Hallo dames, Bij mijn zoontje is al enige tijd geleden kma vastgesteld. Inmiddels zijn wij overgegaan op nutramigen en gaat het supergoed. Wij zijn in eerste instantie begonnen met nutrilon pepti 1 maar toen we over zijn gegaan op nutramigen zijn we hiermee uiteraard gestopt. We hebben wel nog 1 nieuwe gesloten pot over. Ik vind het zonde om deze weg te gooien dus vandaar dat ik hier vraag of iemand het kan gebruiken? Houdbaarheid is tot 3-2015. We wonen in Zoetermeer Groetjes!
Hier zelfde verhaal Dochtertje is na een ziekenhuis opname over van de pepti op nutramigen voeding ivm koemelkallergie en reflux. Ik heb drie dichte bussen over!
Jammer dat jullie zo ver weg wonen dames! Onze machtiging gaat pas per half september in, dus we hadden het goed kunnen gebruiken
Ik zou heeeeeel graag de pepti 1 overnemen! Wij beginnen nu aan onze 2e bus en ons mannetje doet het er echt goed op, vandaag bij cb arts ewrest en op haar verzoek moeten we nog 4 weken doorgaan, maar kan ze pas een machtiging geven als we gaan provoceren ! Zou dus erg geholpen zijn als ik de bussen mag overnemen!!
Ook ik heb nog 5 pakken Nutrilon Pepti 1 over. Uiteraard dicht, nog goed tot in 2015. Iemand mag ze gratis komen ophalen in Eindhoven na werktijd. Pb voor een afspraak.