Vanwege financiële situatie wil ik eigenlijk over op een andere goedkopere voeding voor ons zoontje. Gebruik nu nutrilon en wil kijken of kruidvat ook goed bevalt. Wie kan mij vertellen hoe de kv voeding bevalt t.o.z. van de dure nutrilon? Zit er veel smaak verschil in bijvoorbeeld?
Mijn oudste heeft altijd kruidvat standaard gekregen. Op het kdv kreeg hij wel nutrilon standaard en heb geen problemen ondervonden.
Ik heb ze beide. Ik koop 1 pak nutrilon voor die clip sluiting, en daar kieper ik de kv standaard voeding in. Ik vind nutrilon anders smaken, en de poederstructuur is iets anders. Fem vind kv lekkerder naar mijn idee. maar nutrilon gaat er ook gewoon goed in!
Hier kruidvat, prima in gebruik. Nutrilon bij de oudste gebruikt, maar daar snel overgegaan op kruidvat ook voor de portemonnee. Ik merkte geen verschil aan me zoontje
Hier bij de eerste meteen Kruidvat gebruikt, ging vanaf het begin goed Hoor dat het veel op Nutrilon lijkt, of er ook smaakverschil in zit weet ik niet.
ik heb zelfs gehoord dat het letterlijk uit de zelfde fabriek komt! na de eerste weken ben ik bij zl ook zo overgestapt naar kruidvat. niks problemen mee. dl heeft helaas kma, anders zou ik weer kruidvat nemen hoor.
Kinderarts heeft hier de ingredienten vgl. Is bijna compleet t zelfde. Nr3 kreeg in t ziekenhuis nutrilon en thuis kruidvat, nooit problemen mee gehad.
Bij de 1e gaf ik nutrilon. Volgens de kinderarts was ik een dief van mn eigen portomonee. Zij vertelde dat nutrilon exact hetzelfde was als kruidvat. Ik ben over gestapt op kruidvat en dit is meteen goed gegaan. Mn 2e heeft vanaf het begin kruidvat gekregen. Op het kdv hebben ze nutrilon. De kinderen die thuis kruidvat voeding krijgen, schakelen zonder problemen tussen de 2 merken.
In het ziekenhuis vertelden ze me dat het niet uitmaakt welk merk je geeft, maar dat er enkel een verschil in kan (met nadruk op kán) zitten qua smaak. Beide kinderen krijgen/kregen de kunstvoeding van kruidvat.
Ik ben sinds vandaag over op de kruidvat en zoontje lurkt hem net zo lekker leeg als de nutrilon gelukkig. En qua smaak: ik vind hem net zo smerig als de nutrilon haha... alleen nog even een bewaarbox regelen aangezien het alleen in een zak zit.