Vandaag heb ik weer geschaatst! Dat was lang geleden. Heb er alleen wel speciaal schaatsen voor aan moeten schaffen, maar had er zo'n zin in. En ik kon het ook nog! Eerste paar minuten waren een beetje onwennig, maar daarna ging het aardig. Zaten bij mn schoonouders voor de deur op het kanaal. Samen met zwager, schoonzus en kids. Was erg leuk. Morgen gaan we weer. Jammer dat de dooi er weer aan komt. Groetjes
Had de mijne al verkocht vanwege emigratie,en mijn dochter ook,maar nu krijgt ze weer zin! Ben bang dat ze overal al uitverkocht zijn...
Nou hier ging het minder. Ik had het na 2 rondjes wel gezien. De schaatsen zaten niet lekker, enkele kilootjes zwaarder dan vroeger waardoor mijn enkels wel heel erg scheef stonden. Volgens mij was het ook tijd om de ijzers te slijpen. Hahaha, maar leuk was het wel, al was het maar van korte duur. Heerlijk!
Ik heb ook al weer een paar keer geschaatst, erg leuk! Jammer dat Milan nog te klein is om mee te gaan...
oooooh ik zou ook wel willen! Al ken ik mezelf, duidelijk koud kont van t vallen na een uurtje denk ik zo.. Kheb alleen geen schaatsen
hou op, schei uit: het kriebelt me al sinds er ijs ligt! maar met die dikke buik doe ik het maar niet; stel dat ik val, of iemand schaatst me omver? nee, het risico is het me niet waard. maar ooooooeeeeehhhh, wat krijg ik een zin als ik mensen zie schaatsen ergens!
idd met mijn 39 week stap ik niet meer op het ijs, is me zelfs verboden hoe graag ik het ook zou willen, mis het schaatsen wel
Ik zou ook erg graag willen, maar met een buikje van dik 6 maanden lijkt me dat echt niet verstandig. Eén voordeel is dat vriendlief ook absoluut niet mag schaatsen ivm een kruisbandreconstructie twee maanden geleden.
Ik ben met me man en 2 van me kids lekker naar het ijselmeer gegaan. Schaatsjes meegenomen. En wat was dat prachtig om te zien zeg.....zoveel mensen op dat ontzettend grote meer. Maaarrr...na een uurtje hielden we het voor gezien...want wat was het koud zeg brrrrr. Maar we gaan er zeker nog een keertje heen. (is maar 10 minuutjes lopen hihi)
Jee schaatsen! Dat heb ik al lang niet meer gedaan, ik heb ze niet eens meer. Het kriebelt wel als ik ze allemaal op het ijs zie moet ik zeggen. Ik zou het echt opnieuw moeten leren, op van die ijzertjes achter een stoeltje.... om dan alsnog gruwelijk op je plaat te gaan. Nou, ik kijk toch maar liever....