Mijn zoontje krijgt Nutrilon Forte, maar mag volgende week over op nummer 2.... zou ik dan verder moeten/kunnen gaan met Forte, of zal ik de standaard proberen? hij drinkt zijn 4 flessen goed leeg, krijgt al fruit, groente e.d. zijn er dames die ervaring hebben in het overstappen van Forte naar standaard bij de wissel van 1 naar 2 ?
Hier ervaring: Wij zaten op 4x210/7 forte 1 met nutriton (ook tegen de honger). En zijn naar 4x180/6 standaard 2 zonder toevoeging gegaan. We zijn in 2 weken langzaam overgegaan, steeds 1 fles en dan 3 dagen rust. En in die 2 weken groente en fruit opgebouwd. Hij at toen 150gr groente en 100-150 gram fruit denk ik. Met 6,5 maand de boterham geintroduceerd, en toen konden we naar 3 flessen a 180/6.. (advies CB, zou nu toch even rustiger aan doen) Eigenlijk hebben we daar verder helemaal geen last mee gehad, ondanks dat hij toch erg hongerig was daarvoor..
Hi Babe! Met Kick zijn we overstapt van Forte 1 naar Standaard 2! Ging helemaal goed vooral omdat hij zo'n goeie eter was... Jelmar en Kick.. tja, ze lijken wel op elkaar wat dat betreft. Oja, we zijn gewoon in één keer overgestapt. No problem
hier ook over van forte naar standaard 2, geen probleem. ik begreep ook dat als hij dan alsnog meer honger zou hebben ik juist de bijvoeding zou moeten ophogen maar dat was niet van toepassing
Ik had hetzelfde "probleem" en ben overgegaan op nr. 2 Forte. Ayla deed het zo goed op de Forte voeding dat ik eigenlijk geen reden zag om terug te gaan naar Standaard.
hmm, ik denk dat ik het wel ga proberen met standaard, hij eet hartstikke goed fruit/groente, heb vande week voor het eerst bambix startkoekje gegeven, dat sabbeltie ook goed weg, broodkorstje ook al geprobeerd, smaakt ook naar meer dus ga standaard 2 proberen en met brood beginnen volgende week bedankt voor de ervaringen dames