Nu al?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LastminuteMama, 1 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
    Volgens de calculator van deze site dacht het ei in deze ronde de 22e te springen. Ik had de 21e steken in buik, lage rugpijn en een ovulatiebloeding.
    Als ik uitga van een ei op de 22e moet het de 27e zijn gaan innestelen....

    Ik heb al sinds dat ei last van m'n borsten en het is de laatste dagen erger geworden, ze lijken wel groter en ze steken soms behoorlijk. Gisteren en vandaag had ik vlagen van misselijkheid en hoofdpijn en ik ben zo moe....

    Oh ja...vergat er bij te zetten dat ik soms steken in m'n buik heb.

    Kan dit al ergens op duiden, mijn nod is pas 6 oktober:)
     
  2. Wen26

    Wen26 VIP lid

    16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    wel snel... maar het zou kunnen... nog een paar daagjes en dan testen maar! :)

    vind het wel bijzonder dat sommige vrouwen het al zo vroeg voelen... ik was ruim een week over tijd en kon het nog niet geloven... werd ook pas misselijk in week 8, gelukkig duurde dit maar tot week 13!
     
  3. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
     
  4. April

    April Actief lid

    27 sep 2007
    357
    0
    0
    Haai

    ik loop enigszins gelijk met jou, Lastminutemama.
    Mijn eisprong voelde ik ook weer erg duidelijk en de dag erna een opgezwollen tiet (altijd na mijn ei), maar dit keer blijft ze opgezwollen en gevoelig en ik ben nu ook al ca 9 dagen na ei. Heb rare buik en ben moe, warrig, etc.
    Mijn NOD komt rond de 7e á 9e, dus ik ga ook braaf wachten tot ik reden denk te hebben tot testen.

    Ach weet je, we zijn gewoon zwanger! Positieve gedachten zijn krachten! :D

    Liefs
     
  5. April

    April Actief lid

    27 sep 2007
    357
    0
    0
    Haai Last minute mama,

    Hoe is nu met je symptomen? heb je ook nog steeds vanalles? Ik wel hoor!
     
  6. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
    Als dat toch eens waar was.....

    (.)(.) nog steeds gevoelig, af en toe was "steekjes" in buik. Zaterdag (of zondag) komt het antwoord.....hoe je het ook bekijkt!

    Jij ook veel sterkte!
     
  7. April

    April Actief lid

    27 sep 2007
    357
    0
    0
    Mijn borsten blijven groot en gevoelig( ze waren altijd klein, dus mij hoor je niet klagen ;) )
    Ik heb ook nog steeds een 'rare' buik.

    Inderdaad, we wachten geduldig af!

    Sterkte, ik duim voor ons :D
     
  8. 82marieke

    82marieke Actief lid

    3 jun 2007
    143
    0
    0
    Hee

    Mijn ei is de 25ste gesprongen en ik heb ook allemaal deze klachtjes, begin steekjes thv waar ik het ei altijd voel springen, duizelig, warrig, na die steekjes (sinds maandag) allemaal soort ongi buikpijn en het gevoel of er een aardappel onderin mijn buik ligt, gisteren (innestelings?)bloedingkje en vandaag wat bruine afscheiding.
    Nou... ik weet niet hoor, maar ik heb ècht het idee dat ik zwanger ben.

    Nog even wachten om te testen, spannend. Ben wel bang dat het dan tegenvalt hoor, als ik niet zwanger ben...
     
  9. April

    April Actief lid

    27 sep 2007
    357
    0
    0
    Haha,

    Misschien zijn we van een goeie lichting deze maand?! ;)

    Ik ben er ook van overtuigd!
    Net als jij, warrig en een beetje licht in mijn hoofd (eind van de dag koortsig gevoel, duurt erg kort). Geen bloedinkjes.
    Dit is voor het eerst dat ik het ánders voel dan normaal, maar ja, kunnen altijd ongi klachten zijn. Ik probeer nuchter te blijven, maaar...

    we zijn vast zwanger! ;)

    Succes :D

    Liefs
     
  10. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
    :) :) :) Laten we het hopen April...het lijkt mij geweldig om een juni moeder te worden maar: eerst (niets) zien (dan testen) en dan voorzichtig geloven!

    Geen bloed geeft moed, las ik al ergens anders
    xx
     
  11. April

    April Actief lid

    27 sep 2007
    357
    0
    0
    :D Ik ben net als jij, ik ga ook pas testen als ik er echt reden voor heb. Mijn kortste cyclus was 25 en langste 30. dus als ik ruim over die 30 zit, dan ga ik misschien eens testen. Lijkt me beter ook voor mijn eigen gevoel. Ik wil mezelf niet nerveuzer maken dan nodig. Voor hetzelfde geld heb ik een langere cyclus deze keer.

