Onregelmatige cyclus + eerste symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Blossum, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novadex

    novadex Actief lid

    28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even checken of mijn handtekening het nu doet. Krijg dat maar niet voor elkaar...!! Grr
     
  2. novadex

    novadex Actief lid

    28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yess, eindelijk gelukt!!
     
  3. Blossum

    Blossum Bekend lid

    21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja had idd griep, maar voel me nu weer een stuk beter gelukkig!
    Ik ga voor de eerste keer naar de homeopaat dus hij gaat allerlei soort testen bij me doen.
    Hij doet iriscopie, aan de iris kan hij de zwakke plekken van je lichaam zien. En aan de zenuwuiteinden bij handen en voeten ziet hij ook bepaalde dingen. Ik weet niet precies wat allemaal maar hij kan op die manier heel je lichaam doormeten.
    Ik heb vanmiddag een bijzondere behandeling gehad bij mijn manueel therapeut. Het hoort zo te zijn dat je organen bewegen, en nou was het zo dat mijn baarmoeder vast zat als het ware... (ik probeer het zo goed mogelijk te vertellen, maar het is een beetje vaag) In een normale cyclus hoort je baarmoeder eerst naar voren/achter te hangen en daarna gaat het de ander kant op hangen. Dit was bij mij niet het geval en waarschijnlijk daarom een lange onregelmatige cyclus. Na de behandeling voelde ik idd dat het anders aanvoelde als hij het bewoog. Nu is het afwachten of dit een oplossing is geweest...
     
  4. novadex

    novadex Actief lid

    28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden!
    Het is rustug hier!! Weinig nieuws?? :(Over het algemeen is dat vaak een goed teken, maar volgens mij op dit forum niet! Omdat we allemaal graag wat veranderd willen zien!
    Hier dus ook geen veranderingen. Nog steeds niet ongi, en zit nu op dag 81! Morgen is mijn cyclus net zolang als de vorige, maar ik vrees dat deze langer wordt!:(
    Volgende week dus maar contact zoeken met de huisarts!! Hopen dat die mij/ons wat verder kan helpen, of desnoods stappen kan ondernemen.
    Blossum, hoe was het bij de homeopaat?? Ben erg benieuwd! En heeft het consult van de manueel therapeut nog wonderen verricht??

    @All, allemaal fijne kerstdagen gehad? En nog plannen voor morgen met oudjaar?? Fijne jaarwisseling allemaal. En dat 2010 maar een vruchtbaar en babyrijk jaar voor ons allen mag worden!;)

    groetjes
     
  5. HopeandFaith82

    HopeandFaith82 Bekend lid

    19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Haijjj

    Nee hier ook nog niets veranderd, ik zit nu op dag 66 en meer dan een paar lichte roze vegen en druppels helemaal niets.
    Wel zit ik wéér ziek thuis. Ik heb ASTMA en hoest dus vrij veel, en vaak komt het zover dat ikbij moet overgeven (sorry)
    Het is al de 3e keer in 3 maanden tijd dat ik daardoor ziek ben, en de 5e keer in 1 jaar tijd.. Best wel shit
    Maar ik Januari heb ik met mijn arts en de bedrijfsarts een afspraak,
    om te kijken of er meer aan gedaan kan worden qua medicijnen of een longscan ofzoiets.
    Dus hopen maar dat ze iets weten


    @ Blossum : jah ik was ook heel erg benieuwd hoe het bij de homeopaat enzo gegaan is!

    @ novadex : Wij gaan naar mijn ouders toe vanavond.
    beetje siervuurwerk afsteken en miss ff naar het dorpshuis,
    het is altijd heel rustig met vuurwerk hier, alleen maar beter voor mijn 4 schatjuhs (mijn katten)
    Hopelijk houden ze de boel heel en schoon ;)

    Jullie allemaal een fijne jaarwisselijk, doe voorzichtig met vuurwerk ;)
    En moge 2010 ons allen geven wat we heeeeeel graag willen!
     
  6. novadex

    novadex Actief lid

    28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allereerst wil ik jullie allemaal het allerbeste voor 2010 toewensen. Dat het maar een gezond, gelukkig en vruchtbaar jaar voor ons mag worden!!!

    H&F wat verelend die Astma, en vooral dat je nu al 3 keer in korte tijd er zo'n last van hebt gehad. Ik neem aan dat je er ook medicatie voor slikt?
    Heeft deze medicatie evt concequenties voor als je zwanger raakt (kun je ze blijven slikken?)

    Hier verder niets, mijn cyclus is nu dus al 3 dagen langer dan de vorige, dag 84 vandaag geloof ik...!! Geduld wordt echt op de proef gesteld. Ga deze week wel een afspraak maken met de huisarts!

    Groetjes, ik ga nog even genieten van mijn laatste vrije dagje.
     
  7. Blossum

    Blossum Bekend lid

    21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai meiden, ik wens jullie een gelukkig, gezond, liefdevol en vooral een "bijzonder" jaar toe!

