Hey meiden @Setteke kan begrijpen dat het zeer doet dat Tijmen nu meer naar je man trekt. Maar dat komt allemaal zelf weer goed hij moet gewoon even aan de nieuwe situatie wennen . hihi ze groeit idd lekker . @Misspuma sterkte meid dikke knuffel van ons @Tweety Hoe gaat het nu met jullie? hier gaat het redelijk moet veel rusten en niet te veel hooi op mn vork nemen. Zelfs als ik de wasmachine aanzet moet ik daarna even zitten Maar ja ik weet waar ik het voor doe en dat is het dubbel waard. Ik vind het wel hard gaan morgen nog maar 12 weekjes. Volgende week moet ik een afspraak maken voor een echo dan gaan ze kijken hoe de placenta ligt ik hoop dat hij opgeschoven is. Met de kinderen en pieter gaat het goed en verder heb ik eigenlijk weinig te melden.
Goede avond meiden, @ Jacoba: Je gaat als een speer voor je het weet heb je je kleine in je armen! En heb je de echo al gehad? Nou meiden daar ben ik ook weer eens...drukke vermoeiende dagen gehad. Met Keano alles oké. Ik heb de inschrijfformulieren gehad voor de peuterspeelzaal...de tijd vliegt als hij 2 is mag hij naar de peuterspeelzaal. Tja...nog minder als een maand en hij is alweer 2 jaar! Mijn kleine baby is niet meer...het is nu een echte ondeugende peuter aan het worden. En hij is al flink bezig met zijn woordenschat zo schattig als hij tegen je aan het praten is (wat vaak nog brabbelen is met hier en daar een verstaanbaar woordje...haha). Verder alles rustig! Liefs, misspuma
@MissPuma leuk he de ontwikkeling zo volgen zo vind Martina het leuk als ze wat mag pakken en komt ze vervolgens trots mee aan lopen. Het is hier ook vaak nog gebrabbel met woordjes tussendoor Nee ik heb de echo nog niet gehad op de een of andere manier durf ik niet zo goed. klinkt mischien stom maar nu is het nog niet definitief . Ik wil graag normaal bevallen en wil dus nog niet aan een eventuele keizersnee gaan nadenken. Vandaag alle luiers gewassen en gestreken de rompers en babypakjes zitten er nu in . Wel leuk hoor om weer in die dozen te snuffelen
Goede avond meiden, @ Jacoba: En heb je de echo nu al gehad, of durf je nog niet? Snap dat je niet wilt nadenken over een eventuele keizersnede. Lekker hoor alle kleine babypakjes en rompers wassen heerlijk lijkt me dat om door die dozen te snuffelen! Verder alles goed met je? Doe je wel rustig aan i.v.m. je harde buiken? Zo meiden hier alles rustig. Met Keano alles oké het wordt een echte peuter zo leuk is dat zeg! Ik vind dit zo een leuke leeftijd! Nog even en hij is alweer 2 jaar oud...de tijd vliegt zoals ik zo vaak zeg haha! Ik begin langzaamaan ook weer uit mijn dip te raken gelukkig dus stukje bij beetje komt het weer goed. Fijne avond allemaal! Liefs, misspuma
hallo meiden hier gaat het redelijk robin heeft alles wat tegen kan zitten gehad inmiddels. zijn slokdarm is te nou en moet worden opgerekt. hij heeft zijn sonde eruit gehoest deze konden ze niet meer terug plaatsen doordat de slokdarm te nauw is en hij heeft nu dus een peg sonde (via zijn buikje) gelukkig kan ie nu wel weer gevoed worden daardoor. hij heeft veel last van slijm wat nu continu weg gezogen wordt. ook is ie soms zo onrustig dat ie er extra last van heeft. we hopen dat ie eind deze week weer geholpen kan worden door de slokdarm op te rekken maar dat is ff afwachten. het zou met een dag of 10 kunnen zeiden ze woensdag dus hop dat het vrijdag al kan anders wordt he na het weekeind denk ik. het is af en toe zo moeilijk om hem zo te zien. 2 dagen is het goed gegaan lekker op schoot knuffelen met papa en mama en vandaag zo onrustig dat we hem lekker terug gelegd hebben in zijn bedje dan heeft ie het minste last ervan. we gaan elke dag naar hem toe. hele onderneming zonder auto maar ja we hebben het er voor over het liefst ga ik 2x maar das niet te doen. met de tram/bus en trein zijn we toch een uur onderweg en dan nog een uur terug. we proberen ook zoveel mogelijk smorgens te gaan ivm met rene dat is ie het makkelijkste en kan ie smiddags lekker in zijn eigen bedje slapen. gelukkig is rene weer een betje zichzelf. op het kdv zeiden ze dat ie wat aan het veranderen was in zijn gedrag maar ik denk dat het meer zijn ik ben 2 en zeg nee fase is want thuis is ie niet anders meer gelukkig behalve het eigenwijze haha wat bij deze leeftijd hoort. nou jullie weten weer ff wat.
