Ons kindje wordt in het Aruba geboren, iemand een idee?

Discussie in 'Geboortegedichten' gestart door Ienie en mini, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Heeft iemand een leuk idee voor een geboortegedichtje of zinnetje voor ons kindje dat eind november bij ons in Aruba wordt geboren?
    We hadden al zoiets van:

"Ons Arubaantje is geboren!"

Maarja is ook zo standaard he!

Iemand leuke suggesties?

2. Stillewens

Stillewens Actief lid

28 mei 2008
    375
    0
    0
    In Aruba zag je het levenslicht
    Je kneep nog wel even je oogjes dicht.
    ....

en dan verder gaan rijmen?

3. Liezje

Liezje Actief lid

29 mrt 2008
    135
    0
    0
    kinderverzorgster/begeleidster
    België
    In Aruba zag je het levenslicht
    waar je een tijdje in je eigen bedje ligt.
    vanaf nu mag je in ons huisje wonen
    en zullen we je met alle liefde bekronen

4. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Wat leuk mijn twee kinderen zijn ook op Aruba geboren! Ik heb niet zo zeer op het kaartje iets over Aruba gezet, maar meer over de zee, de schelpen en de zon! Wat je er misschien wel op zou kunnen zetten is, Bon bini baby (welkom baby) of zoiets!

P.s. Woon je daar voorgoed of voor een paar jaartjes? En hoe vind je het daar? Ik heb er met mijn gezin voor drie jaar gezeten en moet zeggen, heb het er niet altijd even naar mijn zin gehad, maar heb toch wel af en toe heimwee naar het eiland hoor en er voor altijd mijn hard aan verpand! Mede doordat mijn kinderen daar natuurlijk zijn geboren hou je een band met het "One happy island"!
    Veel plezier nog daar!

5. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Leuke gedichtjes! Ga ik zeker meenemen!

Maar Bon bini baby vind ik eigenlijk ook wel erg leuk!

We wonen hier al 3 jaar. Gekomen voor een korte stage van mijn vriend enja.. blijven plakken. En toen opeens de verassing van een baby op komst! Heel spannend, vooral omdat we zover van NL zitten. Maar ontzettend leuk, ik kan er echt van genieten. Lekker met mn dikke buikje in de zon zitten heerlijk! Al is het soms wel beetje warm allemaal. We hebben hier net een huis gekocht dus het is nog een hoop geklus enzo. Maar komt goed! We blijven hier nog even dus, we hebben zoiets van, we zien wel hoe het gaat met de baby erbij. Misschien ga ik inderdaad het 'handige' van Nederland missen.
    Heb jij een tweeling hier gekregen? Of zijn ze verschillende leeftijden? Hoe was je ervaring hier met alles? Verloskundige enzo?

Deel Deze Pagina