    Woensdag ga ik naar de homeopaat dus dan vertel ik jullie natuurlijk meer. Helaas heeft de behandeling bij de manueel th. nog geen wonderen verricht. Als ik uit zou gaan van een cyclus van 28? dagen zou ik de 31e ongesteld moeten worden. Maar weet je wat het gekke was, ik had/heb echt het gevoel (klachten) dat ik ongesteld zou worden. Maar je raad het al, nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. En nu het volgende probleem: testersdrang! Ik denk steeds, zou die behandeling miss toch geholpen kunnen hebben, als ik test weet ik het zeker.. Grr ik maak mezelf gek, dit herkennen jullie ook toch???
    Ik heb de afspraak met de gynaecoloog ook afgezegd, wil eerst de homeopaat en de manueel afwachten voordat ik het medische in ga... Ben er denk ik nog niet helemaal aan toe.

    @ novadex: verdorie al weer 3 dagen langer dan de vorige keer, balen meid! Hopen dat er snel verandering in komt...
    @ H&F82: beterschap! Wel fijn dat de artsen gaan kijken of er iets met medicatie valt te proberen. Hoop dat je je ondertussen al wat beter voelt!
     
  8. novadex

    novadex Actief lid

    28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blossum, als ik jou was zou ik gewoon testen. Je kan er langer mee wachten, maar daarmee groeit ook alleen maar de hoop en de onzekerheid.
    Als het neg. is dat is dat natuurlijk een teleurstelling, maar als je er langer hoop hebt voor ontwikkeld (sorry, rare zin) dan komt het volgens mij alleen maar harder aan.
    Dus haal jezelf (en ons!! hihi) uit de onzekerheid, en TEST!!
    Ik hoop zo voor je dat het positief zal zijn!

    Testdrang is bij mij heeeel ver te vinden....!Nieuwe jaar begint alweer goed door van 2 kennissen nieuws/kerstkaartberichtje te krijgen dat ze volgend jaar een kleintje krijgen...!
    Hoe fijn ik dat ook voor hen vind, ik vind zulke nieuwtjes toch steeds minder leuk worden!
    Betrapte mijzelf er zelfs op dat, toen een vriendin vertelde dat ze voor een 2e gaan zodra hun kindje een jaar is (in juli), ik alleen maar kon denken.. "Zul je zien dat ze dan nog eerder zwanger is dan ons". Vond het een gemene gedachte van mij... Erg he!

    En nou nog wat, voor de vakantie kwam er een moeder op 10 min. gesprek. Nou wat ik van haar allemaal hoorde werd ik zo boos om.
    Kind was niet gepland, en als ze het allemaal over kon doen was het er niet geweest. Het was een snotjong die niets kon volgens haar, onhandelbaar, ze vertelde zelfs dat ze tegen haar zoontje zei dat hij solliciteerd naar een internaat.....!

    Whoooeeee ik was zo boos... maar ja, kon dat natuurlijk niet laten merken. Proffessioneel blijven he..
    Veel mensen willen het zoóóóó graag, en dan 'zón' moeder krijgt het terwijl ze het niet wilde. Pffffff dan moet ik mezelf echt weer even bij elkaar rapen hoor!!

    Ik houd het hier in de gaten komende dagen blossum!! Duim, duim, duim, duim, duim, duim....enz
     
  9. Blossum

    Blossum Bekend lid

    21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar ben ik al weer... Vriendlief zei dat ik ook maar moest testen, dus gedaan maar negatief. Ik dacht zowaar nog een streepje te zien maar het was het verschil tussen droog en nat onder het plasticje. Wat kun je jezelf toch gek maken he.
    @ novadex: zulke situaties zijn idd erg lastig, maar jou tijd komt wel!
    Sneu ook dat die moeder zulke dingen zegt, dat is echt een gebrek bij haar hoor. Mensen die dat zeggen weten echt niet wat een geluk zij hebben.
     
  10. HopeandFaith82

    HopeandFaith82 Bekend lid

    19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Jah klopt ik heb 2 inhalators, seretide (= een ontsteking remmer en onderhoudsdosering) en salbutamol (is een luchtwegen verwijderaar en gebruik ik zo nodig)
    Mijn huisarts weet van onze kinderwens, en zodra ik zwanger ben kan ik overstappen naar andere medicatie. dus ik denk dat wel concequenties kan hebben op een ongeboren kind.
     
  11. HopeandFaith82

    HopeandFaith82 Bekend lid

    19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Jah dat herken ik zeker, en ik wacht dan meestal een week ofzo en doe alsnog toch wel een test.

    Je kan daarna ook nog altijd een nieuwe afspraak maken bij de gyn toch!


