Er zijn al een paar eerste stapjes gezet dus het wordt tijd voor schoentjes! Nu aan jullie de vraag: Waar hebben jullie de eerste schoentjes gekocht? En welke prijzen zijn normaal? Moet het een degelijk schoentje zijn van leer of een die er leuk uitziet? En kopen jullie vaak een paar maten te groot? Hoelang gaat een schoentje mee? Graag jullie reacties
Hier de eerste schoenen na 6 weken goed loslopen gekocht (was ook wat ons geadviseerd werd door fysio). Belangrijk is dat de maat goed is en niet maten te groot: iets ruimte is niet erg, maar bij te groot lopen ze niet lekker. Daarnaast gekozen voor een flexibele zool die je dubbel kunt vouwen tussen duim en wijsvinger. Er zijn diverse merken en winkels waar je je kunt laten adviseren en de maat kunt laten opmeten. Wijzelf hebben bij onze jongste voor schoenen (ballerina's) van Clarks gekozen (gekocht bij Scapino) voor 40,-. De middelste had schoenen van Van Haren à 30,- en de oudste weet ik zo niet meer.
6 weken na de eerste stapjes moet je echt stevige loopschoentjes hebben. Met flexibele zool, wat mee geeft is het beste. Van haren, scapino, bristol heeft ook de goede merken. Maar begint pas bij 20/21 sommige winkels. Je moet er een vinger achter de hak kunnen stoppen, zeker niet te groot nemen dan gaat je kindje sloffen. Na een maand of 3 zijn ze er helaas weer uitgegroeid en moet je weer nieuwe kopen. Een normale prijs is tussen de 40 & 70 euro. Helaas zijn kinderschoenen pokkeduur!
mijn zoontje had schoentjes van jochie, hele fijne leren schoentjes. mag ik je het advies meegeven om naar een goede schoenenzaak te gaan waar haar voetjes opgemeten worden zodat je de juiste maat koopt. probeer tenslotte zelf maar te lopen op te grote of kleine schoenen... mijn zoontje was na 3.5 maand weer uit zn eerste schoentjes gegroeid...
In goede schoenen winkel passen en kopen. Zeker van leer. Schoesme, bunnies etc. Flex zool harde haak Prijzen liggen rond 50-70 euro. In aanbieding lager Hangt af c 3 mnd gaan ze mee. Ik koop volgende maten in aanbieding niet seizoens gebonden modellen en omdat ik weet dat ze al erg goed loopt en welke ze zool en model nodig heeft voor haar voetjes. Verschillende merken hebben andere pasmaten dus het is opmeten, kopen en dat weet je dat of opmeten passen en online uiteindelijk hetzelfde kopen of soortelijke
Hier vorige maand shoesme gekocht nadat ze met los lopen begon, ze loopt er goed op, goede schoentjes ook! Ze zien er na een maand alleen al niet meer uit haha, door het lopen buiten en over de grond gaan ect.
Hier zitten de Shoesme met flexzool erg goed. Heb ze gekocht toen ze richting echt goed lopen ging, leek alsof ze dat duwtje nodig had. Eerste paar kostte 65 euro. Nee, geen paar maten te groot, dan kunnen ze niet goed lopen omdat ze hun voet te hoog moeten optillen. Op schoenen wordt hier absoluut niet bezuinigd. Ze slijten hier trouwen zo hard dat paar maten te groot ook niet handig is. De dame kruipt ook nog genoeg, dus de neus slijt lekker.
We hebben tot nu toe voor de sier schoentjes gehad. Voor als ze nog niet kunnen lopen. Het zijn nog maar stapjes tot nu toe. Dus als ze pas echt kan lopen laten we haar voeten wel opmeten. Nu maakt het nog niet zo uit want ze zit in de buggy. Wel duur hoor van die kleine schoentjes. Had gehoopt dat ze een half jaar mee konden. Wil wel goede kopen want leren lopen is erg belangrijk. Nog een vraagje: veters of klitteband? En kunnen ze dat zelf losmaken?
Heb hier 3 paar zomerschoentjes met klitteband. Gister nog een paar besteld op kleertjes.com, zijn de bunnies in de aanbieding
Wij gaan ook binnenkort de eerste schoentjes kopen. Advies is als 3-4 weken goed kunnen lopen. Ze loopt goed sinds afgelopen maandag Scapino heeft ook de betere merken. Helaas wel rond de 40 euro. Nu is de opruiming, helaas zal die over een week of 4 wel voorbij zijn...
hier eerste paar 39,90 elefanten van van haren. hier zit scapino outlet dus dan zijn de schoentjes zo rond de 20 euro
Hier schoentjes van shoesme. Ik adviseer om naar een goede degelijke winkel te gaan waar ze er ook echt verstand van hebben. Die ik had waren 70 euro. Aangeschaft toen hij een maand goed los liep. En nee niet een paar maten te groot. Waarom zou je dat doen. Je wilt zelf toch ook niet op te grote schoenen lopen. Wat extra ruimte is prima omdat de teentjes ook meer gestrekt gaan staan als ze lopen. Er werd mij gezegd dat ze er ongeveer 3 mnd mee doen. Na 3 mnd zien ze er toch niet meer uit dus dan ben je toch aan nieuwe toe :-D
Ja we zijn naar de winkel geweest. Was uitverkoop 50% op alles! Eerst heeft de verkoopster haar voetjes opgemeten, maat 21. Maar omdat ze nog niet kan lopen heb ik besloten om nog even te wachten met maat 22. Ook op advies van de verkoopster. Op dit moment draagt ze shoesme maat 21 die we van een vriendin hebben gekregen. Heb 3 paar shoesme schoenen gekocht . Maat 23 schoen donker blauw. Met extreme flex zool. Maat 24 gouden bandschoenen. Maat 25 roze schoenen. Ben er helemaal blij mee . Trotse mama met eerste schoentjes. Dat bedoelde ik met een paar maten groter kopen. Je kunt het alvast maar in de kast hebben staan en zeker met 50%.