Ongi pijnen, witte vlokjes in urine, wat is dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cede, 10 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Hallo allemaal.
    Ik snap er niet zo veel meer van, dus leg het even voor:
    Ik ben zaterdag nacht flauwgevallen, rondom echt heel duizelig geweest, kon niet op m'n benen blijven staan en dat is niet iets wat vaker gebeurt. Maandag even langs de huisarts geweest, moest m'n urine afgeven voor evt blaasontsteking, zaten allemaal witte vlokjes in urine en een beetje bloed, ook was het heel troebel, in de middag. Nu nog steeds witte vlokjes. Ook heb ik het gevoel ongi te moeten worden, buikpijn en lage rugpijn. Heb nu nog wat steekjes onderin m'n buik. Ik had ovu testjes gedaan, eerst een paar keer een lichte streep, toen wat donkerder, nu weer heel licht, kan dat na de eisprong, dat je dan lichte streep hebt? Ook heb ik een verhoogde temperatuur, al een paar dagen. Kan iemand hier wijs uit worden? Klinkt als? Heeft iemand dit ook gehad?
    Bedankt alvast hoor, voor jullie antwoorden!!!!
    Liefs Debbie

2. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    hoi debbie

een evrhoogde temp betekent of je ei is geweest en of je bent zwanger..

wat betreft die testen ja hoor dat kan want eerst word het hormoon sterker dan een piek en dan daalt ie weer.. dus dat zoy heel goed kunnen hoelang zit je na je ei?? als dit ongeveer 18 dagen NA je ei is zou ik is een zw-testje doen..

veel suc6.. ook van een debbie

3. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    ik zit nu een aantal daagjes van m'n ei,dus nog niet genoeg. Kan zo'n ovutest na je eisprong dan een lichte uitslag geven? Moet ie dan niet helemaal geen streepje geven? Hoe zit het dan met de rest van m'n klachten?
    iemand?

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( Misschien een blaasontsteking?

5. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    nee,dat is het niet, dat is nagekeken.

6. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    ik heb nog steeds iedere keer vlokjes in m'n urine, alles is verder nagekeken bij HA, behalve een zwangerschapstest, kan nog niet.
    Heeft nog iemand dit gehad, kan dit een teken van zwangerschap zijn?
    liefs debbie

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hoi,
    wat ontzettend vervelend.
    ik zou over drie dagen toch een zwangerschapstest doen en als dta negatief is zouik toch even naar de huisarts gaan en dan vragen voor een doorverwijzing naar de gyneacoloog of de uroloog.

veel succes .
    gr tascha

8. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ik had vlak voordat ik, na een positieve zwangerschapstest, toch onverwacht ongesteld werd, heel troebele plas.

Had het opgevangen in een glas en toen kon ik er niet doorheen kijken en allemaal witte vlokjes.

9. Roze1978

Roze1978 Lid

5 jul 2006
    36
    0
    0
    Ik heb wel eens gehoord dat die ongi krampen ook innesteling kunnen betekenen. Dat schijnt hetzelfde te voelen. Ik heb op het moment hetzelfde, ik zit een paar dagen na mijn eisprong en voel de hele dag door krampjes, net alsof ik ongesteld ben, maar dat kan helemaal niet, want ik moet pas over anderhalve week ongesteld worden (en ben het heel regelmatig).
    Mijn urine is ook vlokkerig, en stinkt bovendien als de neten! Herkent iemand anders dit? Het is wel een vies verhaal he, maarja, gelukkig kennen we elkaar niet persoonlijk denk ik maar... Maar het ruikt zelfs zo vies dat ik moet spuiten als ik de wc verlaat, ik kan het de volgende niet aandoen...

10. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Klopt had ik ook van dat stinken van mijn plas...

11. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    ja, het stinkt ook wel, veel sterker dan normaal .
    lijkt wel zo'n sneeuwbol, die je kan schudden, om het maar 'leuk' te praten. testje, ja over 3 dagen, maar duurt zo lang!

12. Roze1978

Roze1978 Lid

5 jul 2006
    36
    0
    0
    Nou, ik ben heel erg benieuwd! We hebben precies dezelfde symptomen, dus dat maakt het voor mij ook extra spannend of jij zwanger bent of niet! Hou je 't nog vol, het wachten?

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik las net een stukje van iemand waarbij dit altijd HET teken was van zwangerschap voor haar....dus wie weet? :D

14. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    tja, als ik eerder test en het is negatief, dan baal ik alleen maar en weet ik nog niks meer. Dus maar even doorbijten!
    Spannend hoor.
    Succes en hou je in de gaten!
    Liefs
    Debbie

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik wil niet flauw doen, maar ik heb altijd witte vlokjes in mijn urine, ook toen ik niet zwanger was.

16. Roze1978

Roze1978 Lid

5 jul 2006
    36
    0
    0
    Cede, ja, dat is zonde van je test. Je kan inderdaad beter wachten, maarja, dat zegt je verstand he...? Ik hou je berichtjes in de gaten!
    Sandra K, je maakt het nu wel heel spannend hoor!

17. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Helaas negatief getest vanmorgen, maar ook geen ongi, dus weer een langere cyclus zeker. Duurt een eeuwigheid zo.... :(
    Is niet anders.... :(

18. Roze1978

Roze1978 Lid

5 jul 2006
    36
    0
    0
    He, wat jammer! Maar wie weet zit er nog een kansje in he? Misschien ben je te vroeg met testen. Heb je vaker lange cyclussen?

19. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    jazeker wel. Eerse cyclus was 11 maanden! 2e 58 dgn, 3e 58 dgn, 4e 28 dgn, dus had nu goede hoop.
    Wie weet, ik wacht het af....
    Dank je wel

20. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    eerste cyclus 11 mnd :(:
    ok das lang zeg maar

maar een test zegt niet gelijk alles hoor, zolang je niet ongesteld bent weet je het nooit
    ik had bij mijn dochter 6 testen nodig om te constateren dat ik zwanger was.
    ik deede de eerste test op de tweede dag dat ik over tijd was en de andere elke keer 3 dagen daarna.. te maar uit.. gelukkig zei test 6 eindeleijk POSTITIEF .

hoop dat leven ;)

Deel Deze Pagina