    Ik ben in gedachten ook best voorzichtig, maar ik heb deze maand voor het eerst zo'n sterk gevoel en ben me ervan bewust dat dit allemaal ongi-klachten kunnen zijn. Maar toch lijkt het anders, het voelt anders.

    Ja leuk, dan krijgen we een Tweelingen of en Kreeftje! Spannend!

    Nu ja, eerst maar zeker weten.

    Succes en we houden elkaar op de hoogte!

    Liefs (en positief blijven denken, dat mag!) :D
     
  12. April

    April Actief lid

    27 sep 2007
    357
    0
    0
    Niet bang zijn, het is vast zo en als het niet zo is, hopla...grijp je man bij de kraag ;) en ga je vrolijk verder! (of zijn jullie al erg lang bezig en is deze opmerking niet op zijn plaats?)
    Zelf voelde ik me ook steeds teleurgesteld de afgelopen maanden, zelfs tot huilen toe een keer, logisch.
    Ik heb een hele ongeduldige natuur, dus dat maakt het dubbel lastig, maar sinds mijn vakantie ben ik niet meer zo gestressd als ik was en sta er veel beter in .

    Ik duim in elk geval voor ons en ...positief blijven, meiden :D

    (begin me een beetje Emile Ratelband te voelen :) Tsjakka!)

    Liefs, liefde en geluk
     
  13. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
     
  14. April

    April Actief lid

    27 sep 2007
    357
    0
    0
    Oooh, ja een Kreeftentweeling. Nooit bij stilgestaan, ook leuk als je er 2 krijgt!

    Mijne zijn wat minder hard, nog wel gezwollen en gevoelig. Ik zou het , denk ik, dinsdag moeten worden. Maar zoals ik al zei hou ik een slag om de arm en rek dit tot vrijdag. Vroeger een hele stipte cyclus, nu iets minder, kan dus alle kanten uit.

    Heeel spannend voor je, echt hoor ik duim zo hard als mogelijk voor je.

    Succes! Liefs
     
  15. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
    :) :) De kans op een tweeling is er altijd, zeker bij de senioren zoals ik!

    Nog niets overigens....
     
  16. April

    April Actief lid

    27 sep 2007
    357
    0
    0
    :D Gelukkig nog geen 'feest' bij jou! ;)

    Nou, ik houd mij ook rustig. Ik ga zo lekker van het mooie weer genieten en proberen mijn gedachten op iets anders te vestigen.


    Succes weer! :)
     
  17. Djinti2011

    Djinti2011 Bekend lid

    8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Heeee dames,

    Ben net even heerlijk in de tuin bezig geweest, even m'n gedachten verzetten.

    Hier ook nog steeds niets...

    Ik heb mezelf nu voorgenomen dat ik niet eerder mag testen dan aanstaande woensdag.

    Ik hoop dat ik het vol kan houden.

    Ik ga duimen voor jullie hoor!

    Liefs,
    Con
     
  18. Djinti2011

    Djinti2011 Bekend lid

    8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    P.S. Ik hoorde trouwens gister van iemand, dat ze waarschijnlijk al 3 maanden zwanger is, maar dat de testen bij HA en thuistesten negatief blijven.

    Van de week moet ze naar de gynacoloog en voor een echo, ben heel benieuwd hoe zoiets mogelijk is...
     
  19. April

    April Actief lid

    27 sep 2007
    357
    0
    0
    :D

    Mooi he buiten, nu met dat zonnetje. Wij gaan zo lekker een boswandeling maken!

    Spannend voor je, joh. Aardig van jezelf dat je eerder mag testen! :)

    Nou, ik ga geduldig afwachten, hoor. Geduld is niet mijn sterkste kant, maar in dit geval is het pure zelfbescherming ;)

    Ah joh meid, je bent toch wel zwanger. Ik blijf optimistisch.

    Als het niet zo blijkt te zijn, kunnen we altijd weer lekker tegen elkaar aanzeuren,toch?

    Geniet van de zon, brengt ook extra positiviteit in het leven!

    Veel liefs en geluk
     
  20. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
    Dat heeft te maken met de HCG aanmaak, weet ik inmiddels :)
    Ik denk dat je toch wel iets merkt na 3 maanden?
     

Deel Deze Pagina