Onderhoud cowboysbag.

Discussie in 'De lounge' gestart door Gijsje, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Mijn vorige tas was een hele lichte tas van cowboys bag,helaas zijn daar na een paar mnd al donkere vlekken in gekomen die er niet meer uitgaan.

Na veel wikken en wegen heb ik The Bag besteld in het rood + bijpassend portemonnee... Ben zo blij als een klein kind,morgen word ie geleverd :D

Maar wat doen jullie aan onderhoud/verzorging? Met die andere deed ik niks alleen een keer ingespoten.
    Want doen jullie om em zo lang mogelijk mooi te houden,en dan bedoel ik voornamelijk te beschermen tegen vlekken want dat hij er geleefd uit gaat zien vind ik juist mooi <3

Cowboysbag The Bag Red | Checkyourbag.nl

Cowboysbag The Purse Red | Checkyourbag.nl

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

kleurloze leervet. Daar wordt ie wel iets donkerder van, maar het leer blijft mooi en soepel.

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Gebruik je dat zelf ook op je cowboysbag?

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb geen cowboysbag geloof ik ;) Wel heb ik een lichtbruine tas die ik al 23 jaar heb en die vet ik eens in het jaar in. Hij is nog steeds mooi. Inderdaad doorleeft, maar dat mag ook wel na 23 jaar. Maar hij ziet er nog steeds netjes uit.

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Zodra ik een tas moet gaan "onderhouden" is het vrij snel afgelopen bij mij hoor. En ik ben GEK op tassen, heb er een heleboel. Maar misschien ben ik gewoon een lui varken. :p

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Echt? Ik ben een poetser, ik poets iedere avond de schoenen van de kinderen, en af en toe die van mij mee. zo gedaan hahahah Tassen doe ik ook maar af en toe.

7. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik spuit mijn leren tassen regelmatig in met een vuil afstotende spray en bescherming. Werkt als een tierelier. Maar als nieuw blijft is toch niet..

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.736
    1.060
    113
    Ik spray hem geregeld in met cowboysbag spray.

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik gebruik mijne al een jaar elke dag en heb hem 1x ingespoten. Daarna niks meer.
    Maar ik heb een donker bruine, die vlekt niet snel denk ik.

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb de cognac kleur en de elephant grey en er nog nooit iets aan gedaan. Ze zijn nog steeds super mooi!

11. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ben ook een lui varken hoor met dat soort dingen,maar het is een goed voornemen aangezien ik nu een tas en portemonnee van bij elkaar 200 euro kan gooien,echt paat maanden oud :x:)

12. Amare

Amare Niet meer actief

Ik lees even mee, heb een cowboysbag gewonnen vorige week :).
    Gaat de tas niet vlekken van die spray?

13. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ow leuk gefeliciteerd,welk model?

Ik heb gewoon van die spray die je ok voor schoenen gebruikt zeg maar en die vlekte niet hoor.Maar je hebt ook special cowboybags spray.

14. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn vorige cowboysbag was zwart, die heb ik in het begin goed ingespoten en af en toe nog eens gedaan. Na 6 jaar zag hij er nog heel goed uit. Nu heb ik de kleur sand en op advies heb ik hem 2x heel goed ingespoten voor gebruik. Als ik nieuwe schoenen inspray doe ik vaak mijn tas ook even.

15. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik verzorg mijn cowboysbag en purse met leerverzorging van HG.

16. Amare

Amare Niet meer actief

#16 Amare, 4 jul 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jul 2014
    Ik heb de small bag, de kleine versie in ieder geval.
    En dan in light grey:)

Durf hem niet te gebruiken, ben zo bang dat er vlekken op komen, dat ie netjes in de kast ligt:)

Deel Deze Pagina