hey meiden @Tweety sterkte meid @MissPuma idd de tijd vliegt over een maand is martina ook alweer 2 . En gelukkig gaat het met jou ook weer de goede kant op. Vanmorgen heb ik de echo gehad , en de placenta is mooi opgeschoven naar de achterkant. Ben wel opgelucht hoor , maar dit is een klein eigenwijsje want op de echo leek het net of het zit zoals wij op een stoel zitten en maar lekker trappelen met de voetjes op mn blaas. Verder alles rustig hier ben vorige week gevallen en dat was niet erg bevorderlijk voor de harde buiken . Ik strompelde over een stoepje en boem daar lag ik Gaat gelukkig nu weer goed. Ik was daarnet boos op Martina die heeft 2 toetsen van mn laptop afgetrokken . En ik krijg ze er niet op. moet Pieter vanmiddag maar doen.
Goede middag meiden, @ Tweety: Hopelijk kan Robin snel worden geholpen en hebben jullie je wondertje snel weer thuis! Lijkt me inderdaad wel erg zwaar net bevallen en dan 1x per dag iedere keer met de trein naar je zoontje toe, meissie heel veel sterkte ik denk aan jullie! @ Jacoba: Owjeehtje gevallen...slimmerikje dat is inderdaad niet bevorderdelijk voor je harde buiken. Gaat het nu wel met je? Fijn dat je placenta opgeschoven is, dan kan je toch op de natuurlijke manier bevallen toch? Nou meiden Keano is zijn papa aan het helpen in de tuin, dus heb ik even tijd voor mezelf. Ik slaap heel veel de laatste tijd (hoe zou dat nou komen?! ). Maar goed wordt 's ochtends gemiddeld om 06.30 wakker...grrr hopelijk kan ik snel weer wat langer slapen. Verder alles rustig hierzo, straks even met zijn 3-en dvd's terugbrengen en op de terugweg lekker chinees halen jammie! Heb echt geen zin in om te koken haha dus een mooie oplossing. Liefs, misspuma
@misspuma En heeft de chinees gesmaakt. Met mij gaat het nu prima nog wel rustig aan doen ,maar dat heb ik er graag voor over. Ik hoop het ook voor je dat s'morgens wat langer kan slapen. En anders s'middags even gaan slapen
@ Misspuma, fijn dat je je weer wat beter begint te voelen. Enneh zo moe, dat word vroeg naar bed de komende tijd! Ik heb tymen een half jaar geleden ook ingeschreven voor de peuterspeelzaal. Hij mag er met ongeveer 2,5 jaar naartoe, maar wat eerder zou ook best kunnen, hij wil graag met andere kindjes spelen. @ Jacoba, nou meid, rustig aan hoor! Geen gedoe met vroeggeboorte enzo! Mooi dat de placenta er in ieder geval niet meer voor ligt! Wiehie, leuk al die kleine kleertjes. Ik heb het hele kleine spul al weer op kunnen ruimen. Ze past het niet meer... @ Tweety, nou meid, het is allemaal wat. Las op hyves dat het sowieso wel december wordt voor Robin naar huis mag. Balen, zeg! En steeds dat heen en weer gereis! Blijf wel een beetje om jezelf denken he? Hier gaat het hartstikke goed! Silke zit nu op 5 flessen. Ze krijgt om 23 uur de laatste en om ongeveer 7 uur de eerste. Verder is ze een heel tevreden en helder meisje Zal zo even een foto spammen! Met Tymen ook alles prima, een echte peuterpuber. Hij begint nu ook zo lekker te praten! Met mij helaas nog steeds hetzelfde. Vrijdag een personeelsuitje gehad van Hilbrand zijn werk, ik heb nergens aan mee gedaan maar toch was de dag te lang. Nu weer veel pijn.
Goede avond meiden, @ Jacoba: Ja, hopelijk kan ik snel weer wat langer slapen. En 's middags ga ik inderdaad ook naar bed alleen wil Keano niet altijd meer slapen 's middags...maar ja! Doe rustig aan hoor! @ Setteke: Wow wat een mooi meisje heb je toch! Echt een heel mooi kindje! Goed hoor dat ze al zo lang doorslaapt, ook lekker voor jullie. Hier eigenlijk weinig te melden. Vanmiddag even samen met mijn moeder en Keano de stad in geweest, Keano was toe aan nieuwe schoenen en aangezien zijn Oom een eigen schoenenwinkel heeft...(niet dat we ze gratis krijgen hoor ). Maar hele leuke gevonden dus die kan er weer tegenaan, hij heeft nu maat 23 alweer...! Fijne avond allemaal! Liefs, misspuma
gisteren is robin weer geopereerd de sonde zit weer op zijn plek jippie gelukt weer een stapje verder volgende week gaan ze kijken voor het oprekken.
