Onze mannen willen toch.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debby86, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    De film titel was: the live before her eyes.

    Was een hele vreemde film waar de hele zaal na afloop over aan het praten was.
    Hoorde om me heen iedereen zeggen dat ze er niets van snapte.
    Inmiddels heb ik hem wel door alleen moest ik er wel heel erg over nadenken.

    Gisteren voor mijn werk de stad in geweest alleen kwam ik thuis met dingen voor hier hahaha
    Moet straks dus weer de stad in maar dat geeft niet.

    Mijn ei is nog steeds spoorloos.
    Zo maar weer eens slipstaren hahaha.
    Als mijn cyclus weer gewoon op gang komt dan staat de datum op 14 sept voor mijn ongie.
    Ben dus benieuwd dit weekend.
    Tot nu toe geen tekenen van een naderende ongie bui.
    Misschien ben ik wel weer zwanger maar weet ik het niet hahaha zou mooi zijn :p

    Zal straks mijn schoonmoeder eens bellen om te vragen of ze meer weet.
    Gister moest hij weer voor een scan omdat afgestorven weefsel pas na een paar dagen zichtbaar is.
    Praten gaat wel beter maar af en toe komt hij niet uit de woorden die hij wil zeggen.
    Ambulance word ambutante enzo en zelf merk hij ook dat hij het niet uit kan spreken.
    Gelukkig heeft hij er lichamelijk niets aan over gehouden.
    Wel heeft hij extra zuurstof omdat dit veel te laag was.
    Maar ja mijn schoonvader heeft COPD chronische bronchitis en rook ook dus dat is al een probleem opzich.
    Hij is altijd benauwd geweest zo lan als dat ik hem ken dus het verbaasd me niet dat hij extra zuurstof heeft.

    Nou ja dit is wat ik weet en nu hoop ik straks meer te horen.

    Liefs
     
  2. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Nog nooit van gehoord! Was het wel een mooie film?

    Ik ben benieuwd of bij mij alles loopt zoals het zou moeten lopen, of ik echt volgende week mijn ei krijg enz enz...

    Dat zou wel super zijn dat je gewoon weer zwanger bent en dit keer blijft het wel hoor!
    Ik duim alvast voor je!

    Hopelijk wordt je schoonvader weer helemaal de oude. Beetje zuurstof extra kan in zijn geval dan geen kwaad. hihihi

    X
     
  3. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    De film was wel mooi alleen niet eentje die ik uit zou zoeken om gewoon naar de bios te aan.
    De ladys night draait altijd een echte vrouwen film die in de voor première zit dus hij komt nog wel in de bios.

    kan hem ook niet uitleggen want daar was ie veel te ingewikkeld voor.
    Kan het wel in woorden vertellen maar niet opschrijven tenzij je een bericht wil van 30 pagina's lang :).

    hoop dat ik zwanger ben maar denk het niet.
    Voel me niet anders dan anders en daarbij komt nog dat ik geen ei heb gezien.
    Heb wel veel last van waterige witte afscheiding en dat is een teken voor je ei maar dit heb ik nu al sinds vrijdag.
    Van mij mag het dit weekend wel eens veranderen in doorzichtig of mijn ongie gewoon weer terug dan kan ik weer tellen.
    Wacht nog altijd op mijn ovu testen die ik van iemand hier krijg opgestuurd.
    Ben benieuwd of ik hem kan vinden.
    De laatste test die ik had gedaan was wel donkerder dan de dagen ervoor maar nog niet donker genoeg.
    Grrrrr ik haat wachten.

    Las dat je voor randjes fietsen gaat hahaha.
    Kan je vertellen dat het ook raak kan schieten zonder die methode hoor.
    Wel time ik het zo dat ik na hem kom omdat ik dan zeker weet dat het is openomen.
    Je zal wel merken dat als je in je vruchtbare periode zit je ook veel minder of juist niets verliest onderweg.
    Normaal loopt het er bij mij zo uit en toen juist helemaal niet.
    Oh en blijven liggen helpt ook :p

    Lekker weer zeg.
    Als je er over na gaat denken is het toch wat vreemd om je sex leven tegen een vreemde te vertellen.
    Al heb ik juist bij jou niet het idee dat je een vreemde bent.
    Stom he.
    Elkaar nog nooit gezien en dan al zo'n gevoel hebben.

    Ga zo hier even aan de poetserij want die gaai van mij heeft weer een lekkere rommel gemaakt.
     
  4. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    hihihi nou dat denk ik ook wel eens hoor, ik heb nooit met vriendinnen over sex gepraat en tegen jou gooi ik het zo op tafel. hihihi :)

    Ik bedoelde met randjesfietsen ook meer na mijn mannetje klaar komen. Ik heb een stukje gelezen over randjesfietsen... nou dan ben je wel ff bezig zeg. En dat nadat je mannetje is klaar gekomen... Ik weet niet of hij daar dan nog zo'n zin in heeft.
    :-S

    Ik herken dat slijm nog niet echt dus wil ter bevestiging wel die ovu testen gaan doen vanaf vrijdag of zaterdag.

