Hello ladies, Even een vraagje, ik zag dat baby's only wikkel/omslagdoeken heeft...ik heb er ooit een gezien die ook in de maxi cosi kan ivm 'gaten' in de rug voor de riemen.... ik weet alleen nie meer of die ook van baby's only was.volgens mij wel..ik kan het op internet niet goed of duidelijk terug vinden, misschien dat jullie het wel weten...
Nee niet de voetenzak hahaha....das echt zo dikke zak, heb hem geloof ooit in 'doek' vorm gezien em vond hem zo leuk...maar met het id, die kom ik nog wel een x tegen, dus koop em dan wel (niet dus) ...heb ik nu dus spijt
Ja ik weet wat je bedoelt, met zo'n puntmuts en wikkelflappen.. Was het misschien een ander merk? Koeka?
Bedoel je niet deze; Baby's Only Omslagdoek Kabel Baby Roze | Baby's Only Bedtextiel | Baby-Dump Heb je ook in andere kleuren en heeft van die gaten om hem te gebruiken in je maxi cosi
Je hebt ze ook van baby's only. Ik heb de roze kabel met witte binnenkant, met een gat voor de gordel en flappen. Je zou kunnen kijken of de term 'wikkelcape' wat oplevert op Google of naar de site van baby's only zelf gaan, maar ze hebben ze zeker weten!
Ja dat is hem...eindelijk gevonden haha...staat blijkbaar alleen bij babydump met de beschrijving dat ie ook voor maxi cosi kan... Bedankt voor het meekijken /denken x