    Nee het gaat eigenlijk alleen maar slechter, gisteren heb ik de hele dag lopen hoesten en vooral veel overgeven :( en volgens mij krijg ik door het hoesten nu ook keelontsteking erbij.:(
    Morgen ga ik ook niet aan het werk, maar ik ga direct een afspraak maken bij mijn huisarts.
    Heb nog niets gehoort van de bedrijfsarts, maar ik ga er ff wat meer tempo onder zetten. ik ga vragen of ik naar een longarts doorgestuurt kan worden in het ziekenhuis.
    Want ik ben het nu echt helemaal zat.:x
    Ik kan niets eten waar zuivel inzit (op slechte dagen helemaal niets) of het komt er weer uit.
     
  12. HopeandFaith82

    HopeandFaith82 Bekend lid

    19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Heel herkenbaar hoor, en ik vind het helemaal niet erg!
    hier hoor ik om me heen ook steeds meer stellen zwanger worden, sommigen waarbij het niet geplant was enzo.
    Ik kan er niet eens meer blij voor ze zijn, en het stomme is ik sluit sommigen juist steeds meer buiten.
    Gewoon omdat ik geen zin heb om al dat geluk van een ander te zien, van mensen die eigenlijk helemaal geen kindje of een 2e willen.
    Grrrr.. kan ik echt heel slecht tegen de laatste tijd


    Jemig nee ik kan me voorstellen dat je het dan erg moeilijk vind om proffessioneel te blijven.
    Zoiets zeg je toch niet over je eigen kind!!
    respect dat je je hebt weten in te houden, ik weet niet of ik het wel zou kunnen.
     
  13. HopeandFaith82

    HopeandFaith82 Bekend lid

    19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Jammer joh!
     
  14. Blossum

    Blossum Bekend lid

    21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    #74 Blossum, 5 jan 2010
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
    Ik snap er niks meer van... Gisteravond duizelig, gister en nu heel erg moe (val echt letterlijk in slaap zodra ik thuis ben). Ik ben wel weer begonnen met werken maar normaal ben ik nooit zo moe? Ik heb ook een beetje last van obstipatie en ik heb een behoorlijk opgezette buik. Oja en een stuk emotioneler... Wat moet ik hier nu van denken meiden???
     
  15. HopeandFaith82

    HopeandFaith82 Bekend lid

    19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Ik zou over een paar dagen nog een test doen, als je er nog 1 hebt.
    idd zoals Novadex al zei :

    "Als het neg. is dat is dat natuurlijk een teleurstelling, maar als je er langer hoop voor hebt ontwikkeld, dan komt het volgens mij alleen maar harder aan."

    Het kan zijn dat je miss een beetje griep hebt, of idd obstipatie, of je lichaam houd je voor de gek ;), maar je hebt de vorige keer dacht je een 2e streep gezien te hebben (maar het was het verschil tussen droog en nat onder het plasticje), miss wat het er toch een hele vage.
    Maar houd er rekening meer dat het heel goed zou kunnen dat je miss gewoon oververmoeid bent, griep hebt. Gaat volgens mij nog steeds heel erg rond.
     
  16. Blossum

    Blossum Bekend lid

    21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga er eigenlijk niet echt van uit... Maar als de klachten aanhouden doe ik idd volgende week weer een test. Hoop niet dat ik weer griep krijg hoor want heb het 2 weken geleden al vreselijk gehad, ga maar even extra vitamientjes nemen : )
    Ik had me trouwens laten pendelen, zij zei dat ik in juni zwanger ben van een jongen...? Ik was hier erg nieuwsgierig naar, hebben jullie dit wel eens gedaan?
     
  17. HopeandFaith82

    HopeandFaith82 Bekend lid

    19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Jah heb ik wel eens laten doen, toen zou ik November 2009 zwanger zijn van een jongen. maar jah bleek niet zo te zijn.
    Anders zou ik het nu zo langzamerhand wel gemerkt hebben :p
     
  18. Blossum

    Blossum Bekend lid

    21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhm ja lijkt me wel whaha! Als we in 2010 maar zoiezo zwanger raken!
     
  19. HopeandFaith82

    HopeandFaith82 Bekend lid

    19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Jah dat hoop ik toch van wel, ik ben al vanaf Sept. 2007 bezig dus.... Maar jah als het niet zo mag zijn dan kloppen we wel aan voor hulp, ik wil eerst proberen af te vallen en als het dan nog niet lukt kijken we wel verder.
     
  20. Blossum

    Blossum Bekend lid

    21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ H&F82: vind jou positieve houding echt knap! Wat super dat je al kilo's kwijt bent. Je moet gewoon hulp zoeken wanneer je daar zelf aan toe bent! En als je die 35.6 dan nog niet kwijt bent dan ga je gewoon als nog! Een collega van mij wilde eerst ook 35 kilo afvallen omdat ze dacht dat ze een jaar na haar miskraam daardoor niet weer zwanger kon worden, maar ze is mooi weer zwanger! Dus ook met overgewicht kun je zwanger worden! Als jij naar de gyn. wilt gaan moet je dat gewoon doen hoor! (ga nu lekker slapen want ben misselijk blegh!)
     

Deel Deze Pagina