de winter

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xSNDY19x, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.810
    686
    113
    Vrouw
    Hoe doen jullie het in de winter?
    mijn dochter is donderdag 6 maanden, en ik kan geen handschoenen vinden in haar maat handjes ze heeft hele fijne kleine dunne vingertjes ( net zoals mij ) en aangezien ik geen voetenzak gebruik, gebruik ik een fleece deken van winnie the pooh in de zomer gekocht bij C&A Kids store. (en ze heeft een dikke winter jas aan die te groot is haha)
    maar welke mutsen zijn leuk voor een baby van 6 maanden die overigens vaak roze en wit aan heeft. wat ook nog leuk staat!

Liefs Sandy!

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik zou lekker zo'n setje van de Hema halen, met wantjes (maakt niet uit hoe groot/klein de handjes zijn) en een dikke muts. Voetenzak hoeft idd niet per sé, alhoewel ik onze zak wel erg lekker warm en winddicht vind, dus ik heb liever de voetenzak.

Verder probeer ik zelf gewoon lekker haar overdag ook warme kleren aan te doen, zodat ze ook een laagje extra heeft onder haar jas.

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ik heb bij de prenatal wantjes gekocht,daar zitten geen vingertjes aan,en ook niet zo'n apart duimpje...echt kleine ukkie wantjes....

4. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.810
    686
    113
    Vrouw
    ja oke, ik heb wel handschoentjes gekocht maar die trekt ze uit dan wilt ze haar mouwen van dr jasje (die te lang zijn) over haar handen en vind ze het goed, ze heeft wel altijd haar dikke muts van haar jas over dr hoofd, ook een muts trekt ze af. dus zou dat in principe ook goed zijn? althans genoeg?

ja voetenzak is misschien inderdaad wel warmer en windvrij maar ik loop niet zo heel veel buiten met haar, de bus stopt precies voor ons huis en precies voor het kinderdag verblijf en mijn school (wat in mekaar zit trouwens). dus eigenlijk zou het voor bij elkaar nog geen 5 minuten lopen zijn en voor de rest ik word depri van de winter en ben dan nooit buiten in principe. dus lijkt een dikke deken mij wel genoeg, mocht het gaan vriezen dalijk dan krijgt ze natuurlijk 2 dikke dekens en goed warm aangekleed natuurlijk.

Deel Deze Pagina