Oh, wat vind ik dit fantastisch voor jullie! Het verdriet dat ik las in jouw berichtjes en de hoop op een broertje of zusje voor jullie dochter was zo groot! En nu eindelijk geluk in de vorm van dit nu nog minimensje! Superdepuper gefeliciteerd!
Lieve jel, wat een goed nieuws! Ik ben echt ontzettend blij voor jullie! Weet dat jullie meisje* over haar broertje of zusje zal waken!! Dikke knuffel!
ook hier nogmaals gefeliciteerd! enne ik denk dat je op 06-11-12 gaat bevallen van een prachtig mooi meisje! (op die dag zijn wij 2 jr getrouwd)
Wij zijn onze dochter, Hayley, vorig jaar verloren na 31 weken zwangerschap. Na 34 weken..... En dan moet je het nog gaan begraven/cremeren, terwijl je weet, dat het normaal levensvatbaar is. Wat jullie hebben mee moeten maken, we kunnen het enigszins begrijpen, omdat we het zelf ook hebben mee moeten maken. Ik wil je feliciteren met de zwangerschap, maar ja.... zijn dat de juiste woorden? Ik weet niet of dat bij ons ook geldt. Wat misschien de lading het beste dekt... geniet van de zwangerschap. Je zal geen zwangerschap ervaren zonder spanning. Dat is wat wij nu ook ervaren.
wauw JEL!! wat super! gefeliciteerd meid!!! ben zoooo blij en dankbaar!!!!! Ik hoop van harte dat deze zwangerschap goed mag blijven gaan... Spannende tijden voor jullie/je! Liefs!!
Jel wat geweldig dat je weer zwanger bent en dat er ondanks de bloeding toch een prachtig kloppend hartje is. Ben zo blij voor jullie! Gefeliciteerd
Een hele dikke proficiat Jel!!! Ik duim voor een prachtige plakbeeb, een voorspoedige zwangerschap en een gezonde baby!