Wij zijn al een tijd bezig met onze eerste kindje. Maar na onze laatste keer seks ben ik gewoon jammer genoeg ongesteld geworden.. Alleen nu net kleed ik me om, en schrik me rot :O !!! ik heb opeens 'super' donkere tepels ! Kan dit ook als je niet zwanger bent ? Of zit er toch een kans in dat ik zwanger zou kunnen zijn ?
Hmmm ik ken mensen die tijdens het begin van hun zwangerschap nog eenkeer ongesteld zijn geworden. Zou best kunnen dat je zwanger bent, maar bij iedereen is t weer anders... Heb je wel getest?
Trouwens ; had 3 dagen geleden al vreemde witte hele kleine bultjes/stippen gezien op zijkant van me tepels Vreemd allemaal ..
Hoe hevig was je menstruatie? Ik persoonlijk zou er gewoon even een test tegen aan gooien voor mijn eigen gemoedsrust. Mijn tepels worden elke cyclus op het eind wat donkerder, maar "super donker" dan weer niet. Laat je iets weten als je getest hebt?
was ik bijna vergeten jullie op de hoogte te houden haha ! ik ben op de dag dat ik ongesteld moest worden, gewoon ongesteld geworden. Alleen is het raar want mijn menstruatie begint heus wel eens wat eerder of later maar... het is altijd precies 7 dagen lang. en dit keer was het maar weinig (max 1 maandverband per dag) en na 4 dagen stopte het, en na 2 dagen is het heeel licht bruin. ik eet wel amper wat de laatste tijd, gewoon geen honger. als ik eten zie of er alleen al aan denk word ik misselijk. het blijft een raadsel !
ben in twijfel om een test te doen. ik heb bloed verloren dan is de kans op een zwangerschap toch 0,0%
Hoi Kimmie1995, nee hoor het kan altijd nog!!! Ik zal gewoon een test doen als ik jou was. Ooit het programma gezien i didn`t know i was pregnant of er misschien van gehoord??? Nee ik denk dat een test je gewoon duidelijkheid geeft. Succes!!!!!!
Ik zou niet kunnen wachten. Je kan altijd ongesteld zijn en toch zwanger zijn. Dan heb je wel zekerheid
Ik had ook een dag helder rood bloed verloren toen ik al zwanger was... Nu al 14 weken zwanger.Doe een test, dan weet je het zeker!
Jeejtje jij houdt t wel goed vol zeg! Ik zou al lang hebben getest! Ben echt benieuwd hou ons op de hoogte en succs meid! Hoop op het beste voor je
bij mij was dit een eerste teken. zijn niet meer weggegaan tijdens zs ik zeg rond nod een testje wagen
test was negatief gisteren ... maar ging vanmorgen op de weegschaal staan en ben 5 kilo aangekomen :O ! kan dit met beginnende zwangerschap te maken hebben ?
Als je test negatief is dan denk ik dat je niet zwanger bent 5 kilo aankomen en donkere tepels kunnen vanalles zijn Rare is normaal let je er niet op en nu je bezig bent valt alles tegelijk op Heb normaal ook 7dgn lang ongi en maand voordat ik zwanger was was ik ook 5 dgn en heel weinig Dus het kan verschillen Hoelang zou je zwanger zijn als je test positief was?