Hoi! Ik ben ongepland zwanger van nr 4. Ik heb al een dochter van 7 en een j/m tweeling van 2,5 jaar. Het was dus wel even schrikken. Ik ben nu vooral erg bang voor een miskraam omdat ik er daar ook al 3 van heb gehad, mijn testen lopen op zich wel mooi op, zie foto(met ochtendurine gedaan) ik heb 2 juli sochtends een rode bloeding van een aantal druppels gehad, dus ik vermoed de innesteling, ik heb mijn eisprong gevoeld 24 juni. 9 juni was mijn laatste menstruatie dus ik zal nu ongeveer 2-3 dagen voor m’n nod zitten. Dit kindje is uiteraard wel heel erg gewenst ondanks dat het niet gepland is. groetjes!
Gefeliciteerd, wat een verassing zal dat zijn geweest. Veel geluk en duimen voor een goeie zwangerschap, je testen vind ik er in ieder geval mooi uitzien!
Gefeliciteerd! Je testen lopen prachtig op. Dat is dan even schrikken hè! Al klinkt het alsof je het ook al wel verwachtte, omdat je al vanaf 9dpo test? Fijn dat het wel gewenst is, hoe vindt je partner het? Hier ook een ongeplande zwangerschap en m’n man heeft echt wel een tijd moeten wennen aan het idee, zeker omdat de knip al gepland stond.
Haha ja klopt dat ging ongeveer zo: Ik houd mijn cyclus bij met een app, want ik heb een aardig regelmatige cyclus. Door mijn vorige zwangerschap is mijn libido nogal laag, dus nu had ik zoiets van gaan met die banaan aangezien m’n libido sterk aanwezig was haha maar ik had het idee dat ik pas net ongi was geweest dus helemaal niet naar de dagen of de app gekeken, echt super dom natuurlijk maarja toen kreeg ik dus 2 juli een innestelingsbloeding (vermoed ik) van ik denk 4 druppels rood bloed, vandaar dat toch maar een testje waagde en ik zag direct een lijntje, mijn man nog niet, die moet echt een dikke lijn zien zoals van de laatste test haha, hij wilde eigenlijk geen 4e maar heeft t nu wel geaccepteerd en is ook dankbaar met deze zegen! Ik ben alleen zo bang voor een miskraam bah. 1 augustus kan ik pas terecht voor een echo dan ben ik al 7 weken en 4 dagen, ik heb af en toe bruine afscheiding en dan weer even niet en een zeurderig gevoel in mijn bovenbenen, daarnaast toch ook wel met vlagen misselijk en steekjes onder in m’n buik en dan vooral in m’n linkerlies. Ik weet dat ik niets anders kan doen dan afwachten maar het is zooo verschrikkelijk
Nou ik zou nu 4+4 zijn maar de clear blue digital geeft sinds vrijdag al 3+ aan, omg zou toch niet nog een tweeling zijn?
Wow nou inderdaad! Hoe waren je testen van de tweeling toen ? Overigens hoeft het niet en kan je bij een eenling ook gewoon veel hcg maken. Ben benieuwd!
Ja die waren ook duidelijk maar toen heb ik geen clear blue digital gedaan dus ik weet niet, maar ben wel weer net zo misselijk als toen, mijn hcg was bij 4 weken al 3508. Ik hoop echt zo dat het er maar 1 is
Aanstaande maandag 25 juli 11:15 Ben nu zo ongelofelijk misselijk dat ik gewoon nauwelijks nog iets kan doen, of voor m’n andere 3 kids kan zorgen echt naar. Nu medicatie maar tot nu toe werkt t nog niet