oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @tweety Met mij gaat het goed .
    aleen flink last van mn bekken maar daar valt met wat rust wel mee te leven.

@MissPuma Met pieter gaat het redelijk is nog niet helemaal de oude ,
    maar het gaat de goede kant op.

@setteke En al wat te melden :(:

Hier is de schoonmaakwoede toegeslagen heb vandaag de hele bovenverdieping uitgemest :D
    En nu staat er een bak strijkgoed me aan te grijnzen dus daar zal ik maar aan beginnen :(

Ik ga nu eerst naar boven want Martina breekt haar bed af :confused:

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Jacoba: Dus flink bezig geweest vandaag lees ik...haha opruimwoede :rolleyes: :).

Zo meiden heerlijk dagje vandaag hé! Lekker warm was het hierzo, gelukkig niet té warm.
    Vandaag alweer 2 jaar getrouwd alleen heeft mijn man nachtdienst gezellig hoor :rolleyes:. Maar we gaan morgen uit eten en Keano blijft bij Opa en Oma logeren dus het is gewoon een dagje opgeschoven hihi. Heb in ieder geval al een mooie pandora armband gehad van mijn man :).
    Alleen morgen nog even samen met Keano de stad in om iets voor mijn man te scoren geen idee wat... :(.
    Verder alles rustig hierzo, Keano is boven al zijn knuffels uit bed aan het gooien haha!

Liefs, misspuma

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden!

@ Misspuma, gelukkig is jullie diarre weer over! Hier doet bepanthen ook wonderen voor zere billetjes! Bedankt voor je krabbel! Gefeliciteerd met je 2-jarig jubileum!

@ Tweety, oh spannend, je gaat bijna trouwen! Mocht ik door omstandigheden (bijvoorbeeld een beeb die er toch nog uit komt :rolleyes: ) een poosje er niet zijn om je te feliciteren, dan bij deze alvast: GEFELICITEERD met je huwelijk!!!! Een hele fijne dag, meisje!

@ Jacoba, oei, dat klinkt als heftige bekkenklachten in wording. Mijn tip: zo snel mogelijk therapie, ik heb er te lang mee gewacht en moest daardoor plat. Niet handig met 1 klein knulletje, laat staan met drie meiden!

Nou meiden, nog steeds geen beeb! Begin er aardig genoeg van te krijgen. Gisteren de hele middag heftige voorweeën gehad en vanmorgen ook weer maar zo out of the blue houden ze er weer mee op. Er is dus wel wat gaande, maar nog niet het echte werk. Ondertussen de halve familie in de stress. Hilbrand heeft al een week 's nachts hoofdpijn van de spanning! Dus ik hoop echt dat ik me gauw kan melden zonder beeb in buik! Met Tymen alles prima! Begint nou echt te praten, en ik kan er steeds beter wijs uit worden!

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Setteke: Jammer meissie dat je nog steeds geen beeb hebt...hoe dan ook het komt er aan ;) haha.

@ Tweety: Wanneer gingen jullie nou ook alweer trouwen?

Zo meiden wat een hitte vandaag zeg!
    Nou vanmiddag bij de tandarts geweest en had helemaal niks zelfs geen tandsteen :D etc! Man had ook niks, en Keano gilde het uit toen hij in de stoel lag dus die lieten we maar doen haha ze hoeven nu ook nog niet hoor maar we dachten laten we eens kijken wat hij ervan vind nou helemaal NIKS dus haha!
    Lekker uit eten geweest gisteren, was een gezellige avond zo met zijn tween!
    Fijne avond allemaal!

Liefs, misspuma

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma as dinsdag gaan we trouwen.

@seteke hoop dat de beeb zich snel meld snap dat je het zat bent.

hier ook erg warm vandaag. verder weinig nieuws te melden.

6. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi meiden,

Zo das erg lang geleden dat ik me gemeld heb.Pff erg druk gehad met werken (tis vakantietijd he)
    Ondertussen is mijn mannetje jarig geweest en as vrijdag ben ik zelf jarig.Morgen nog 1 dagje werken en dan heerlijk genieten van mijn vakantie!Even 3 weken niets moeten :)
    Met Vince gaat alles lekker hij eet goed,slaapt goed en gaat als een speer de lengte in!Ook gaat hij steeds meer praten erg leuk allemaal weer!

@Misspuma,Nog van harte met je 2 jarige huwelijksdag!Mooi een pandora ik heb er zelf ook 2(ben beetje verslaafd geraakt)Ach gut Keano ook zo aan de diaree gewees.Hoe gaat het nu met hem?

@Tweety,het aftellen kan beginnen he nog maar 6 dagen!Spannend!

