opleiding lactatiekundige

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door oxbow, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Omdat we hier in de regio helemaal geen lactatiekundige hebben die je kan helpen bij problemen met de bv, kreeg ik de opmerking van iemand zou het iets voor jou zijn, je hebt ervaring genoeg met het geven van bv.

HIerdoor ben ik weer opnieuw aan het denken gezet omdat ik hier laatst ook al aan gedacht had, omdat niemand mij kan helpen met de problemen met voeden van onze jongste.

Nu vraag ik me af hoe gaat het in zijn werk om die opleiding te kunnen volgen en wat zijn de toelatingseisen voor die opleiding.

Ik ben nu bijna 13 jaar werkzaam als verzorgende ig.

Zou u mij meer informatie kunnen geven?

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Kijk eens bij Home daar wordt momenteel de opleiding gegeven.
    Een andere optie (en zeer waardevol!) is het om je aan te melden als vrijwilliger bij een van de borstvoedingsorganisaties: dat zijn de eerste aanspreekpunten bij vragen over borstvoeding!
    Kijk maar eens op borstvoeding.nl: daar vind je La Leche League en Vereniging Borstvoeding Natuurlijk. Erg leuk ook, omdat je met gelijkgestemden bezig bent en ouders kunt informeren en helpen met informatie!
    succes!

Deel Deze Pagina