Ja, wat ik al schreef, vind t ook niet per se een lelijke naam ofzo, maar wel opvallend vind ik Prachtige klassieke naam juist maar ik vind deze spelling ook niks nee.
Mylansha. Klinkt echt heel trashy in mijn oren. Als een kruising tussen Mylène en (heeft wat weg van de klank van) Angela
Een (amerikaanse) vrouw genaamd Diji, maar ze spreekt het uit als dee-sjaa (als in: déja (vu)) Compleet verwarrend
Maar goed dat wij onze dochter niet zo hebben genoemd dan Jij kent dan meerdere mensen uit de jaren ‘80 en ‘90 die zo heten denk ik dan?
Bij die laatste ga ik op zoek naar beer en een heel irritant deuntje zingen...de enige coole zijn de wolven... Mashja and bear (verslaving van dochter, ongeacht welke taal)
O echt, die Amerikanen kunnen er wat van met bijzondere namen (niet in de positieve zin van het woord): een vrouw genaamd Ladrevia
De klassieke naam Tietje kwam ik recent nog tegen. Was lang geleden. Dat is wel zuur dat je nou net naar die tante wordt vernoemd
Zou zelf zeggen: dij-naj-saa (dij als in het Engelse ‘die’ oftewel: een ander woord voor ‘sterf’ ). Blijft me erover verbazen hoe sommige zoiets kunnen bedenken…..
Net nagekeken. Komt blijkbaar uit het boek Brief voor de koning van Tonke Dragt. Overigens ook verfilmd, dus wellicht daarvandaan gehaald.