@Jacoba,Balen zeg dat je zo'n last van je bekken hebt!Hier ook een hele berg strijk denk dat ik me er morgenavond maar aan waag :rolleyes:

Liefs,Claudia

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Tweety: Ow spannend meissie dat jullie dinsdag gaan trouwen ik wens jullie alvast een hele mooie dag toe.

@ Claudia: Fijn dat alles goed gaat met jullie! Ja een pandora armband helaas is hij nog niet binnen...mijn maat was op :cry:. Met Keano gaat alles nu goed hoor de diaree is weer over gelukkig en zijn billetjes zijn ook weer genezen.
    Geniet van je vakantie! Heerlijk hoor 3 weken even niks moeten.

Zo meiden vanmorgen op kraamvisite geweest bij een oud klasgenootje was een lief/schattig mannetje heeft ze op de wereld gezet. Wel klein en hulpeloos weer zo een klein babytje. Keano vond het ook leuk (de eerste keer dat hij een baby zag van dichtbij) en de baby kreeg meerdere malen een dikke kus van Keano zo lief!
    De kriebels zijn er hier ook weer volop hoor...
    Vanmiddag de tuin in orde gemaakt, de vissen zitten nu eindelijk weer in de vijver en het terras is weer aan kant gelukkig!
    We kunnen zo vanaf het terras de vissen voorbij zien zwemmen, want mijn man heeft een raam in de vijver gedaan. Zal er eens een foto van maken is echt heel mooi!
    Fijne avond allemaal nog.

Liefs, misspuma

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @claudia feli met je verjaardag.

9. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hey meiden

@Claudia Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag toegewenst

@Tweety spannend zeg een dinsdag trouwen ik wens je alvasaat vast wel lukken een mooie dag toe .
    Maar dat gaat vast wel lukken gaan jullie ook nog weg?

@MissPuma Wat leuk van Keano dat hij kusjes gaf ,kan begrijpen dat het weer bij je kriebelt.
    en hoe gaat het met jou?

@Setteke ENNNNNNNNNNNNNNN?

Ik heb eigenlijk weinig nieuws .
    Ik heb van de week niets anders gedaan dan soppen :( gisteren bij mn zusje want haar meubels kwamen.
    En niemand kwam om te helpen en ik kon het niet mn hart krijgen om haar zo te laten zitten.

Morgen gaan we naar het circus mn ouders trakteren :p dus de kinderen zijn al flink uitgelaten.
    En het is tevens een mooie afsluiting van de vakantie ;)

10. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Meiden,

Jaja its my Birthday today!De hele week mooi weer en nu regent het :(
    Vanavond een bruiloft heb er helemaal zin in!

Heb van Vince,Yentl en mijn mannetje een bon van de juwelier gehad om weer wat bedels voor mijn pandora aan te gaan schaffen (hoezo verslaafd :) )

@Tweety en Jacoba,Thanx voor jullie felicitatie!

Liefs,Claudia

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Claudia: Gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren toegewenst!. Ow wat leuk een bon voor de juwelier om pandora bedeltjes aan te schaffen! Jammer van het weer inderdaad...

@ Jacoba: Dus druk aan het soppen geslagen, ach is ook wel eens lekker toch? Met mij gaat het nu redelijk gelukkig, lief dat je het vraagt.

@ Setteke: En meissie ligt er al een kleine baby in je armen ik hoop het zo voor je!

Zo meiden vandaag een beetje in huis gesopt dus alles is weer lekker klaar. Helaas door de regen niet van het terras kunnen genieten maar ja.
    Morgenochtend komen mijn ouders gezellig naar hier want het zijn de Visserij dagen hier op het dorp errug gezellig hoor rommelmarkt, kermis etc.
    S'middags verjaardag van mijn man zijn Opa die wordt 85, en dan is de hele familie erg en 's avonds is het dan mossels eten dus zal wel gezellig worden.
    Fijne avond allemaal!

Liefs, misspuma

12. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Het is een meisje! Ze heet: Silke Fenna! Moeders en de kleine maken het goed! Ze blijven waarschijnlijk 1 nachtje in het ziekenhuis en mogen morgen naar huis! @ heerenveen gisteren, 23:05

dit stond op de hyves van setteke ;)

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

13. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Meiden,

Nou het weer hier is om te huilen,bahbah alleen maar regen!
    Gister belde mijn vriedndin op maar Vince is zo snel dus was eerder bij de tel als ik,hij neemt op en zegt heel lief :MET MIJ :) Hij wordt steeds bijdehanter,en gaat steeds meer praten.
    Gister nog visite gehad voor mijn verjaardag errug laat geworden en Vince had het vanmorgen om 8 uur al wel weer gezien op bed :rolleyes: Vanmiddag maar weer ff in mijn bedje kruipen,het weer is toch slecht!