    Zo irritant als 'alles' er direct weer uit loopt! Heb ik ook hoor, maar zal volgende week eens opletten of het dan minder is.

    M'n mannetje is overtuigd dat het in 3 maanden moet lukken... hihihi :) Ik zei 'Nou dat moeten we nog maar eens afwachten'. Het is wel leuk om te merken dat hij het steeds leuker en spannender gaat vinden. Hij zat gisteren al de hele tijd over een weekie hea schatje. hihihi Zo lief!

    Ik moet vanavond maar eens aan de poets!
    We zijn elke dag zo laat pas thuis, dat we nergens geen zin meer in hebben. :-S

    X
     
  5. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    We zijn de trotse eigenaren van een clubje met een mooie, positievere naam! whahahahhaa :)

    Liefs
     
  6. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    wahahaha die vent van jou is wel snel met zijn 3 maanden.
    Eerst maar eens zien he.
    Hoop niet dat ie een domper krijgt als het na 3 maanden nog niet is gelukt.
    Gaan we niet van uit natuurlijk maar het kan helaas wel.

    Zo heb de badkamer en de slaapkamers gedaan en nu beneden nog.
    Poeh nog een half uurtje en dan is mijn huisje weer schoon.
    Ik doe het altijd op mijn vrije dag even als een tornado het huis door.
    Ben ik met 2 uurtjes helemaal klaar en dan hoeft het volgende week pas weer helemaal gedaan te worden.
    Ach nu kan het nog straks niet meer met een dikke buik.

    Liefs Kim
     
  7. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Ik werk 5 dagen, dus Daan en ik maken meestal op zaterdag of zondag t huis schoon... maar als ik alleen ben gaat t veel sneller! hihihi

    We hopen natuurlijk dat het binnen 3 maanden lukt, maar erg onwaarschijnlijk dat houd ik mezelf gewoon voor. En heb hem ook al wel gewaarschuwd. Dat zegt hij 'Maar ieder lichaam is anders, dat het bij andere zo lang duurt wil nog niet zeggen dat dat bij ons ook zo is' hihihi De schat!

    X
     
  8. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Woehoe yes gelukt.

    ach je moet maar zo denken, Daan is in ieder geval positief.

    Manuel heeft nog zo iets van, we zien het wel.
    Ook ik heb dat wel een beetje al moet ik wel zeggen dat ik er meer op let.
    Bij de eerste keer zonder rubber keek ik op menstruatie kalender en zag dat het mijn vruchtbare dagen waren.
    Heb hem dat meteen verteld en hij reageerde heel relaxed.
    Nu weet ik niet hoe en wat en daar wordt ik gestoord van.

    Ach ik ben door de weeks altijd wel een dag vrij dus dan doe ik het huis.
    Gaat sneller en het is op mijn manier schoon gemaakt.
    Moet me alleen nu een schop onder mijn kotn geven want ik heb geen zin meer :p
     
  9. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    hup! aan de schoonmaak jij! :p :p :p

    X
     
  10. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
  11. yinte

    yinte Fanatiek lid

    28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb niet alles gelezen, ik was na de eerste bladzijde al zo boos dat ik maar gestopt ben. ik ben namelijk zelf net zwanger en mag me niet teveel opvreten van mezelf. ik wil wel even kwijt dat meneer mij dat niet had moeten flikken. eerst helemaal lyrisch zijn en thuis komen met dubbelzinnig kado wat niks te raden overlaat.dan ineens als een blad aan een boom omdraaien omdat het niet het "juiste" moment is "toevallig". had hij dat dan "toevallig" niet een paar weken eerder kunnen bedenken. ik neem aan dat jullie er van te voren heus al wel vaker over gesproken hebben. je had zelfs al een indeling gemaakt over de beschikbare ruimte. dus de babywens kwam niet "uit de lucht vallen" ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien maar je bent er mooi klaar mee. wanneer is er wel een juiste moment. je kunt een miljoen opde bank hebben, maar met geld is niet alles te koop hoor. en wat mij het meeste frustreerd is dat hij jou overdonderd heeft hiermee enje moet toch op zijn minst flink gekwest en ontgoocheld zijn. ik zou ernstig twijfelen denk ik over de geschiktheid van zo'n wisselvallig iemand om de rest van mijn leven aan vast te koppelen. en ookal heeft hij straks wanneer is straks een betere opleiding gedaan. (duurt misschien wel jaaaaaaren) en heeft hij zijn felbegeerde kast van een huis en goedbetaalde baan.( wie zegt dan dat zijn contrakt niet afgebroken wordt. tegenwoordig sta je ook met contrakt in notime op straat.) en hij kan wel mooi zeggen dan en dan "wil" ik een kind. je hebt helemaal niks te "willen". dat is nog altijd een natuurkwestie en als je pech hebt moet je misschien wel 4 jaar wachten. is dan het "juiste moment" weer over? en kunnen jullie op deze basis die teleurstellingen samen wel dragen. je "neemt" namelijk geen kind, je "koopt" er al helemaal geen. ( zelfs al heb je en miljoen ) je "krijgt" ze als god dat wil. en dat is nog altijd maar de grote vraag.

    sorrie voor mij misschien iets wat harde reactie. maar ik moest toch ff reageren hierop. mijn relaas is geenzinds kwetsend bedoeld. alleen als stof tot nadenken.

    yinte
     
  12. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Hey Yinthe,

    We hebben het er later nog eens goed over gehad en we gaan er voor.
    Sinds ruim 1 week is mijn spiraal er uit en ik verwacht dat over een week mijn ei komt!
    Daarom is de titel van dit topic inmiddels aangepast van 'Hij wilt wachten' naar 'Onze mannen willen toch'.

