Drie weken te vroeg is onze dochter met een spoedkeizersnee geboren op 07-08-09! Door een laagliggende placenta verloor ik opeens heel veel bloed minstens 1 en halve liter. Ik ben met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht en onze dochter maakte het nog goed. Meteen is ze gehaald met een ks , het ging direct prima met haar. Met mij ging het minder goed, het hechten van de wonden duurde meer dan 2 en half uur i.v.m. ernstige nabloedingen. Ik verloor nog eens bijna 3 liter bloed en kreeg een bloedtransfusie. Het gaat nu prima met mij ,we zijn weer thuis en genieten van ons kleine meisje. Na onze zoon van ruim 10 pond , nu een dochtertje van 5 pond. Super klein, super lief. Na alle zorgen zijn we dubbel blij met haar!
Super gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Fijn dat met jou nu ook alles goed is en je lekker kunt genieten van je gezinnetje. En nu lekker biefstuk eten om aan te sterken
aww meid gefeliciteerd met je prinsesje en laat je lekker verwennen heb je wel verdiend naar zon bevalling. sterkte met het er weer boven op komen. liefs,