Op zoek naar de ideale luiertas!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door saartje32, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje32

saartje32 Actief lid

29 okt 2007
    287
    0
    0
    Ik heb ooit een goedkope van de Kruidvat gekocht, maar die is eigenlijk niet handig. Nu ik inmiddels al enkele maanden moeder ben, weet ik welke eisen ik aan een luiertas stel:

- Niet te groot, zodat je niet steeds alles kwijt bent.
    - Verdeelbaar in vakken, zodat je niet steeds alles kwijt bent.
    - Hengsel wat zo aan de wagen bevestigd kan worden dat 'ie niet naar beneden zakt.
    - Echt niet duurder dan € 100,- (en dat vind ik al heel duur).
    - Hip.
    - Niet te slap, zodat 'ie niet uit gaat zakken waardoor je er steeds met je benen tegen aan komt.
    - Niet te breed, zodat je er niet steeds met je benen tegenaan komt.

Ik heb 'm alleen nog niet gevonden;).

Ik heb al wel de Imatzu gespot, maar die heeft een gewoon rechttoe-rechtaan hengsel, waardoor hij naar beneden zakt als ik 'm over de duwstang van de wandelwagen (Bugaboo) hang.

Wie heeft de ideale luiertas en wil dit geheim met mij delen?!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik weet niet of ie ideaal is, maar wij hebben gewoon die van de Hema, niet heel stevig dus best slap,, we hebben ook een bugaboo gekocht en als je de hengsel wat kleiner maakt kun je zelf bepalen tot hoeveer je hem laat hangen.. is maar twintig euro dus best goedkoop haha.. weet niet of dit is wat je zoekt..staan wel op de site van hema..

3. Pipske

Pipske Niet meer actief

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
  5. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik heb er een van kipling, ben er super blij mee.

Hij is net als deze alleen dan een ander printje, je hebt ze ook effen.

Baby/School : NEW BABY BAG L IF

6. babylover21

babylover21 Actief lid

3 jul 2009
    135
    0
    0
    1 van Oilily misschien?? Staan leuke op marktplaats o.a.

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb er net eentje bij de wibra vandaan. qwart met witten stippen

meerder vakjes er in en aan de buiten kant. een schouder hengsel twee hand hengsels en twee klinteband hengesls voor aan de wagen.

Heb ook een bugaboo en dat is perfect

en hij is maar 9,95

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.789
    9.309
    113
    Gelderland
    Ik heb hem van kipling gekocht. Ik hoorde van mensen om me heen die hem hebben dat het een fijne tas is. Uit eigen ervaring kan ik nog niet spreken.
    Suc6 met je zoektocht!

liefs Luna86

9. LittleDenise

LittleDenise Nieuw lid

12 okt 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net een website tegengekomen...met soortgelijke tassen als die van apartdesign.nl Alleen deze hebben andere vormen, maten, en printjes...maar zijn wel van hetzelfde merk... Zelf ga ik voor de Luiertas MM Retro Zilver :D Is maar 34,95... vind ik niet duur...zeker niet gezien de prijzen tegenwoordig... Dit is de site:
    Presents@home - Zoeken

Op de volgende website kan je kijken...daar bestel je een code...waarmee je op de site van de aanbieder een eigen tas kan ontwerpen... Dus op de 1e site bestel en betaal je de code.... En op de 2e site, ontwerp je je eigen luiertas... Scheelt je 50 euro als je de code besteld! Dus nu maar 30 euro, ipv 80!

1: My Ruffle luiertas | producten uit Actiekin | Zester)#
    2: www.myruffle.nl

Hoop dat je er iets aan hebt...of misschien anderen!

Groetjes, Denise

10. appelthee

appelthee Niet meer actief

ik heb hem van de quinny zelf en ben er heel blij mee :D ..

11. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    JuJuBe, maar weet niet of hij beneden 100 euro is. Heb hem zelf niet. Eentje van Oilily heb ik. Hangprobleem is irritant, ik wil nog van die clips kope (hier ook bugaboo)

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    BELLE BELLY positiekleding goedkope online zwangerschapskleding! Hier heb ik mijn luiertas vandaan. Ik heb er eentje met verschillende kleurtjes, die is alleen niet meer te verkrijgen, alleen in het roze en limegroen, dus dat moeten maar net je kleuren zijn.
    Het is echt een heel fijne tas, ik heb er maar 16 Euro voor betaald, is exact dezelfde als die van One Tree Hill, alleen dan zonder merkje.
    Hij is heel stevig, veel vakken, je kunt hem aan de duwstang van de wagen klikken, echt een fijn ding. Ik heb hem voor de eerste al intensief gebruikt, sleep hem overal mee naartoe en nu bij de tweede gebruik ik hem weer, ziet er nog prima uit.

13. saartje32

saartje32 Actief lid

29 okt 2007
    287
    0
    0
    Thanks Lynn! Hier heb ik zojuist een tas besteld, eentje van JJ Cole, die lijkt me heel handig en is in mijn smaak.

Iedereen bedankt voor het meedenken!

Deel Deze Pagina