Ons engeltje Jayden...

Discussie in 'Vlinder kinderen' gestart door Liz0104, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeetjeMama

    BeetjeMama Fanatiek lid

    25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Jeetje, heb je nóg meer op je dak gekregen!

    Hopelijk kan je alsnog snel terecht bij de psycholoog en doet het je goed om daar te praten.

    Ik voel me toch wel prettig bij het idee dat we hier geen boiler hebben. Krijg er de kriebels van als ik zo'n dingen lees.

    Heel veel sterkte!
     
  2. Liz0104

    Liz0104 Fanatiek lid

    14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    laravelk, je bent helemaal niet paranoia.. maar mag ik je even waarschuwen met enkele dingen die ik heb gehoord van de brandweer... zelfs als je in de dag je chauffage opzet,
    kan de co zich ophopen, het hoeft daarom niet 's nachts te zijn... wij hadden tussen 7 en 9 s'avonds de verwarming voor het eerst terug opgezet (sinds we daar woonden)
    wat we hier in het nieuwe appartement dan weer meemaakte is, ik zette de verwarming zo en zo al zo weinig mogelijk aan... heb er panische angst voor ontwikkeld...
    maar met gevolg dat ik natuurlijk de ramen dichthield... maar toch als ik de keukenraam openzette voor te verluchten en ik nam water of ik zette toch de verwarming even aan,
    zo kwam via die raam de co terug naar binnen wanneer de wind verkeerd stond... (slechte afvoer blijkbaar)... maar daardoor kon de co zich hier ophopen omdat ik daarna de ramen dichthield...
    de co bleef binnenhangen en kon niet weg... het waren dit keer maar lage hoeveelheden... maar toch...
    het beste dat je kan doen is co-melders hangen, hebben ze tegen ons gezegd en regelmatig alles laten nakijken.keuren en kuisen.
    ramen openzetten maar niet diegene die te dicht bij je boiler hangen... zulke dingen...


    beetjemama ja idd heb nog dingen op men bord gekregen... ik ga deze week bellen voor nieuwe afspraak bij de psycholoog... zou het ook beter vinden om geen boiler in huis te hebben... ik begrijp niet dat ze dingen maken die je zo broodnodig hebt in huis, maar dat ze die dan maken gebaseerd op iets dat mensenlevens kan kosten...
     
  3. kwebbel86

    kwebbel86 Niet meer actief

    heel veel sterkte in deze moeiijke tijd
     
  4. mol

    mol Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    vreselijk om de grootste schrik van elke ouder mee te maken!niets wat ik zeg kan jou troosten maar ik denk heel hard aan je...
    jouw lieve engeltje is nu gerust en zorgeloos ergens heel dicht bij jou.
    ik wens je héél veel sterkte en ik vind je een heel moedige mama.

    (ook uit antwerpen x)
     
  5. Quechui

    Quechui Niet meer actief

    Brrr krijg rillingen van je verhaal.

    Ik wil je onwijs veel sterkte wensen met dit grote verlies....
    Jezus... ik heb er geen woorden voor.
    Gewoon een nachtmerrie die uitgekomen is...
     
  6. BeetjeMama

    BeetjeMama Fanatiek lid

    25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Hoe gaat het nu?
     
  7. Jazziepooh

    Jazziepooh Niet meer actief

    Wauw, wat een verhaal. Wat ontzettend triest. Gecondoleerd.
     
  8. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ook torenhoog kippenvel. Sterkte
     
  9. willow23

    willow23 Niet meer actief

    heel veel sterkte......
     
  10. moon30

    moon30 Actief lid

    14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    #90 moon30, 10 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2013
    oh nee wat een horror..
    wat afschuwelijk!!! ik heb er geen woorden voor...
    wat zullen julie verdrietig en kwaad zijn :(
    heel erg veel sterkte met het ondraagelijke verlies van julie lieve mannetje..

    en dan krijg je ook nog van die vreselijke beschuldigingen naar je hoofd.. hoe halen mensen het in hun hoofd!!!
    ze moeten zich doodschamen..
     
  11. mol

    mol Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie

    wat een prachtig ventje,je mag er fier op zijn.hij zal altijd dicht bij je blijven xxxxxxxxx
     
  12. Babystew

    Babystew Niet meer actief

    Hier ook benieuwd hoe het nu met jullie gaat.. En met de psycholoog?
     
  13. Het is dan al een tijdje geleden, ik wil je toch nog condoleren en heel erg veel sterkte wensen. Wat is dit verschrikkelijk. Zo erg dat je je zoontje moest afstaan door koolstofmonoxidevergiftiging.. :(
     
  14. gien

    gien Fanatiek lid

    30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    ik volg je verhaal ook en dit is ook iets waar ik zo bang voor ben! wat vreselijk dat het jullie moest overkomen en wat een prachtig mannetje was het!

    heel veel sterkte.
     
  15. Liz0104

    Liz0104 Fanatiek lid

    14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    bedankt voor jullie steun...

    hier gaat alles "zijn gangetje"... mijn kleine ventje zijn grafsteen is nog altijd niet geplaatst, dus heb vorige week nog maar eens een keer een boos telefoontje gepleegd naar het bedrijf... moet nog vier (nu drie) weken geduld hebben en dan zou het eindelijk in orde zijn... vind het zo ... pff ja wet niet hoe ik het moet uitleggen... wil hem zo graag een mooi laatste rustplaatsje geven en dat lukt niet zoals het hoort als die steen er nog steeds niet is...

    verder had ik twee dagen geleden plots een posi test in handen... dus wij zijn opnieuw in verwachting... we zijn blij, maar het blijft voor mij heel dubbel... voor mij is het heel erg moeilijk maar het feit dat ik nu zwanger ben, wil zeggen dat mijn kleine ventje dit gewild heeft, anders had het zo en zo niet meer gebeurd...
     
  16. gien

    gien Fanatiek lid

    30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    wauw wat bijzonder liz! ik geloof echt dat je lieve zoontje daarmee te maken heeft! ook al is het natuurlijk heel dubbel, toch gefeliciteerd! en hopelijk brengt dit wondertje wat vreugde mee in jullie leven...
     
  17. vonnie73

    vonnie73 Fanatiek lid

    22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    oooh wat heftig...
    ben er stil van, gecondoleerd en heel veel sterkte met verwerken met jullie grootste verlies...
    verschrikkelijk
     
  18. Behappy

    Behappy Niet meer actief

    Vreselijk !
    Gecondoleerd :(
     
  19. Jaytje

    Jaytje Lid

    11 jan 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook weer zo'n oneerlijke strijd! 'spelen' met kinder -en mensen levens en dat voor geld!? Wat een nalatig en laksheid van die kerel zeg!

    Ik kn me hierom ook zo WOEST MAKEN jullie krijgen jullie ventje er niet mee terug maar je zou toch...

    Heel veel sterkte en een knuffel van ons!

    (wat een mooie foto's echt leuk ventje om te zien en dan die mooie oogjes en glimlach)

    Ik hoop dat
     
  20. Jaytje

    Jaytje Lid

    11 jan 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    (ships drukte verkeerd) de grafsteen er inmiddels staat. Doet nog meer verdriet er bovenop he, ik snap je..
     

Deel Deze Pagina