@ Misspuma, dankjewel ! Tymen moet eiegnlijk ook nieuwe schoenen. Kom alleen nergens nu door die BI. @ Tweety, super meid! Hoe is het met jouzelf en Rene en papa? Hier alles prima, Silke slaapt nu 's avonds ook boven, beneden was te onrustig voor haar. Buiten krampjes doet ze het supergoed! Met Tymen is ook alles goed, lekker aan het peuterpuberen. Hebben die van jullie dat ook? Dat bloed onder de nagels vandaan halen zeg maar?
Goede middag meiden, @ Tweety: Wat een goed nieuws, weer een stapje dichter bij! Denken jullie ook aan jezelf? @ Setteke: Dan doet Silke het zeker netjes, ja je hebt een echt mooi meisje op de wereld gezet. En dat bloed onder je nagels vandaag halen...ik ken het gaat (hopelijk) wel weer over. Nou hier alles rustig eigenlijk. Keano zit de DVD van Dribbel te kijken en ik krijg zo mijn ouders op bezoek en die blijven gezellig lasagna eten. Mijn man heeft avond-dienst en ben niet zo graag alleen met het avond-eten hihi. Fijne dag verder allemaal! Liefs, misspuma
@setteke wat een mooi meisje zeg. robin doet het prima gisteren mocht ie voor het eerst in bad de tubbytub vond ie heerlijk vandaag in het badje huilen ahhhhh. morgen weer proberen. verder doet ie alles goed gelukkig. heeft wel wat last van krampjes maar dat hoort erbij. verder gaat het met ons goed wel erg moe papa slaapt erg slecht en zit er soms ff doorheen maar gaat dan toch weer mee naar het zh als ik zeg blijf maar een dagje thuis doet ie het niet (snap ik helemaal) ik wil nu elke ochtend naar robin proberen te gaan om hem lekker te badderen. als ik dan kom is ie nog zo lekker wakker. het is echt een geweldig ventje en ze broeder zei vandaag nog hij is wel pittig hoor haha joh vertel mij wat zo zit er nog een thuis haha. rene was ook al pittig als je hem ging verzorgen en robin vind het ook echt niet leuk laat me maar met rust denkt ie en gaat me toch bleren hihi.
Hey meisjes, wat zijn jullie stil allemaal... Alles goed met jullie? Hier wel, hoor! Mijn lieve kindjes:
Goede morgen allemaal, Het is hier inderdaad erg stil op het forum. Nou meiden ik heb het de afgelopen dagen erg druk gehad met vooral mezelf... Verder is hier alles rustig, Keano wordt al een echte peuter. Volgende week is hij alweer jarig pffff waar blijft de tijd? Nou tot snel meiden! Moet even een poepbroek verschonen . Liefs, misspuma
hallo meiden nou hier gaat het goed robin is afgelopen vrijdag opgerekt en sinds zaterdag weer aan het drinken jippie het gaat goed vandaag om 3 uur 60 cc flesjes om de 3 uur de 1e ging goed wel ff een pauze van 5 min tussen door maar ja dat mag de pret niet drukken. de zuster had het vandaag zelfs over om te proberen om aan te gaan leggen o jee dat zou wat zijn niet gedacht dat dat nog mogelijk zou wezen morgen gaan we het er verder over hebben met de arts en de chirurg want die moet toestemming geven. het is sinds het oprekken een heel ander mannetje geworden heel tevreden en rustig veel meer wakker hij heeft meer energie om rond te kijken nu zijn slangetjes eruit zijn en hij makkelijker kan ademen en kan slikken. ben zo trots op ons ventje.
Hallo Meiden, Schaam me diep Tis ook zo lang geleden dat ik hier geweest ben! Het loopt hier dan ook niet helemaal zoals het lopen moet Niek is depresief en loopt daarvoor bij een psycholoog het gaat lagzamerhand de goed kant op. Met de kids is alles goed! Yentl is 20 sept alweer 6 jaar geworden en nu gaan we op voor Vince zijn 2e idd waar blijft de tijd! @Tweety,Gelukkig gaat alles goed met Robin je mag zeker trots zijn @Setteke,Jij hebt ook 2 kanjers wees er ook amar trots op.Gaat alles goed?Begreep dat je nog steeds last hebt van je bekken @Jacoba,Alweer 31 weken wat gaat de tijd hard zeg!Die Martina toetsen van de laptop halen ja wij hebben hier ook zo'n draakje rond lopen @Misspuma,Keano is volgens mij de eerste die 2 gaat worden!Ook een lekekr ondernemend ventje zo te lezen. Nou meiden ga mijn bedje opzoeken en hoop hier weer regelmatig te komen! Liefs Claudia