Wat een vreselijk verdrietige beslissingen hebben jullie moeten maken. En wat een dappere strijd heeft ze gehad. Heel mooi om te lezen hoeveel liefde en warmte ze jullie heeft gegeven. Maar dat had nog zoveel jaren langer moeten zijn. Heel veel sterkte met jullie grote gemis. Wat zal het moeilijk en zwaar zijn. En ik denk ook heel dubbel in gevoel met straks jullie derde dochter die geboren gaat worden. Vreugde en verdriet dat samen hand in hand loopt. Omdat beide gevoelens er straks zijn en er ook mogen zijn.
Wat een heftige tijd hebben jullie meegemaakt en maken jullie mee. Ik weet niet wat te zeggen, maar wil je nogmaals heel veel sterkte wensen. Jullie meisje is nu een ster die op haar kleine zusjes zal passen.
Wat hartverscheurend dit 😢 Tranen over mijn wangen.. wat moet het een heftige en moeilijke beslissing zijn geweest. Heel veel sterkte 🌹
Wat een heftige periode hebben jullie achter de rug! Ongelooflijk zwaar en moeilijk moet dat zijn geweest. Ik wens jullie heel veel sterkte toe en ook veel mooie momenten met jullie twee andere dochtertjes.
Wat ontzettend verdrietig om te lezen... tranen rollen over mijn wangen En ook weer heel mooi om te lezen dat jullie wel echt contact met haar konden maken ondanks haar zware handicaps Heel veel sterkte
Pffff meisie, wat gigantisch heftig zeg. Ik heb echt even keihard zitten janken bij jouw verhaal. Wat zijn jullie echt onwijs sterk, hoewel dat nu vast anders zal voelen. Ik heb echt respect voor je meis. Wat een super mooi meisje is Lynn en wat een gigantisch moeilijke maar dappere beslissing hebben jullie genomen. Een hele dikke knuffel! Ik denk aan je wijfie!
Wat een hartverscheurend verhaal Shart. Wat een inmens verdriet, maar wat een onwijs dappere ouders zijn jullie dat jullie zo'n keuze uit zoveel liefde hebben kunnen maken. Maar wat zal het verlies ook mega groot zijn. Zo'n bijzonder meisje, niemand zal haar ooit kunnen evenaren. Wat een geluk voor haar dat jullie haar ouders zijn en altijd zullen blijven. Heel veel sterkte voor nu en de toekomst. Jullie dochter zal over jullie allemaal waken. Ze is vast de mooiste ster aan de hemel.
Lieve Shart, met tranen in mijn ogen lees ik je verhaal over het leven van jullie lieve meisje. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe 🌹.
Lieve Shart. Gecondoleerd met het overlijden van Lynn. Heel veel kracht gewenst voor jouw en iedereen die van haar houd. In jouw woorden/verhaal klinkt zo veel liefde door. Prachtig en hartverscheurend tegelijk. Heel veel sterkte.
Gecondoleerd met jullie prachtige meisje. Tranen bij het lezen van je verhaal.. De liefde straalt er helemaal doorheen. Heel veel sterkte gewenst in deze vreselijk moeilijke tijd.
Lieve Shart,wat schrijf je dat met veel liefde voor jullie meisje,kippenvel bij het lezen... Wat onzettend moeilijk en verdrietig... Wil jou en je naaste enorm veel sterkte wensen,dikke knuf!!
Wat een verdriet, tranen over m'n wangen. Wat schrijf je met liefde over jullie dochter. Nogmaals ontzettend veel sterkte gewenst💓
O Shart, wat verdrietig en moeilijk... Verder zonder jullie oudste, en een baby op komst... Poeh, ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet. Ik heb de foto op de eerste bladzijde van dit topic gezien. Wat had jullie Lynn een prachtige lach!
Ook ik lees je verhaal, met tranen in mijn ogen, wat ongelofelijk zwaar om dit mee te moeten maken. Heel veel sterkte voor jullie gezinnetje.
Lieve Shart, Vol ontroering las ik je verhaal. Wat een moeilijk maar ook een heel dapper besluit hebben jullie moeten nemen. Vreselijk. Dit gun je niemand. Ook heel knap dat je toch ondanks jullie verdiet je verhaal hier hebt gedaan. Ik wil jullie nog heel veel sterkte en kracht wensen.