Hoppa! Die is lekker duidelijk. Mooi hoor!! Geniet er van en test showen mag altijd hoor. Positieve testen zijn altijd goed!
Bedankt Another, ja twijfel is goed. Dinsdag heb ik pas mijn nod en ik wil dat eigenlijk afwachten. Kijken of ik dan de knaltest heb en als het zo blijft oplopen dan wil ik pas op roze. Heb je heel goed gezien
Jaaa tuurlijk was het "te verwachten" maar had de opmerking van hem niet verwacht. Het is echt heel leuk om te vertellen en alle reacties te zien!
Nobely, ik bedoelde dat je zwanger zou raken nadat je getrouwd bent hè, voor ik iets verkeerd zeg. haha. Welke reactie had je van je zwager verwacht? Dat je dit niet verwachtte, gewoon nieuwsgierig. haha. Ik krijg het nu al spaans benauwd bij het idee het te vertellen. Zo spannend! gelukkig heb ik nog tot januari. Gelukkig Hapje, ik ben heel benieuwd, ga je echt pas op NOD weer testen?
Snap ik, dat bedoelde ik ook. Maar hij had t dus ook zo snel al verwacht terwijl het bij hun langer dan een half jaar duurde. En die logica snap ik niet helemaal. Waarom verwachtte hij het bij ons dan wel zo snel? Maarja, boeiend
Ook al zo'n super test Another Nee hoor ik ga morgenochtend gewoon weer testen. heb een beetje last van testdrang en heb nog een stuk of 9 testen liggen dus ik kan rustig elke dag testen en zien hoe ze oplopen.
Ze vonden jou en je partner gewoon super gezond. Laten we dat maar denken.... Ik snap je gedachten wel ja... beetje vreemd.. Zo spannend Hapje!!! Ben heel benieuwd naar de test van morgen!
Zo wat hebben jullie het vroeg verteld! Ergens ook wel fijn om het niet geheim te hoeven houden. En niet iedereen is even uitbundig in emoties he. Ik kan ook helemaal hieper de pieper blij zijn, en alleen maar 'leuk leuk' uitbrengen.
Wauw, ik zie dat er al mensen hier zijn die het al verteld hebben! Wat ontzettend vroeg, maar ik snap het ook wel als je al een tijdje bezig bent, dan schreeuw je het natuurlijk ook het liefste van de daken hihi! Heeft er hier iemand al een pendel terug van etjnelle ondertussen? 😊
Dames ik mag definitief op rood. Ik lees binnenkort ff bij waren weekend weg! Alle nieuwe posi testers: gefeliciteerd! Alle dames op rood: we gaan ervoor de volgende ronde!
Wat een leuk idee! Mocht t ooit zo ver zijn voor ons dan wilden wij ook graag zoiets doen waar heb je die shirtjes gekocht als ik vragen mag? Ik dacht aan: extra echo fotos uit laten printen. Deze in een envelop. Beide ouders roepen voor bijv op de koffie. En dan die shirtjes aan, met een vest er op. En dan daarna die envelop geven en onze vesten open doen. Haha heb veel ideetjes.. Hoop dat ik ze binnekort kan waarmaken.
Ik mag op rood... Had er deze keer echt een goed gevoel over...maar helaas. Gisteren wat roze en nu nog iets donkerder. Dus zal vandaag doorbreken. Temp is lager en borsten minder pijnlijk.. Helaas, op naar ronde 10. Wel super blij voor alle zwangeren. Lekker genieten.
Minimee, he balen joh. Ik hoop dat je wel genoten hebt van je weekendje weg! Nextstep, he bah, jij ook al op rood.... Ik hoop dat ronde 11 hem voor je word!
Snap ik inderdaad Nextstep... Na verloop van rondes lijkt het kunnen zwanger worden steeds verder van je weg te gaan staan... Maar het komt goed! Kijk maar naar Trutje, in ronde 15. Er is ook een ronde voor jou weggelegd.