Nuby rietjesbeker anti-lek, lekt??

Discussie in 'De lounge' gestart door 3Hearts1lOve, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Hearts1lOve

3Hearts1lOve Actief lid

19 jan 2012
    137
    0
    0
    Thuismama
    Kerkrade Limburg
    Vreemd, want je zou zeggen dat een anti-lek niet lekt ;)

Welke rietjesbeker gebruiken jullie?

2. Ik ben heel tevreden over mijn difrax anti lek beker

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik heb de nuby. ik ben er zeer tevrede over.. heeft nog nooit gelekt. wel goed rietje aangeduwd in de bovenkant?

4. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Die hadden wij ook, maar heb ik weg gedaan..en van de hema hadden we ook de rietjesbeker, ook weg gedaan, lekte ook.

Onze zoon van 15 maanden drinkt nu met een gewoon rietje en een beker. Of een tuitbeker.. Als ik even "makkelijkheid"wil hebben.

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    In het rietje blijft altijd een beetje drinken zitten, dat lekt eruit en dat is normaal. Maar als het meer is...
    heb gisteren een rietjesbeker van mAm gekocht. Is anti-lek en er zit ook een dop bij.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Mijn ervaring is dat echt antilek meestal ook antidrink betekent. Volgens mij heb je bij de meeste bekers wel kans op wat druppels, maar ligt niet meteen je hele vloer onder als de beker omvalt.

7. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    ik gebruik ook de nuby en als je het rietje goed vastmaakt aan de bovenkant en beker niet helemaal vol die (maximaal driekwart) dan lekt hij hier niet.

8. 3Hearts1lOve

3Hearts1lOve Actief lid

19 jan 2012
    137
    0
    0
    Thuismama
    Kerkrade Limburg
    Mijn dochter zat er helemaal onder :O Miss. toch iets fout gedaan met het rietje.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik had al heel snel een bidon voor onderweg aangeschaft. Gelukkig had hij het snel door.

Thuis gewoon een beker.

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

je kan de hele bovenkant uit elkaar halen. het bestaat uit de drinkttuit een wit steeltje en een doorzichtig rietje die je onder het witte steeltje stopt.

veel makkelijker een yt filmpje :D

Nuby No-Spill Flip-It - YouTube

11. 3Hearts1lOve

3Hearts1lOve Actief lid

19 jan 2012
    137
    0
    0
    Thuismama
    Kerkrade Limburg
    Dank je :D

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Herkenbaar!

Als je de dop eraf draait en omdraait, zie je het rietje en dan zo'n stukje eraan dat om zo'n gaatje zit (goh wat moeilijk uitleggen) en dat zat bij ons niet om het gaatje, maar los.
    En we kregen het niet goed vast...

Heb het eens bekeken het is het bovenste doorzichtige gedeelte (met dat aanhangsel, haha)en dat zat bij ons niet helemaal vast tegen de dop aan. Daardoor kon doordat gaatje wat in de dop zit, drinken door.

We hebben dus maar een nieuwe gekocht!

13. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    nuby was hier ook geen succes. De rietjesbeker van de hema gaat al 2 jaar mee. Nog nooit gelekt in de tas.

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ons mannetje bijt het het tussenstukje in het bovenkantje van het rietje steeds heel makkelijk stuk waardoor hij enorm gaat lekken. Anders vond ik het een ideale beker.

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hier avent

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    ik heb de antilek beker van Prenatal. Zo tevreden dat ik pas een 2e erbij heb gehaald. We hebben ook die van de Hema maar die lekt altijd. Ook heb ik die van Nuby in huis maar blijf die van prenatal de fijnste vinden. Kleine man ook :)

17. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ik vind die van de Nûby dus echt helemaal niets. Al een paar versleten en ze lekten allemaal even hard.

Heb nu de rietjesbeker van de Tommee Tippee en daar ben ik heel tevreden over. Kan wel wat minder in, maar lekt niet!

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik gebruik 'm al maanden (de kleine EN grote versie) en lekken doen ze nooit..

19. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier 2 nuby bekers, oma heeft er 2 en zusje een stuk of 3 en geen enkele lekt er.

Deel Deze Pagina