Ik kom mij hier maar eens melden en zie dat er nog wat bekenden zijn (hai Saskia!!! En Amy, als je nog meeleest: gefeliciteerd met je zwangerschap!!). Ik heb inmiddels twee IVF-pogingen achter de rug en er zijn nog wat cryo's over, maar we willen ons toch ook gaan oriënteren op andere mogelijkheden. Begin dit jaar aangemeld en gisteren heb ik de eerste informatiebijeenkomst gehad. Het is nl vanaf 2012 iets anders, één voorlichtingsbijeenkomst is vervangen door een (verplichte) informatiebijeenkomst. Waarschijnlijk kunnen we begin volgend jaar - misschien eind dit jaar - starten met de voorlichtingsbijeenkomsten. Lees daarom graag hier een beetje mee over de ervaringen van anderen...
Hee Nikaatje Leuk dat je hier meeschrijft. Veel minder leuk dat je vorige poging mislukt is Hoe was die informatiebijeenkomst?
Ik vond het een hele interessante bijeenkomst, hoewel ik al veel dingen van tevoren had opgezocht en gelezen (waaronder op dit topic). Anders dan Nikaman: die is er blanco ingegaan en hij schrok wel van een aantal dingen, waaronder met betrekking tot de special needkindjes...terwijl ik juist een positiever beeld heb gekregen, of in ieder geval een sterker gevoel van "Ja, dit wil ik".
@Marjah, goed nieuws dat ze het druk hebben! Welkom Nikaatje, balen van je mislukte pogingen! Hopelijk wordt je snel ingedeeld voor de via cursus. Daar kunnen jullie nog meer orrienteren. Groetjes Herma