    Ik wil je toch bedanken voor je medeleven!
    ohhh ennnehhhh Gefeliciteerd met je zwangerschap!

    Liefs Debby
     
  13. yinte

    yinte Fanatiek lid

    28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    bedankt voor de felicitatie :D ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat je weet waar je aan begint. ik bedoel ben je nu wel helemaal zeker van hem :( succes met je pogingen zwanger te worden :)

    groetjes yinte
     
  14. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Zo huisje weer schoon!

    Nu nog douchen en boodschapjes doen.

    Dus tot vanavond dan maar.
     
  15. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Ja hoor ik ben heel erg zeker van mijn relatie!
    Ook mannen mogen onzeker en bang zijn, waarschijnlijk kwam deze actie daar vandaan.

    Liefs Debby
     
  16. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Hey Kim,

    Lekker hoor je huisje weer helemaal fris!

    M'n mannetje en ik gaan zo eerst ff boodschapjes doen, we hebben al 2 dagen geen brood in huis, zo stom! daarna ga ik ff koken en ondertussen beetje opruimen. Och... wat is het toch heerlijk om een vrouw te zijn. Meerdere dingen tegelijk doen! hihihihi :)

    Ik weet niet of ik vanavond nog op t forum kom hoor... maar anders zit ik morgenochtend waarschijnlijk al om 7.30 op m'n werk dus lees ik het dan.

    Knuffel

    Heb je je schoonmoeder al gesproken?
     
  17. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Hello goodmornin'

    Vandaag weer hard aan t werk ;)

    En vanavond met een vriendin naar Tarzan de musical. Tis een beetje een luxe week hihihi :oops:

    M'n mannetje is een beetje heel erg moe, wat een drama zeg! Hij loopt de hele tijd achter me aan, weet niet wat hij met zichzelf aan moet. En daarbij kan ik niets goed zeggen... pfffff... erg gezellig!
    Nou jah... ik laat hem maar even aan razen. hihihi :D Het lijkt wel of hij ongi hihihi

    Heb jij nog iets leuks gedaan? Is je mannetje nog naar huis gekomen gister avond?

    Liefs
     
  18. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Tarzan was super! Echt de moeite waard!

    Alweer ruim een uur op m'n werk. Moet eigenlijk hard aan t werk.. maar slaap nog half...Pfff

    Nou hup schop onder m'n kont ;)
    en aan t werk...

    Liefs
     
  19. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hey

    Sorry beetje drukke dag gehad gisteren.
    Tarzan is mooi he, ik vond het geweldig.

    Manuel is woensdag thuis gekomen hoor
    Vanavond is hij er weer woehoe.
    Waar is dat verrekte ei nou!

    Gisteren Bas de pup van mijn ouders op bezoek.
    Hij is 3 maanden nu en echt een slungel aan het worden.
    Mijn ouders gingen gisteren naar dirty dancing en hadden gevraagd of ik Bas op wilde vangen na mijn werk omdat hij anders zo lang alleen thuis zat.

    Woehoe wat een donderende boef is dat.
    Heb me helemaal suf gelachen.
    savonds weer terug naar huis gebracht en voor mijn ouders een brief geschreven over zijn dagje bij mij.
    Mijn moeder heeft in een deuk gelegen om wat ik op had geschreven.
    Ze kon het zo voor zich zien.

    Afijn ik ga maar eens boodschappen doen bleh.
    Helaas weer zo'n taak die ik doe.

    Werkze he.
    En hou je ogen open hahahaha

    Liefs
     
  20. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Hey Kim,
    Hoe was je weekend?

    Echt super zo'n pup!
    Mijn moeder heeft zelf een rottweiler van 1 1/2 ongeveer. Ook zo'n leuk beest. We hebben altijd honden gehad dus ik mis het enorm nu... Maar jah, Daan en ik werken nu beide van 07.30 - 17.00 dus dat is gewoon zielig voor zo'n beesie.
    Leuk is dat om dingen die zo'n beesie doet vanuit zijn/haar ogen te bekijken. :)

    Mijn weekend was wel leuk!
    Zaterdag examen en zondag de verjaardag van een oud-tante van Daan. Dat was nog erg gezellig geworden. Tussendoor nog even bij mijn ouders langsgeweest, want die waren die nacht terug gekomen van vakantie. En weer ff met die denderende donder geknuffeld. hihihi :)

    Nou ik ga maar eens aan het werk.

    Liefs Debby
     

Deel Deze Pagina