Nog steeds geen ovulatie toch zwanger??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Little star1, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Little star1

8 mrt 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!!

Ik heb misschien een hele stomme vraag!
    Vlak voor mijn laatste menstruatie heb ik zwangerschapstesten gedaan die waren negatief. Toen ben ik ongesteld geworden en nu zit ik inmiddels op dag 20 en en heb nog steeds geen positieve ovulatietest gehad zou ik toch zwanger kunnen zijn? Klinkt misschien heel raar maar ik wil het zo graag dat er van dot soort scenario's in m'n hoofd zweven. Ik weet dat t waarschijnlijk niet zo is maar toch. Ook voel ik normaal wel steken rond mijn eisprong ( dit is btw de eerste maand met ovu's) en die voel ik nu ook niet... Ik ben ook niet meer gaan vloeien wat normaal ook is.

Weet iemand hier raad mee??

2. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Het kan ook zijn dat je nu een wat langere cyclus hebt. Ik zou nog even doortesten want wie weet krijg je meteen een knaller en geen oplopend streepje.

3. Little star1

8 mrt 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee dus dat kan? Ik heb nog nooit een posi test in handen gehad dus dit frusteert nogal Hihi maar dat betekent dis wel dat ik over de 35 dagen heen ga dan?

4. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Als je morgen nog geen positieve test hebt wel. Wanneer test je ergens op de dag?

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zwanger zonder eisprong is onmogelijk.

Ook is het vaak zo dat een ovulatietest knalpositief is als je zwanger bent.

Dus er is een kans dat je eisprong nog moet komen en je dus een langere cyclus hebt.
    Wat bedoel je met "ik heb nog nooit een posi test in handen gehad?" Heb je nog nooit een posi ovutest gehad? Of bedoel je daarmee een zwangerschapstest?

Sommige vrouwen hebben namelijk van zichzelf geen eisprong, maar mer behulp van medicijnen wel.

Om te zien of je echt een eisprong hebt, zou je daarom kunnen temperaturen. Elke ochtend direct na het wakker worden op hetzelfde tijdstip je temp opnemen en dit bijhouden in bijv Fertility Friend.

Ook hoef je niet perse een gemiddelde luteale fase van 14 dagen te hebben. Gebaseerd op een cyclus van 34 dagen kan je eisprong plaatsvinden tussen dag 16 en dag 24 van je cyclus (uitgaande van een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen).
    Voor hetzelfde geld heb je een luteale fase (is tijd tussen eisprong en ongi) van 10 dagen.

Ik denk dat je ei nog gaat komen. Doortesten dus.

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ze bedoelt dat ze wel al eerder ovulatie testen gedaan heeft, maar er een beetje pietluttig mee omgegaan is. Ene dag wel testen, andere dag niet. Zo heeft ze dus nooit een posi ovulatie test in handen gehad (zwangerschapstest sowieso niet) Nu test ze 2x per dag tussen 8/10 smorgen en 8/10 savonds.

Er is mij altijd gezegd, dat als je een cyclus boven de 35 dagen hebt, dit geen goede cyclus is om zwanger te worden.

7. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Hmm ik had altijd een cyclus boven de 35 en ben nu toch echt zwanger. Kan inderdaad wat langer duren. Heb de laatste keer ook ovulatie testen gedaan en mijn eisprong was op dag 28. Het kan nog allemaal. Gewoon secuur blijven door testen.

8. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Dat kan ik er nergens op uit halen;)
    Ze schrijft dat dit haar eerste ronde is met ovulatietesten en niks over niet nauwkeurig testen!!

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    niet nee:p ik wel.. mis. beter lezen?

nee geintje.. it's my little sistah:D

10. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Owww vandaar!!! Haha

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    :D.

12. Little star1

8 mrt 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja wat mijn zus zegt dus.. Maar wat ik bedoelde met de vraag kan ik toch zwanger zijn ( gewoon omdat ik dat zo hoop haha) dat mijn laatste menstruatie geen menstruatie is maar dat ik vanaf dat moment zwanger zou kunnen zijn haha heb toen wel duidelijk een ei gevoeld haha maar dat is onzin natuurlijk. Ik hoop dat ik dalijk gewoon een posi test krijg en met zi kan beginnen

13. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Als je nu lichte/negatieve ovu testen hebt ben je niet zwanger. Nog even door testen dus

14. Little star1

8 mrt 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh okee ze zijn licht ja maar had ooit gehoord/gelezen dat je posi zwanger zou kunnen testen met een ovu test Hihi

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ovulatie testen kunnen reageren op een zwangerschap. Plaats anders eens een foto van je testen erbij. (en nee kan niet via de telefoon als t goed is)

16. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Klopt dan zijn de ovu's knal positief

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    nee hoor, bij mijn 1e zwangerschap, deed ik eerst een ovulatie test (om van de testdrang af te komen ;)) hier stond een licht streepje op, daardoor heb ik een zwangerschapstest gedaan, en deze was positief. helaas een vmk geworden.

Maar goed in al die tijd dat ik ovulatie testen gedaan heb (zo'n 3 jaar lang) heb ik altijd omowit-licht streepje-iets donderkder-posietief-licht streepje-omowit gehad. Dus heel duidelijk een eisprong. Mijn zusje haar testen laten allemaal een goed lichte streep zien.

18. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    Hier ook zwanger geworden met toen een cyclus van 36 dagen. Eisprong op dag 23, dus hij kan best nog komen. Zou nog even doortesten.

19. Little star1

8 mrt 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dark angel dan moet jij mijn testen er maar opzetten want ik heb alleen maar telefoon haha mijn prehistorische laptop duurt te lang en ik weet niet hoe ik foto's op de laptop zet vanaf iphony dalijk weer ff een testje doen

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38

Deel Deze Pagina