Bekijk bijlage 581180 Niet helemaal NU, maar begin van de avond mocht ik zelf I de fles geven (voor het eerst in 9 dagen tijd dat ik iets zelf mocht doen qua voeding). Ze vond het dodelijk vermoeiend.
O jee, dat klinkt wel heel serieus Ik hoop dat het goed met je gaat! Maar ja, dat zal wel niet als je een MRI nodig hebt
Dankjewel. Het zal vast wel weer goed komen, denk ik. Als ze alleen al iets tegen de pijn kunnen doen ben ik voorlopig al blij.
Nog 1 uur en 45 minuten om de bende op te ruimen die ons vakantiehuisje heet. Maar eerst een bakkie doen Bekijk bijlage 581200 Op de achtergond: een DVD van het zandkasteel die ik de afgelopen week 10x gehoord heb.
Horen jullie de stilte! Mijn man is net naar NL om de kinderen af te leveren bij oma! Een hele dag alleen
Ja ze gaan sowieso met contract weg ik hou een beetje de controle. Haha ja ze passen er allemaal erg goed bij.
Onze nieuwe tuingenoten. Ze worden door de rest van de moederkloeken nog niet erg geaccepteerd Bekijk bijlage 581236 Bekijk bijlage 581237
We rijden van de ene in de andere file op weg naar huis... dan maar even bruine benen halen en een CDtje van Nirvana luisteren. Bekijk bijlage 581251
Ik krijg een nekschot van ML als ik zo zit in de auto. 'want als we een aanrijding krijgen breek je alles'