aan der ouders haha.. Misschien voor mijn ouders dat zou nog kunnen maar hij is wel echt heel origineel!!
Noujaaaaaaaa wat een vervelende schoonzus whahahahaha! Hier meer ideetjes die voor mij afvielen: Een bos bloemen met daartussen sokjes opgerold als roosjes? Moorkoppen, gat onderin en fopspeen erin. foto lijstje met echo / gedichtje. Grote doos met daarin een heliumballon in de vorm van een baby. Succes met verzinnen!
ik heb het ouders-schoonouders rond de 8-9 weken verteld met een slab met tekst erop en een lijstje met een gedichtje erin je kunt mij nog niet horen, je kunt mij nog niet zien. Wanneer ik in Oktober wordt geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien?
Het lijstje met het gedichtje heb ik bij mijn eerste zwangerschap gedaan, helaas mochten er hier maar een weekend van genieten dit hebben we wel gelijk tegen onze ouder verteld omdat ik die dag ervoor mijn baan was kwijt geraakt en we beiden een beetje in paniek waren. Mijn moeder heeft het lijstje nog steeds.. Maar wil het nu op een andere manier doen.. Deze was wel de eerste die ik toen heeeel leuk vond. En omdat de angst zo groot voor nog een mk wilde er wachten tot de 12 weken maar ik weet niet of ik dit vol kan houden haha
Die met de moorkoppen is denk ik wel een hele leuke voor bij mijn schoonouders omdat ze daar dol op zijn haha dan verwachten ze ook niet echt iets omdat we die wel eens vaker meenemen haha
Wij hadden een diashow gemaakt van de vakantiefoto's. Als laatste een foto van de zwangerschapstest en van een rompertje met hoera jullie worden opa en oma. Ze hadden het totaal niet verwacht en vonden het superleuk
Wij hebben het verteld meteen nadat we er zelf achter kwamen. Afgelopen week hebben we te horen gekregen dat ik moest beginnen met clomid. Alleen mijn menstruatie bleef weg. Het weekend getest en nu blijk ik (dolgelukkig) zwanger! Omdat we onze harten bij onze ouders hebben gelukt nadat bleek dat we het dus eigenlijk niet helemaal zonder hulp zouden kunnen, en onze moeders nu aan het wachten waren tot ze met me mee konden naar het ziekenhuis, hebben wij besloten het ook maar meteen te vertellen. Nu op zo een 6 weken zwangerschap. Wij hebben het verteld doormiddel van een mand met daarin een boekje met vragen die gesteld worden vanuit de baby zeg maar. Bijvoorbeeld: oma, vertel eens hoe het was toen jij klein was.. en die dan voor oma en opa. Ook meteen leuk voor later! Verder zat er een roze en blauw slofje in, en roze en blauw spuugdoekje en een speen. De rest van de familie zal nog even moeten wachten! Hopelijk ben je snel zwanger en kun je je leuke ideeën uitvoeren!
Wij hebben het bij de eerste werteld ron de 6 weken zws omdat het kerst was en geen wijn drinken zou wel heeeeeel erg opvallen! We hebben bij beide ouders een envelop met een kaartje in de boom gezet als kerstcadeautje, met daarin een echo en een gedichtje. Nu voor de tweede wil ik de oudste een romper/t-shirt aantrekken met "ïk ben stoer want ik word een grote broer" heel cliche maar ik vind het leuk
Wij hadden een boekje van Nijntje gekocht opa en oma Pluis (op z'n Brabants haha zo lachen) en daarin gezet: 'Ga maar goed oefenen want in december kom ik graag naar jullie luisteren... Liefs ?'
Nog even een vraagje, hebben jullie samen met je partner getest of belde, smstje of had je een cadeautje voor hem? Ben reuze benieuwd!!
Hier direct mijn ouders en schoonvader verteld dat was rond de 7 weken. hadden een foto gemaakt van de test. heel simpel maar konden niks anders verzinnen op dat moment. Wat betreft de man die lag onder te slapen op de bank even tukje na t eten. Dacht als de test dan negatief is dan hoeft hij niet teleurgesteld te zijn. Heb hem daarna wakker gekust met de woorden zeg papa gefeliciteerd
Wij hebben met 7 weken aan mijn moeder verteld dat we de logeerkamer gingen opknappen en dat we niet uit de keuze voor de kleur verf konden komen roze of blauw? Mijn moeder antwoorde met rood al had ze em wel gelijk door. Schoonouders heeft mijn vriend een gedicht voor gemaakt. Zijn broertjes hebben het wel 10x gelezen voordat ze het snaptte. Mijn vader hebben we het gewoon verteld en de rest ook. Ik heb alleen getest om te kijken of ik niet zwanger was ivm oud en nieuw de volgende dag. Tot mijn verbazing was die postitief. Ik geloofde het niet en heb de volgende dag nog eens getest weer positief. Vriendlief was erg ziek dus gewacht tot ik thuis was van me werk en toen nog een x getest en deze test in mijn vriend zijn handen gedrukt.
Ik heb mijn schoonouders een pakketje gestuurd met 2 rompertjes waarop ik op de ene Oma en de andere Opa had geschreven. Mijn schoonmoeder vond het al zo raar 6,25 voor zo'n licht pakketje haha. Mijn moeder heb ik s'morgens nog de zwangerschapstest door geappt. Mijn vriend heb ik s'morgens om 5:30 wakker gemaakt en was aan het huilen van blijdschap dus hij zat echt zo te kijken van 'Huh? Waarom huil je?' Maar toen ik de zwangerschapstest liet zien was hij ontzettend blij!
Belde mijn vriend op dat ie zo snel mogelijk naar huis moest komen, want ik had een afspraak in het zkh en hij moest mee. Antwoord: gaan we baby kijken?. Meneer had het al weken in de gaten dat ik wel eens zwamger zou kunnen zijn. Ouders en opas en omas hebben we de echo laten zien. Schoonvader: zie je wel, dacht al zoiets... die had dus ook al wat in de gaten.schoonmoeder kwam het helemaal niet iit, hier had ze geen tijd voor en zin in.... en bedankt -.-' De rest kwam het viavia te weten of via facebook. Had onze sokken met de geboortedatum online gezet. Bij het geslacht hebben we rfoto van roze klompjes naar iedereen doorgestuurd
Wat een super leuke ideeën allemaal!! Die met de Bossche bollen gaan we bij men schoonouders doen en bij mijn moeder met dr vriend doen. Bij mijn vader misschien iets met het verven van de kamer en dan met kleur staaltjes. Kan niet wachten tot het zover is. Ik weet alleen niet of ik het tot de 12 weken geheim kan houden.. In ieder geval na de eerste echo.