Misschien een beetje genante vraag, tenminste genant, eigenlijk ook niet! Tijn heeft vanmorgen flinke diaree gehad, echt heel sneu, liep langs zijn broek naar beneden en zijn luier uit! Wat uiteindelijk dus inhield: Een hele plas!!! diaree op mijn leren bank! Schoonmaken is niet zo moeilijk, maar je ruikt het nu dus nog steeds! Bank is leer, maar de onder kant van de kussens niet, manlief heeft de hele dag geboent, maar nu ik net thusi kom uit mijn werk, bah, je ruikt het dus nog steeds! Zat al te denken aan waspoeder tussen de naden te strooien, maar hoop eigenlijk dat iemand gewoon DE TIP heeft! Hoe krijg ik deze geur weg!!!!!!! kus miek
Ik heb azijn in huis, met citroen geur. Ga het zo in een plantenspuit doen, misschien beetje verdunt in water en dan spuit ik het op de stof. Hopen dat de geur weg gaat!
Nee toch! dat mag ik niet hopen. Hij is pas 2 jaar oud! Heb net geboent met azijn. Hele huis stinkt nu naar azijn. Morgen nog even boenen met gewoon schoonmaakmiddel, voor de normale geur. Ik hoop echt dat de geur weg gaat! grrrrrrrrrrrrrrrrrr kus miek