Ik ben net vier weken zwanger, en heb sinds ik een positieve test heb (nu 5 dagen) koorts. Temperatuur schommelt tussen 38 en 39 graden. Ik voel me verder helemaal prima, helemaal geen griepverschijnselen. Ik weet dat griep ook zonder symptomen kan komen, maar ik heb echt nooit koorts ( al 30 jaar geen koorts meer gehad voor zover ik weet). Het voelt dus een beetje vreemd. De huisarts zei een paar dagen geleden aan de telefoon dat het vermoedelijk toeval is (en dus griep), maar ik vertrouw het niet helemaal, zeker omdat het zo lang duurt en ik me verder prima voel en precies gelijk met mijn zwangerschap komt. Ik ga morgen opnieuw bellen en om een bloedtest vragen, maar ik vroeg me af of anderen dit herkennen en wat het geweest was destijds of weten wat het kan zijn. Alvast bedankt!!
Stomme vraag.. maar weet je zeker dat je thermometer niet gewoon kapot is? Zwangerschap kan wel leiden tot een lichte tempstijging (37.5 of zo) maar níét tot koorts. Ik denk eerder dat je toch de griep oid hebt, maar gewoon geluk hebt met de overige klachten
Groep zonder griepverschijnselen lijkt me niet mogelijk. Ik zou ook eens een andere thermometer proberen . Wat was de reden om je temperatuur op te nemen?