@Setteke,Ik heb je al gefeliciteerd op je Hyves maar bij deze nog een keertje!
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Dochter/zusje Silke,Fenna!
    Geniet ervan!

@Misspuma,Heb je het leuk gehad gister?Vast wel!

@Jacoba,Hoe was het Circus?

Liefs,Claudia

14. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Setteke: Gefeliciteerd met jullie dochter en Tymen jij gefeliciteerd met je kleine zusje! Geniet ervan!

@ Claudia: Ja, wat een rot weertje vandaag...grrr! Nou ja hopelijk morgen weer beter.

Nou gisteren drukke dag gehad maar wel een super gezellige!
    'S ochtends mijn ouders op bezoek gehad, en toen zijn we naar de visserijdagen op het dorp geweest was erg gezellig. Maar heb niks gekocht...goed hé ;) haha!
    'S middags de verjaardag van mijn man zijn Opa was ook erg gezellig maar wel super druk geloof dat er wel 30 mensen waren...
    'S avonds mosselen gegeten en tegen een uur of 10 terug naar huis gegaan, Keano is bij zijn Opa en Oma blijven logeren. Mijn man is nu aan het werken en Keano nog bij Opa en Oma, mijn man haalt hem op als hij klaar is met werken. Dus heb ik nog even lekker een dagje voor mezelf ook wel eens lekker :) :).

Liefs, misspuma

15. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Claudia het circus was echt leuk maar ik heb meer genoten van de kinderen en hun enthousiasme.
    Agnita en Martina zijn met een baby tijger op de foto geweest Elisa mn kleine held durfde niet :)
    Ha wat lief zeg hoe hij de tel oppakt , slaapse vanmiddag.

@MissPuma dus een lekkker rusig dagje heb je vandaag?

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke gefeliciteerd met jullie dochter.

17. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Jacoba: Ja heerlijk een rustige dag voor mezelf heb er van genoten heerlijk een boek zitten lezen.
    Ow leuk het circus, die meiden van jou durven wel zeg met een baby tijger op de foto. Snap dat Martina niet durfde... ;).

Zo meiden heerlijk dagje voor mezelf gehad, heb lekker in mijn boek gelezen en geluierd haha! Keano ligt nu weer schoon gewassen in zijn eigen bedje.
    Ik had Keano gisteren in de draaimolen gezet op de kermis in het dorp maar meneertje vond er niks aan hij ging keihard huilen dus heb hem er maar meteen weer uigehaald! Volgend jaar misschien.
    Fijne avond allemaal!

Liefs, misspuma

18. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    hallo dames!

ik kom hier even inbreken...als 1e gefeliciteerd met jullie wonders!

ik heb een topic in de lounge geopend voor een geboortekaartjeswedstrijd...willen jullie ook meedoen?
    dit is de link....als je mee doet pb ik mijn adres...laat dan even een berichtje achter in het topic ;)

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=105066

19. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond allemaal,

Het is rustig op het forum...
    Op de hyves site van Setteke staan 2 foto's van Silke wat een heerlijk meisje hebben ze gekregen!
    Keano heeft als sinds vanmorgen toen hij uit bed kwam koorts...eerst 39,8 toen 39,0 en nu vanavond weer 39,8...gelukkig drinkt hij goed en voor de rest merk ik ook niks aan hem. Alleen dat hij wat hangerig is...meer niet. Heb hem maar een zetpilletje gegeven en hij ligt nu denk ik alweer te slapen, ik hoor hem in ieder geval niet meer.
    Mijn man is aan het werken, dus als Keano de hele avond door slaapt een heerlijke avond voor mezelf!
    Woensdag avond blijf ik bij mijn ouders slapen want ik ga 's avonds met mijn zusje naar de kermis toe. Keano blijft bij Opa en Oma slapen want mijn man heeft dan toch nachtdienst. En donderdag samen met mijn zusje naar Utrecht toe, haar studentenkamer in dozen pakken want ze gaat verhuizen naar Rotterdam ze gaat samenwonen met haar vriendje.
    Fijne avond allemaal!

Liefs, misspuma

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden!

Hier een troste mama! Zoals de meesten van jullie wel hebben gezien staan er foto's op hyves. Een kort verslag kunnen jullie hier vinden:

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=105267

Silke doet het harstikke goed, de borstvoeding komt al mooi op gang en ze is erg tevreden!

Kom binnenkort wel weer reageren, nu even lekker genieten!

Deel Deze Pagina