En dan maken we het feest compleet door allebei op de 28e positief te testen! ) Of wil jij al eerder testen?
Gisteren hele felle steken in bm. En vandaag heel zwaar gevoel en last van onderrug.. kan nou niet plaatsen of ik dit altijd heb.. zoo spannend. Wil pas zondag testen maar kan nu niet meer wachten
❤ NOD 22jan t/m 31 jan ❤ 22. (9) Mariekje28, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje DRLB, 21 jaar, ronde 2, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje Blaadje, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Ooi86, 29e jaar, ronde 1, ? kindje Yaisa, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Imcm, 28 jaar, ronde 2 (na miskraam), 1e kindje Ilss, 27 jaar, ronde 1 (na miskraam), 2e kindje Yale, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 23. (2) Maritiem, 25 jaar, ronde 5, 2de kindje Atjongsma, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 24. (8) Marrissie, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 11, 2e kindje Ceesje, ? jaar, ronde ?, ? kindje Kancamagus, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje teuntje83, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje Mieneke, 32 jaar, ronde 14 (1e ronde na MA), 2e kindje Lievekind, 23 jaar, ronde 12, 2e kindje Anonimo, 27 jaar, ronde 6, 1ste kindje 25. (7) Melissa53, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje Motheroftwo, 30 jaar, ronde 4, 3e kindje Water27, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje Nummertje3, 33 Jaar, ronde 5, 3e kindje Zowie01, 37 jaar, ronde 12, 3e kindje Its Mine, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje takkie83, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje 26. (3) LientjeLief, 35 jaar, ronde 6, 2e kindje Sally1980, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje Daan3, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 27. (5) Foxy2290, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Meisje26, 35 jaar, ronde 6 na MA, 3e kindje Jaleisha, 29 jaar, ronde ?, 5e kindje Vrouwvan, 30 jaar, ronde 8, 1e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje 28. (6) santjeb, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje Soofster, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Honeyy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Blondie27, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Mtr1982, 33 jaar, ronde 5, 2e kindje 29. (1) Nienke87, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje 30. (5) Beeb1987, 28 jaar, ronde 18 (1e na bbz), 1e kindje Teardrops, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Wensmoeder, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Missdonna, 26 jaar, ronde ?, 1e kindje MMM Clarajilla, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje 31. (7) Picasso91, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 13, 1e kindje Ninii01, 25 jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje Suzies, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Soort, 28 jaar, 13e ronde (1e na MK), 1e kindje Suzy009, 43 jaar, ronde 3, 5e kindje Aapies, 22 jaar, ronde 5, 3e kindje Datumloos. (2) BertxBirgit, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Mojito07, ? jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 55 Wachtbankje (31), Zwanger (1), Ongesteld (6), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ills heb je op roze gezet! Gefeliciteerd!!! jaleisha, wauw dat is wel vroeg, maar wie weet, ik duim voor je!
Wat spannend allemaal meiden! Wat goed dat er een aantal op roze kunnen! Hier nu 7/8 dpo, heb vandaag voor het eerst iets minder last van m'n darmen.. Wel veel lucht nog.. Ik voelde net voor het eerst een plopje bij m'n baarmoeder, alsof er een luchtbelletje knapte.. Ik heb dat volgens mij nog nooit eerder gevoeld. Grappig. Oohh ik ben zo benieuwd!
hoi allemaal, vanmorgen opgestaan met beetje vage misselijkheid en voor mijn gevoel wat opgeblazen buik en borsten... af en toe vage krampjes. Geen idee of dit nu voortekenen van ongi zijn of zwangerschap.. Zit nu op 12 dpo, misschien toch morgen nog maar testje wagen... Of is dat nog te vroeg? Maandag NOD dag.. Wat zouden jullie doen?
Heb je een LF van 15? Vanaf morgen zou kunnen hoor, maar mocht je test negatief zijn kan het nog steeds
Nou ik heb al zoveel testjes versleten en ik heb vaak streepjes gehad op de kv2v5 testjes weet niet zeker of t toen fout is gelopen. Iemand sprak destijds van een biochemische zwangerschap, maar heb ni e zoveel vertrouwen meer in die. Heb nu testpoint van etos gebruikt. Ook die casette
Ik weet het nog niet! Maar mij kennende hou ik het niet vol tot donderdag. Zeker nu ik hier een paar meiden lees die best wel vroeg positief testen. Jij wel?
Meiden, ik weet het ff niet meer zeker allemaal... Die donkere test die was volgens de meeste niet positief.... Heb een laatste cyclus gehad van 25 dagen... als het nu weer op 25 dagen zit met deze cyclus? Dan over 4 dagen zou mijn nod dan zijn? Hoe moet je dat dan zien? Ik heb 31 januari als mijn nod gezegd maar kan dus eerder? Heb jullie raad/wijsheid nodig denk ik?
Suzy, welke datum had je het meest donkere streepje? Er wordt hier zoveel gepost dat ik dat echt niet meer kan herinneren Als je die datum telt, heb je mogelijk 1 of 2 dagen later je ei gehad. En vanaf dat moment tel je er 14 dagen bij op voor je NOD. Dus stel, je donkerste streepje was 10 jan, dan heb je, vanuit gaande dat je ei 2 dagen later was, 26 jan je NOD.. (tenzij je een langere of kortere lf hebt, maar daar kom je pas achter als je zeker bent van je ei, en aangezien je geen overduidelijke ovulatie test hebt gehad, is dat twijfelachtig) Weet je hiermee voldoende?
Ja, dank je wel ik begrijp nu wel de bedoeling maar dat streepje was niet gelijk aan of donkerder...... zal moeten gokken tot de 31ste, ik moet maar afwachten! pfffffff
Oók dat nog! Ik heb windows 10 gedownload en al mijn foto's zijn weg ook al mijn documenten.....lekker dan! pfffff
Zijn er meer dames met het volgende.. vanochtend met opstaan geen enkel symptoom. M'n tepels waren niet meer gevoelig en borsten niet meer gespannen. En nu einde van de middag weer wel.. Snap er niets van.
Hoi meiden, Ik zit ook op het wachtbankje. A.s. woensdag is mijn nod, nog even geduld dus! Vind het zo spannend, hopelijk deze ronde geluk! Succes met wachten allemaal! Liefs
Terug gekeken op dit forum en nod zit tussen mogelijk 25 januari en 30 januari...... mag ik op datumloos?