nummertje3! ik zie wel iets eigenlijk! dankje cares! ik weet t wel, maar helaas is het iedere maand nog zo gegaan dus de hoop is wel een beetje vervlogen!
Dit is mijn KV early test. Ik weet dat het blauwe penlijntje het duidelijkst is maar met het blote oog is er naast dat lijntje nog een dik lichtblauw, de breedte van de controlestreep. Geen idee of dat dat te zien is op de foto...
Dank je. Ik ontplof bijna van de spanning. Nu hopelijk de rest van de lijst ook nog in het roze. De laatste lijsten waren al rood genoeg. Je zou er moedeloos van worden.
Och meis, getver! Maar het kan nog he.. Maar snap wel hoe je je voelt hoor! Hier 11 dpo en krampen of ik ongesteld moet worden. Ik ga volgende week ook een afspraak maken bij de Ha. Dit is ronde 8 maar zijn hier na wel een ja bezig. Heb onregelmatige cyclussen. Duurde het lang voor dat je zwanger was van je eerste kindje?
Nummertje 3, wat hoopvol!!! Ben benieuwd naar je testen aankomende dagen.. Ik de trut, op 6 of 7 dpo ook vanochtend getest hahaha, heb van testpoint van de vorige ronde nog testen en heb wat action testen, dacht what the heck, ik geef toe hihihi Heb ook een mega tuurstreep, wel binnen de tijd.... zou wel heel vroeg zijn, ga gewoon morgen ochtend en de dagen erna ook testen kijken of t oploopt.
Jeej nog wat positieve testen! Ik wil graag op roze, kan iemand dat voor mij doen ? Nu 2 dagen voor nod maar het is echt raak. Knuffels voor de dames die negatief getest hebben, hopelijk gewoon nog te vroeg!
Zou je de test op foto krijgen? Zo spannend zeg. Een streep is een streep, zeggen ze toch he, dust ze staat er niet zomaar
Natuurlijk geprobeerd, maar het is echt wel heel lastig, (duhh 6 of 7dpo, maak t mezelf ook niet gemakkelijk veeeuls te vroeg!) Maar ik lijk toch schim te zien van een streep of wil m zien.. Geen spijt hoor, had de uitslag verwacht met zo vroeg te testen, trakteer mezelf op 2 dagen extra spanning wuhaha Morgenochtend of overmorgen nog een
Soofster echt super toevallig! We zijn allebei 28 in ronde 2 voor een tweede kindje en hebben allebei onzeNOD op 28-1. Beetje eng gewoon haha!