opgezette melkklier in oksel

Discussie in 'Gezondheid' gestart door proberen, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proberen

proberen Actief lid

12 mrt 2010
    114
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    Hallo,

ik heb iets vreemds?! volgens de huisarts en de verloskundige komt het wel vaker voor, maar ik heb een bultje te grote van een druif ongeveer in mijn oksel.
    nu dacht ik zelf, het zal wel een ontsteking worden, maar dat gebeurde niet, toch maar voor de zekerheid naar de HA geweest, is het een opgezette melkklier, die schijnen tot in je oksel te lopen.

Aangezien veel mensen in mijn omgeving er nog nooit van gehoord hadden en ik op internet ook niet zo veel kan vinden ben ik benieuwd of meer mensen dit kennen of hebben gehad.

Het is gewoon een heel irritant vervelend gevoel af en toe.

2. fafje

fafje Niet meer actief

Klinkt me bekend...ik heb dat once-in-a-while....maar dacht altijd dat t een pukkeltje was ??? Mss is het niet hetzelfde hoor...was namelijk niet zo groot als een druif, eerder de helft daarvan...

ik zou het niet weten, maar wel vervelend heh

3. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Hee meid, ik heb het ook volgens de HA er zit een flinke bult (bij mij wel groter als een druif) onder m'n oksel heb het heel de zwangerschap. Weet er voorderest ook niks over eigenlijk heb ik me daar niet zo in verdiept dus ik hou dit topic in de gaten.

4. proberen

proberen Actief lid

12 mrt 2010
    114
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    hoi annoessie,

heb je er ook last van??
    ik zie dat je nog maar 20 dagen hoeft, spannend zeg.

5. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Hoi Proberen!!

Ja ik heb er idd ook last van!
    en weet je mijn moeder heeft t ook sinds dat ze zwanger was van mij, tis dus nooit meer weggegaan en zolang het niet pijn doet wordt er niets aan gedaan...

Ja pfff van mij mag de kleine nu wel komen hoor... haha:D|
    Jij gefeliciteerd zie dat je over de spannendse periode heen bent!!

6. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Hoi, Ik heb dit ook gehad maar dan een maand na de bevalling. Ik heb geen borstvoeding gegeven en waarschijnlijk is die klier daarom geirriteerd geweest. Bij mij was het na 2 weken weg.

Deel Deze Pagina